Business & Finance Δευτέρα 10/01/2022, 11:55
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Όμιλος Olympia: Επενδύει 50 εκατ. ευρώ στο Public Group

Όμιλος Olympia: Επενδύει 50 εκατ. ευρώ στο Public Group

Επένδυση ύψους 50 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε ο Όμιλος Olympia στο νέο Public Group, με στόχο την επιτάχυνση του αναπτυξιακού και επενδυτικού του πλάνου. Βάσει της επένδυσης, ο Όμιλος Olympia θα κατέχει πλέον το 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public-MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η MediaSaturnHolding θα παραμείνει μέτοχος με ποσοστό 2%.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η οργανική ανάπτυξη του Public θα επιταχυνθεί με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, στην καινοτόμα e-Commerce πλατφόρμα, αλλά και στο εξειδικευμένο Marketplace που λειτουργεί. Μετά από δύο χρόνια στενής συνεργασίας, το Public αξιοποιεί την εμπειρία της MediaMarkt, προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των μοναδικών επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας για τις οποίες ξεχωρίζει. Στα επόμενα χρόνια, η εταιρεία θα φέρει στην αγορά μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες.

Η επένδυση 50 εκατ. ευρώ του Ομίλου Olympia θα υποστηρίξει τη νέα στρατηγική του Public που έχει αναπτυχθεί μετά από ενδελεχή έρευνα στις βέλτιστες πρακτικές των μεγάλων omnichannel retailers, σε Ευρώπη και Αμερική. Η στρατηγική αυτή θα υλοποιηθεί με μια σειρά από πρωτοβουλίες του Public, όπως:

· Το λανσάρισμα νέων Public concept stores που συνδυάζουν τα ψώνια με την ψυχαγωγία σε εντυπωσιακούς, σύγχρονους και φιλικούς προς τους καταναλωτές χώρους.

· Η παρουσίαση από το Public καινοτόμων, ψηφιακών interfaces με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη, δίνοντας του πρόσβαση σε πολλές επιλογές προϊόντων, ανεξάρτητα από την τοποθεσία ή τον τρόπο που επιλέγει να πραγματοποιήσει τις αγορές του.

 · Τον συνδυασμό της πρότασης που φέρνουν τα καταστήματα Public στην αγορά με την σύγχρονη e-commerce πλατφόρμα με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές μία omnichannel εμπειρία.

· Η δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση της σημερινής εγκατάστασης και την ενίσχυση του στόλου μεταφορικών οχημάτων της εταιρείας. Στόχος η σημαντική βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των παραδόσεων σε όλη την Ελλάδα, καθώς και οι επενδύσεις σε νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές για παράδοση την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα ή το Σάββατο.

· H αξιοποίηση των πιο σύγχρονων λύσεων λογισμικού και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στο call center της εταιρείας, με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης του καταναλωτή μέσα από την ψηφιοποίηση των συναλλαγών και την υποστήριξη 24/7 εξυπηρέτησης, καθώς και τη δραστική μείωση των χρόνων αναμονής, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του ποσοστού απόκρισης.

Η επένδυση θα αξιοποιηθεί και για την προσέλκυση, εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων, αλλά και για το λανσάρισμα μιας in-house ομάδας από 100 εξειδικευμένους tech experts και software developers που θα εστιάσουν στην ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων για την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή στην Ελλάδα και Κύπρο.

Το Public προσβλέπει επίσης και στην οικοδόμηση ακόμη ισχυρότερων σχέσεων με τους προμηθευτές και συνεργάτες του με στόχο τον περαιτέρω εμπλουτισμό της in-store εμπειρίας και την ενίσχυση της πρόσβασης των καταναλωτών στα πιο σύγχρονα προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού, και οικιακών συσκευών.

Mε το brand Public ως επενδυτική ναυαρχίδα, δημιουργείται το Public Group που θα υποστηρίξει ένα οικοσύστημα στρατηγικών συνεργασιών και επενδυτικών πρωτοβουλιών – όπως είναι για παράδειγμα η επένδυση στο Douleutaras – έχοντας ως στόχο να φέρνει διαρκώς στους καταναλωτές νέες προτάσεις και καινοτόμες υπηρεσίες, τόσο online, όσο και στα φυσικά καταστήματα αλλά και το σπίτι.

«Ο Όμιλος Olympia παραμένει πιστός στη δέσμευσή του να στηρίζει την ανάπτυξη των εταιριών του και να τις ενδυναμώνει ώστε να μπορούν να αναδειχθούν ηγέτιδες στον κλάδο τους. Η σημερινή επένδυση του Ομίλου Olympia στο Public αποτελεί μια ακόμη αναγνώριση της προσήλωσής μας να φέρνουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία, τις πιο ανταγωνιστικές τιμές και μοναδικές υπηρεσίες στους καταναλωτές μας σε Ελλάδα και Κύπρο. Χάρη στους ανθρώπους του αλλά και στη διαχρονική έμφαση που δίνει στην καινοτομία, το Public αναγνωρίζεται σήμερα ως ένα μοναδικό και ιδιαίτερα αγαπητό brand στους καταναλωτές. Σήμερα, ανανεώνουμε αυτή μας τη δέσμευση να προσφέρουμε καινοτομία και αξία σε όλους τους πελάτες του Public», δήλωσε ο Γιάννης Καραγιάννης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Olympia.

«Καλωσορίζουμε τη σημαντική αυτή επένδυση του Ομίλου Olympia, που θα αναδείξει για ακόμη μία φορά το Public στην πρώτη γραμμή της αγοράς retail σε Ελλάδα και Κύπρο. Με τη νέα επένδυση, ο κορυφαίος omnichannel retailer στην αγορά γίνεται πιο μεγάλος, έτοιμος ν’ ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Με ένα μοναδικό συνδυασμό προϊόντων πολιτισμού, τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, αλλά και νέες καινοτόμες υπηρεσίες αξιοποιούμε πλήρως τις συνέργειες από την συγχώνευση με την MediaMarkt», προσέθεσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του νεοσύστατου Public Group.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News