Life & Arts Παρασκευή 30/09/2022, 11:45
LIFE & ARTS

Μετά τη φέτα τι; Αυτή είναι η νέα μανία του TikTok

Μετά τη φέτα τι; Αυτή είναι η νέα μανία του TikTok

Η ικανότητα του TikTok να εκτοξεύσει τις πωλήσεις ενός προϊόντος φάνηκε το 2021, όταν η φέτα έγινε viral, με αποτέλεσμα η ζήτηση να καλπάζει σε κάθε γωνιά του πλανήτη και σούπερ μάρκετ από όλο τον κόσμο να ξεπουλήσουν.

Μετά το viral πιάτο «feta cheese pasta», που ήταν και το πρώτο σε αναζητήσεις στο Google, τώρα το TikTok δημιούργησε μια νέα μανία: Τους δίσκους βουτύρου.

Πρόκειται για μία πιο απλή και οικονομική εκδοχή των δίσκων με τυριά και αλλαντικά. Ουσιαστικά, η συνταγή  περιλαμβάνει μαλακό βούτυρο που απλώνεται πάνω σε έναν δίσκο και ανακατεύεται με διάφορα συνοδευτικά που του δίνουν έξτρα γεύση, όπως αλάτι, μέλι, μπέικον, σύκα και ό,τι άλλο μπορεί να σκεφτεί ο καθένας. Ο δίσκος συνοδεύεται με ψωμί.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lia Morelli (@life.by.lia)

Η viral μανία του TikTok φαίνεται να ξεκίνησε από ένα post που ανέβασε η μαγείρισσα Justine Doiron στους 2 εκατ. followers της. Μέσα σε μία εβδομάδα, το hashtag #butterboard είχε πάνω από 30 εκατ. views, ενώ σήμερα έχει ξεπεράσει τα 115 εκατομμύρια.

Μετά τη φέτα τι; Αυτή είναι η νέα μανία του TikTok-1
φωτ.: Justine Doiron 

Μένει να φανεί εάν η δημοσιότητα αυτή θα ανεβάσει τις πωλήσεις ενός τόσο συνηθισμένου προϊόντος όπως είναι το βούτυρο. Πάντως, οι δίσκοι βουτύρου δεν γλιτώνουν από τη λαίλαπα του πληθωρισμού. Η τιμή του βουτύρου στις ΗΠΑ αγγίζει αυτή τη στιγμή τα υψηλότερα επίπεδα όλων των εποχών, καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού μείωσαν την προσφορά γάλακτος. Και βέβαια, οι ανατιμήσεις στα γαλακτοκομικά είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο από το οποίο δεν έχει γλιτώσει η ελληνική αγορά.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας

To TikTok κάνει business με την viral φέτα

Coca Cola: Να γιατί δεν μας λέει τι έχουν μέσα τα αναψυκτικά της

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News