Green Economy Κυριακή 13/06/2021, 20:16
GREEN ECONOMY

Geely: Επιμένει στην τεχνολογία μεθανόλης για τα οχήματά της

Η κινεζική εταιρεία είναι ιδιοκτήτρια της Volvo και κατέχει το 9,7% των μετοχών της Daimler

Φωτ. ΑΡ

Αποφασισμένη να συνεχίζει να εργάζεται και να διερευνά την τεχνολογία της χρήσης μεθανόλης ως καύσιμου στα αυτοκίνητα, δήλωσε η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely, διά στόματος του προέδρου της, τονίζοντας παράλληλα ότι η προσπάθεια αυτή θα συνεχισθεί παρόλο που υπάρχει το ενδεχόμενο να η εταιρεία να αποτύχει.

Όπως ανέφερε ο Λι Σούφου, σήμερα Κυριακή, η εταιρεία του έχει επενδύσει στην Carbon Recycling International από την Ισλανδία, προκειμένου να διερευνήσει τεχνολογίες παραγωγής μεθανόλης από διοξείδιο του άνθρακα, ως ένα εναλλακτικό τρόπο μείωσης των εκπομπών ρύπων.

Η κινεζική εταιρεία που είναι ιδιοκτήτρια της Volvo και κατέχει το 9,7% των μετοχών της Daimler, είναι μία από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που αναπτύσσουν οχήματα τα οποία τροφοδοτούνται με μεθανόλη και επί του παρόντος διεξάγει δοκιμές με την τεχνολογία αυτή σε ταξί σε κάποιες πόλεις της δυτικής Κίνας, ενώ παράλληλα αναπτύσσει φορτηγά με την ίδια τεχνολογία στη μονάδα εμπορικών οχημάτων της.

«Θα συνεχίσουμε να διερευνούμε την τεχνολογία της καύσης μεθανόλης από τα οχήματα. Φυσικά μπορεί στο τέλος η προσπάθεια να αποτύχει, αλλά επί της παρούσης εξακολουθούμε να εργαζόμαστε σε αυτήν την τεχνολογία», δήλωσε ο Λι κατά τη διάρκεια ομιλία του σε μια διάσκεψη, δίχως όμως να προχωρήσει σε περαιτέρω ανάλυση και να προσφέρει περισσότερες λεπτομέρειες για την τεχνολογία.

Όπως επισήμανε, θεωρεί ότι τα οχήματα με μεθανόλη είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον, σε σχέση με εκείνα με κινητήρες βενζίνης, ενώ μιλώντας στο Reuters, ανέφερε ότι η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα επιταχύνει το επόμενο διάστημα την παραγωγή των οχημάτων με μεθανόλη.

Η Geely αναπτύσσει επίσης ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, υβριδικά αυτοκίνητα βενζίνης-ηλεκτρικής ενέργειας και επαγγελματικά οχήματα τα οποία χρησιμοποιούν υδρογόνο για καύσιμο.

Στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και οχημάτων με κυψέλες καύσιμου υδρογόνου έχει ανεβάσει ταχύτητα. Η χρήση της μεθανόλης ως καύσιμο θα ενίσχυε την ενεργειακή ανεξαρτησία του Πεκίνου, από τη στιγμή που Κίνα διαθέτει τεράστιες ποσότητες άνθρακα, οι οποίες μπορούν να μετατραπούν σε μεθανόλη.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Money Review