Start Ups Δευτέρα 12/04/2021, 17:58
START UPS

Σε startup με διάσημους χρήστες επένδυσε 40 εκατ. δολάρια η Salesforce 

Φωτ. Community

Η τεχνολογική εταιρεία υπηρεσιών cloud, Salesforce, επένδυσε 40 εκατ. δολάρια στη startup Community, μια εταιρεία που έχει τη στήριξη εταιρειών όπως οι Live Nation, Twilio, Sound Ventures, όπως και το Sony Innovation Fund. 

Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το «ρόστερ» των χρηστών, καθώς σε αυτούς περιλαμβάνονται ο Πολ Μακ Κάρτνεϊ, η Έλεν Ντετζενέρις και η Τζένιφερ Λόπεζ, ενώ στη startup έχει επενδύσει ο ηθοποιός Άστον Κούτσερ. 

Ποιο είναι το αντικείμενο της Community, ώστε να έχει προσελκύσει προσωπικότητες του διεθνούς σταρ σύστεμ, τόσο ως επενδυτές όσο και σαν χρήστες; 

Η εταιρεία διαθέτει μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων, όπου οι χρήστες της μπορούν να στείλουν μηνύματα μαζικά, ατομικά, ή σε συγκεκριμένες ομάδες, με κριτήρια όπως τα ενδιαφέροντά τους, ακόμη και δημογραφικά. Η δυνατότητα αυτή είναι και ο λόγος που οι διασημότητες την χρησιμοποιούν, καθώς από το απρόσωπο email, μπορούν να επικοινωνούν μέσω των sms, στα οποία οι δέκτες μπορούν να απαντούν. 

Έως τώρα όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της η Community, μέσω της πλατφόρμας της έχουν διακινηθεί περισσότερα από 3 δισ. μηνύματα, μεταξύ των «Leaders» που είναι από εταιρείες και αθλητικές ομάδες, έως ηθοποιοί, μουσικοί ακόμη και πολιτικοί και των περισσότερο από 26 εκατομμύρια χρήστες της πλατφόρμας. 

«Το μήνυμα είναι το πιο άμεσο και προσωπικό κανάλι επικοινωνίας που υπάρχει και κάτι που έχει πολύ μεγάλη αξία», δήλωσε σε συνέντευξή του στη Wall Street Journal, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της startup Μάθιου Πελτιέρ. «Στα social media δεν ,μπορεί να υπάρξει η ίδια σχέση. Περιορίζεσαι από τους αλγόριθμους και ανταγωνίζεσαι με ροές ενημερώσεων, όπου δημιουργείται πολύς θόρυβος». 

Η Community μετά και τον τελευταίο γύρο, έχει αντλήσει σχεδόν 90 εκατ. δολάρια, καθώς πλέον κινείται σε ένα πιο διευρυμένο πεδίο, θέλοντας να εντάξει στους χρήστες περισσότερες εταιρείες. 

«Έχουμε αρχίσει να κινούμαστε προς τις μικρές επιχειρήσεις, στις εταιρείες με streetwear, στις μεγάλες εταιρείες και επί του παρόντος έχουμε περισσότερους από 6.000 Leaders, που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα μας», σημειώνει στο Business Insider, ο Τζος Ρόουνεκ, συνιδρυτής και επικεφαλής οικονομικός. 

«Στο πέρασμα του χρόνου, όλοι θα θέλουν να έχουν περισσότερη αληθινή σύνδεση με τα πράγματα για τα οποία νοιάζονται», συμπληρώνει ο Ρόουνεκ. Θέλαμε αυτή η συνθήκη να υιοθετηθεί και να κατανοηθεί, ως ένα νέο κοινωνικό παράδειγμα, στο στυλ: Πώς μπορώ να έχω μια προσωπική σχέση με τους ανθρώπους που αγαπώ ή με την ομάδα που υποστηρίζω, την επιχείρηση ή την εταιρεία που αγαπώ;»

moneyreview.gr με πληροροφίες από Reuters, Business Insider, WSJ  

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News