Business & Finance Πέμπτη 16/09/2021, 16:06
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ASOS: Οι στόχοι ESG θα διαμορφώνουν τις αμοιβές των στελεχών 

ASOS: Οι στόχοι ESG θα διαμορφώνουν τις αμοιβές των στελεχών 

Τα σχέδια της αναφορικά με το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, παρουσίασε σήμερα Πέμπτη η αλυσίδα διαδικτυακής πώλησης ενδυμάτων ASOS, αναφέροντας ότι τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη θα αμείβονται βάσει την επίτευξη των στόχων αυτών. 

Η βρετανική αλυσίδα έχει δει τις παραγγελίες της να «εκτοξεύονται» αφότου εμφανίσθηκε η πανδημία και δέχεται πυρά από οργανώσεις και πολιτικούς ότι συμβάλλει στη μόλυνση του περιβάλλοντος τόσο κατά τη διάρκεια κατασκευής των προϊόντων που εμπορεύεται, όσο και στην διαδικασία παράδοσής τους. Οι φωνές διαμαρτυρίες επικεντρώνονται επίσης στην κατανάλωση νερού, όπως και στους τόνους των υφασμάτων που περισσεύουν και καταλήγουν στα σκουπίδια. 

Στο σχεδιασμό της η εταιρεία, έχει θέσει στόχους προκειμένου να βελτιώσει το ποσοστό των υλικών που ανακυκλώνει, να περιορίσει την ενεργειακή κατανάλωση, όπως και να αυξήσει την πολυμορφία στο προσωπικό στις ανώτερες και ανώτατες θέσεις. 

«Η υπευθυνότητα για ένα βιώσιμο μέλλον μας αφορά όλους και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να ηγηθούν», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νικ Μπέιτον, προσθέτοντας ότι η εταιρεία του πρέπει να συνεργασθεί με άλλες επιχειρήσεις, πολιτικές οργανώσεις και κυβερνήσεις για να επιτύχει τις αλλαγές που επιδιώκει. Βάσει του σχεδιασμού, η εταιρεία στοχεύει σε μηδενικούς ρύπους σε όλες τις επιχειρήσεις της και να κατασκευάζει τα δικά της προϊόντα τις συσκευασίες από ανακυκλώσιμα υλικά έως το 2030. 

Επιδίωξη επίσης της εταιρείας είναι η βελτίωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, εκδίδοντας κάθε χρόνο μια έκθεση αρχής γενομένης από το 2023, όπου θα εξετάζονται θέματα όπως οι μισθοί, η μοντέρνα σκλαβιά και η ενδυνάμωση της ισότητας των φύλων. 

Πολλές περιβαλλοντικές οργανώσεις εμφανίζονται σκεπτικές αναφορικά με τους πράσινους στόχους των μεγάλων εταιρειών, τονίζοντας ότι μια εταιρεία που εμπορεύεται φθηνά προϊόντα όπως είναι η ASOS, είναι δύσκολο να μεταβεί σε ένα μοντέλο λειτουργίας φιλικό προς το περιβάλλον. Επί του παρόντος η βρετανική αλυσίδα εμπορεύεται περισσότερα από 85.000 προϊόντα σε 200 αγορές ανά τον κόσμο. 

Τα σχέδια αυτά δεν είναι καινούργια για την ASOS, από τη στιγμή που από το 2010 είχε καταρτίσει τον αρχικό σχεδιασμό. Όπως σημειώνει η εταιρεία, το ανανεωμένο πρόγραμμα ενδεχομένως να οδηγήσει σε ήπιες αυξήσεις στα κόστη της, ωστόσο εμφανίζεται αισιόδοξη ότι η αύξηση αυτή θα αντισταθμιστεί από την ανάπτυξη της τεχνολογίας. 

Από το 2022, η πρόοδος που θα σημειώνεται σε αυτούς τους τομείς θα αποτελούν στόχους για τα στελέχη της εταιρείας μαζί με αυτούς που αφορούν τις επιδόσεις της και βάσει της επίτευξης των στόχων αυτών θα προκύπτουν και οι αμοιβές των στελεχών. 

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News