Business & Finance Πέμπτη 2/12/2021, 16:17
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΗΠΑ: Γιατί κάποια καταστήματα σε αφήνουν να κρατήσεις προϊόντα δωρεάν;

ΗΠΑ: Γιατί κάποια καταστήματα σε αφήνουν να κρατήσεις προϊόντα δωρεάν;

Η επισήμανση «δωρεάν επιστροφή» είναι αυτή που μερικές φορές «πείθει» τους καταναλωτές να αγοράσουν προϊόντα διαδυκτυακά. Φαίνεται όμως πως όσο θέλουν οι καταναλωτές να αποφύγουν τα μεταφορικά της επιστροφής τόσο θέλουν και οι ίδιοι οι έμποροι.

Προ εκπλήξεως βρέθηκαν ορισμένοι πελάτες της Amazon, της Target και της Walmart στις ΗΠΑ, όταν επιχείρησαν να επιστρέψουν προϊόντα, καθώς τους ζητήθηκε να τα κρατήσουν και θα τους επιστραφούν τα χρήματα.

Ο λόγος για τον οποίο οι εταιρείες «μοιράζουν» τα προϊόντα τους δωρεάν είναι τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι εφοδιαστικές αλυσίδες. Με την πανδημία και τα προβλήματα παγκοσμίως στα logistics, οι έμποροι έχουν επωμισθεί τεράστιο κόστος:

  • Αφενός οι επιστροφές μέσω Διαδικτύου αυξήθηκαν κατά 70% το 2020, καθώς οι καταναλωτές ήταν λιγότερο διατεθειμένοι να επισκεφθούν τα φυσικά καταστήματα
  • Αφετέρου, οφείλουν να πληρώσουν για την επεξεργασία και τη διαλογή των προϊόντων που επιστρέφονται (περίπου 10-20 δολάρια έκαστο), καθώς και να πληρώσουν για τη μεταφορά τους, που μπορεί να είναι 15%-20% της τιμής του ίδιου του προϊόντος.

Προϋποθέσεις

Βέβαια, ακόμη και τα καταστήματα που έχουν αρχίσει να ακολουθούν αυτή την τακτική θέτουν ορισμένες προϋποθέσεις.

Συγκεκριμένα, πρόκειται αποκλειστικά για πελάτες που έχουν ιστορικό αγορών στην εκάστοτε αλυσίδα και για προϊόντα, τα οποία:

  • Δεν είναι πιθανό ότι θα μεταπωληθούν
  • Είναι αρκετά φθηνά, ώστε να μην αξίζει το κόστος μεταφοράς.

Εκτός αυτού, αξίζει να σημειωθεί ότι η Amazon στις ΗΠΑ μπορεί να αποκλείσει πελάτες, που έχουν κάνει αίτημα για υπερβολικά μεγάλο αριθμό επιστροφών.

Πηγή: The Hustle

Διαβάστε επίσης:

Αγόρασε τώρα πλήρωσε αργότερα – Η νέα μόδα που επεκτείνεται

Γιατί «εξαφανίζονται» τα πλοία από τα κινεζικά ύδατα; Τα προβλήματα ενόψει των γιορτών

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News