BUSINESS & FINANCE

Grimaldi: Τι ζητά για τις γραμμές της Κρήτης

Διευκρινίσεις για τις αλλαγές στην Αδριατική

Grimaldi: Τι ζητά για τις γραμμές της Κρήτης

Νέες διευκρινίσεις για την αύξηση των δρομολογούμενων πλοίων -από δύο σε τέσσερα- στις θαλάσσιες γραμμές της Αδριατικής δίνει ο ιταλικός ναυτιλιακός Όμιλος Grimaldi, στον απόηχο των σχετικών δημοσιευμάτων του «MR» και της «K».

Οι πρόσφατες αλλαγές, σημειώνει μεταξύ άλλων, αποσκοπούν στη ριζική αναδιοργάνωση των υπηρεσιών, στο πλαίσιο των νέων συνθηκών της αγοράς, οι οποίες αναδύονται μετά την πανδημία του κορωνοϊού, αλλά και στο πλαίσιο της προσφοράς περισσότερων αξιόπιστων υπηρεσιών προς τους πελάτες.

«Ο διαχωρισμός της προηγούμενης γραμμής Ανκόνα – Ηγουμενίτσα – Πατρα σε δύο διαφορετικές (σ.σ. Ανκόνα – Ηγουμενίτσα και Ανκόνα – Πάτρα), μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο καθυστερήσεων, ενώ οι επιβάτες απολαμβάνουν πιο άνετες ώρες αναχώρησης και άφιξης» συνεχίζει ο ιταλικός Όμιλος.

Με τη συγκέντρωση της παρουσίας στην Ανγκόνα, συνεχίζει παράλληλα, ο Grimaldi έχει αποφασίσει να ολοκληρώσει τις επιβατικές υπηρεσίες από τη Βενετία προς την Ελλάδα. Έχει απορρίψει επίσης την υπηρεσία ro/pax (επιβατηγά – οχηματαγωγά πλοία) της γραμμής Μπρίντιζι – Πάτρας, αφήνοντας μόλις ένα πλοίο μεταξύ της νότιας Ιταλίας και της Ηγουμενίτσας. 

Συνολικά, ο στόλος του Grimaldi στην Αδριατική παραμένει ίδιος. Δηλαδή πέντε γραμμές ro/pax και δύο ro/ro (οχηματαγωγά). Παράλληλα, όπως συμπληρώνει, υπάρχει μείωση της συνολικής χωρητικότητας κατά 2.000 γραμμικά μέτρα για τα φορτία και κατά 200 καμπίνες για τους επιβάτες.

Μέσω αυτής της κίνησης, προσθέτει ο ιταλικός Όμιλος, επιβεβαιώνεται η στρατηγική ανταγωνισμού με σοβαρό και υπεύθυνο τρόπο, μειώνοντας όπου είναι απαραίτητο τη χωρητικότητα, αλλά πάντα θέτοντας ως στόχο την προσφορά κορυφαίας ποιότητας υπηρεσιών.

Όσον αφορά την γραμμή Πειραιώς – Κρήτης και ενώ η «αδερφή» εταιρεία Minoan Lines χρησιμοποιεί τρία πλοία ro/pax, το ανταγωνιστικό σχήμα -κατά τον Grimaldi- συνεχίζει να παρέχει τέσσερα πλοία, αν και γνωρίζει ότι η αγορά, ιδίως για τους επιβάτες, είναι εξαιρετικά πιεσμένη και δεν δικαιολογεί την ανάπτυξη τέτοιου αριθμού πλοίων.

«Ο Όμιλος Grimaldi είναι πεπεισμένος ότι οι γραμμές Πειραιώς – Κρήτης μπορούν να εξυπηρετηθούν με έξι πλοία ro/pax, τα τρία από τη Minoan Lines και τα υπόλοιπα τρία από τους υπόλοιπους παίχτες» καταλήγει η ιταλική ανακοίνωση.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News