Business & Finance Τετάρτη 27/10/2021, 16:36
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Spotify: Οι νέοι συνδρομητές και τα podcasts δίνουν ώθηση στα έσοδα 

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις εκτινάχθηκαν κατά 75% στα 323 εκατ. ευρώ

Spotify: Οι νέοι συνδρομητές και τα podcasts δίνουν ώθηση στα έσοδα 

Οι νέες συνδρομές του Spotify, όπως και η προσέλκυση διαφημιστικών εσόδων από το τμήμα αναπαραγωγής διαδικτυακών συνομιλιών (podcast), προσέφεραν τα εχέγγυα ούτως ώστε τα έσοδά της κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021 να παρουσιάσουν αισθητή βελτίωση και να ξεπεράσουν τις εκτιμήσεις των αναλυτών. 

Ειδικότερα, τα έσοδα της εταιρείας διαδικτυακών υπηρεσιών μουσικής κατά παραγγελία, αυξήθηκαν κατά 27%, στα 2,50 δισ. δολάρια, υψηλότερα από τα 2,45 δισ. ευρώ, που προέβλεπαν οι αναλυτές της Refinitiv. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 101 εκατ. ευρώ το γ΄ τρίμηνο του 2020.

Διαβάστε επίσης: Spotify: Γιατί αγοράζει μετοχές της αξίας 1 δισ. δολαρίων

Οι premium συνδρομητές οι οποίοι είναι εκείνοι που συνεισφέρουν το περισσότερο στα έσοδα της εταιρείας, έφθασαν κατά το προηγούμενο τρίμηνοστους 172 εκατ., ένας αριθμός ελαφρώς μεγαλύτερος από τους 171,7 εκατ. συνδρομητές των εκτιμήσεων. Στο σύνολο τους οι ενεργοί μηνιαίοι συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 19%, στους 381 εκατ. συνδρομητές. 

Πέραν των συνδρομών, τα έσοδα της εταιρείας προέρχονται από τις διαφημίσεις που προβάλλει στους χρήστες της πλατφόρμας οι οποίοι δεν έχουν συνδρομή. 

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις -τα οποία στο αποκορύφωμα της πανδημίας ακολούθησαν πτωτική πορεία-, εκτινάχθηκαν κατά 75% στα 323 εκατ. ευρώ. Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία ανέφερε ότι στα σχέδιά της περιλαμβάνεται η πρόσληψη εκατοντάδων εργαζόμενων που θα την βοηθήσουν να ενισχύσει τα έσοδά της. 

Το Spotify έχει κάνει επίσης σοβαρές επενδύσεις στο κομμάτι των podcasts, στην προσπάθειά του να ανταγωνιστεί την Apple. Στη διάρκεια του προηγούμενου τριμήνου η εταιρεία λάνσαρε μια επί πληρωμή πλατφόρμα για τους podcasters στις ΗΠΑ, την οποία και την έχει ανοιχτή για τους ενδιαφερόμενους διαφημιζόμενους. 

Διαβάστε επίσης: Apple: Χαλαρώνει τους κανόνες του App Store και ανεβάζει τις μετοχές των εταιρειών streaming

Ενώ δεν αποκάλυψε ούτε τα ποσά ούτε την ακριβή ανάπτυξη των εσόδων από τα podcasts, ο διευθύνων σύμβουλος της σουηδικής εταιρείας κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, ανέφερε ότι η άνοδος των εσόδων ήταν τριψήφια. «Βλέπουμε μεγάλη ζήτηση από την πλευρά του podcasting, κάτι που φέρνει περισσότερους διαφημιζόμενους», τόνισε ο Ντάνιελ Εκ.

moneyrevievew.gr με πληροφορίες από Reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News