Σαν Σήμερα Τρίτη 30/11/2021, 10:33
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

Πώς να γίνετε πλούσιοι στο ίντερνετ από κάποιον που το έκανε

Πώς να γίνετε πλούσιοι στο ίντερνετ από κάποιον που το έκανε

30 Νοεμβρίου 1999

Ο επιχειρηματίας Marc Ostrofsky, από το Χιούστον, πουλά τα δικαιώματα του business.com αντί 7,5 εκατ. δολαρίων, σπάζοντας το ρεκόρ του ακριβότερου domain name, κοντά στο αποκορύφωμα της φούσκας του διαδικτύου.

Και να φανταστεί κανείς ότι ο Ostrofsky είχε πληρώσει 150.000 δολάρια το 1996 για να αγοράσει το business.com, ένα ποσό που τότε είχε θεωρηθεί εξωφρενικό. «Όλοι πίστευαν ότι ήμουν ένας ανόητος. Ο κόσμος νόμιζε ότι είχα τρελαθεί», ομολογεί.  

Ο επιχειρηματίας σκόπευε να χρησιμοποιήσει το business.com για να φτιάξει ένα ιντερνετικό περιοδικό. «Θα ήταν στο στυλ του Time: Πώς να κάνετε business στο ίντερνετ», λέει.

Τελικά, όταν του πρόσφεραν πολλά χρήματα για το domain, αναθεώρησε τα σχέδιά του. Είχε δύο ενδιαφερόμενους, με αποτέλεσμα να βρεθεί στη μέση ενός πολέμου αντιπροσφορών.

Σε τρία χρόνια, είχε βγάλει ετησιοποιημένη απόδοση περίπου 470% στην επένδυσή του. Μάλιστα, πήρε το αντίτιμο σε μετρητά και όχι σε μετοχές, με αποτέλεσμα να μην χάσει τα χρήματά του όταν έσκασε η φούσκα του dot com, στις αρχές του 2000.

Το 2011, ο Ostrofsky κυκλοφόρησε το βιβλίο «Get Rich Click! The Ultimate Guide to Making Money on the Internet», το οποίο έγινε best seller. 

Ο ίδιος εξακολουθεί να βγάζει χρήματα από το ίντερνετ. Όμως  παραδέχεται ότι δεν είναι πια τόσο εύκολο να πλουτίσει κάποιος αγοράζοντας domain names.

«Όλοι με ρωτούν για αυτό. Η απάντηση είναι ναι και όχι. Οι ημέρες που έβρισκες ένα εκατομμύριο δολάρια  πεταμένα στο πάτωμα έχουν τελειώσει. Δεν θα βρει ένα domain αξίας εκατομμυρίων δολαρίων να κάθεται, περιμένοντας να το αγοράσεις. Υπάρχουν χιλιάδες κερδοσκόποι στην αγορά των domain names. Τους λένε domainers», εξηγούσε σε παλαιότερη συνέντευξή του.

Έχει, όμως, μία συμβουλή για όποιον θέλει να το προσπαθήσει. «Η συμβουλή μου είναι να μην αγοράζετε το όνομα που ανήκει σε κάποιον άλλο. Μην αγοράζετε κάτι που είναι κατοχυρωμένο trademark, copyright ή πατέντα. Μείνετε στα generics. Έτσι το coffeecup είναι καλό, το Starbuckscoffee είναι κακό. Δεν μπορείς να αγοράσεις το όνομα του Starbucks». 

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Νηστεία, διαλογισμός και γένια ερημίτη: Είναι ο Τζακ Ντόρσι ο πιο παράξενος δισεκατομμυριούχος;

Ο πυρηνικός φυσικός των Subway: Πώς μετέτρεψε μία επένδυση 1.000 δολαρίων σε ένα δισεκατομμύριο

Έλυσε ένα πρόβλημα που έχουν όλες οι γυναίκες και έγινε δισεκατομμυριούχος

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News