Ευκαιρίες στην Ουκρανία για ελληνικές επιχειρήσεις
Στροφή σε ελληνικά και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα από τους καταναλωτές
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (Private Label-PL) γεμίζουν το καλάθι τους οι Έλληνες καταναλωτές όσο η ακρίβεια σε βασικά προϊόντα επιμένει, μειώνοντας το κόστος των αγορών τους στο σούπερ μάρκετ.

Πόλεμος προμηθευτών  και σούπερ μάρκετ για τις προσφορές
BUSINESS & FINANCE

«Εάν σε λίγο καιρό η Χ πολυεθνική δεν δίνει προϊόντα στην Ψ αλυσίδα, μην απορήσετε». Τα λόγια αυτά ανήκουν σε υψηλόβαθμο κυβερνητικό παράγοντα και αποτελούν, όσο κι αν μοιάζουν υπερβολικά, μια πιθανή συνέπεια των μέτρων που εφαρμόζονται από την 1η Μαρτίου για την καταπολέμηση της ακρίβειας.