LIFE & ARTS

Εβδομάδα Κινηματογράφου σχεδιάζουν στις ΗΠΑ

Εβδομάδα Κινηματογράφου σχεδιάζουν στις ΗΠΑ

Με το γενικό σύνθημα «είναι ώρα να σηκωθούμε από τον καναπέ», οι ιδιοκτήτες των αμερικανικών κινηματογραφικών αιθουσών δείχνουν αποφασισμένοι να κάνουν ό, τι περνά από το χέρι τους προκειμένου να ξαναφέρουν τον κόσμο κοντά στη μεγάλη οθόνη μετά από ενάμιση χρόνο. Δεν μένουν όμως μόνο στα λόγια. Από τις 22 μέχρι τις 27 Ιουνίου δεκάδες χιλιάδες αίθουσες σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ διοργανώνουν από κοινού την «Εβδομάδα Κινηματογράφου», μια δράση που σκοπό έχει την επανασύσταση της σχέσης με τους με το κοινό.

«Η εμπειρία του κινηματογράφου είναι πολύ σημαντική, μας κάνει καλύτερους ως κοινωνία. Πηγαίνουμε εκεί για την ψυχαγωγία μας και με την “Εβδομάδα Κινηματογράφου” θέλουμε να διατηρήσουμε αυτή την κουλτούρα» δήλωσε ο εκ των διοργανωτών, Μπράντον Τζόουνς. Οι αίθουσες που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία θα προσφέρουν στους σινεφίλ αποκλειστικό περιεχόμενο τόσο σε επίπεδο ταινιών όσο και σε προϊόντα γύρω από αυτές, αλλά και συναντήσεις με σκηνοθέτες και ηθοποιούς σε ειδικά διαμορφωμένα event. Στόχος είναι το κοινό να αγοράσει ως συνήθως τα εισιτήριά του και όταν φτάσει στο σινεμά, η εμπειρία που θα του προσφερθεί να είναι μοναδική.

Οπως είπαμε, και οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές της βιομηχανίας έχουν καταλάβει τι διακυβεύεται αυτόν τον καιρό και είναι πρόθυμοι να πάρουν μέρος στις σχετικές δράσεις. Αν όλα πάνε καλά, τόσο εκείνοι όσο και οι αιθουσάρχες πιστεύουν πως η καινούρια αρχή μπορεί όχι απλώς να ανανεώσει την σχέση του κοινού με το σινεμά, αλλά και να την αναβαπτίσει ως μια νέα, πολυσύνθετη εμπειρία.

Ολα αυτά βέβαια που συμβαίνουν στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, εκεί όπου ο προχωρημένος εμβολιασμός επιτρέπει τέτοιου είδους σχέδια, στα μέρη μας φαντάζουν ελαφρώς ουτοπικά. Αρκετοί από τους εγχώριους διανομείς έχουν δημοσιοποιήσει τον προγραμματισμό τους για την θερινή κινηματογραφική περιόδο (από τα τέλη Μαΐου) ωστόσο κανείς δεν γνωρίζει να πει με ασφάλεια αν και πότε θα ανοίξουν οι ελληνικές αίθουσες. Οταν πάντως αυτό γίνει, μια καμπάνια στα πρότυπα της αμερικανικής θα βοηθούσε σίγουρα και τους δικούς μας κινηματογραφόφιλους να σηκωθούν από τον καναπέ.

Με πληροφορίες από hollywoodreporter.com

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News