LIFE & ARTS

Το «shopping therapy» του Netflix

Το «shopping therapy» του Netflix

Με δυνατό «παίκτη» στον κόσμο των δημοπρασιών μοιάζει πλέον το Netflix, το οποίο τον τελευταίο καιρό αγοράζει συνεχώς δικαιώματα διανομής ολοκληρωμένων ή εν εξελίξει κινηματογραφικών παραγωγών, προκειμένου να πλουτίσει ακόμα περισσότερο το περιεχόμενο του. Η εμπειρία άλλωστε διδάσκει την διαδικτυακή πλατφόρμα πως οι αποκλειστικά δικές της παραγωγές -τα περίφημα Netflix Originals- σπάνια βρίσκουν ανταπόκριση σε φεστιβάλ και βραβεύσεις· αντιθέτως ταινίες όπως το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν ή τα φετινά «Mank» και «Η Δίκη των Επτά του Σικάγο» έχουν πολύ περισσότερες ελπίδες.

Με αυτό το σκεπτικό η πλατφόρμα «κατέβηκε» δυναμικά στην εν εξελίξει Αγορά του Φεστιβάλ Βερολίνου, όπου σύμφωνα με τις ανταποκρίσεις το τελευταίο της απόκτημα είναι το γοτθικό θρίλερ «The Pale Blue Eye», με τον Κρίστιαν Μπέιλ. Το φιλμ, τα παγκόσμια δικαιώματα του οποίου αγοράστηκαν προς 55 εκατ. δολάρια, επικεντρώνει την δράση του στην προσπάθεια εξιχνίασης μιας σειράς δολοφονιών που συνέβησαν στην αμερικανική Στρατιωτική Ακαδημία του Γουέστ Πόιντ το 1830. Ο Μπέιλ συνεργάζεται εδώ ξανά με τον επιτυχημένο σκηνοθέτη Σκοτ Κούπερ («Crazy Heart»), παίζοντας έναν βετεράνο ντετέκτιβ, οποίος ερευνά τους φόνους, με την βοήθεια του νεαρού τότε και μετέπειτα συγγραφέα, Εντγκαρ Αλαν Πόε.

Αυτό όμως δεν είναι το μόνο πρόσφατο απόκτημα του Netflix. Οπως αναφέραμε το τελευταίο κινήθηκε αρκετά στην διαδικτυακή Αγορά της Μπερλινάλε, εξασφαλίζοντας μεταξύ άλλων, δύο ακόμα οκταψήφιες συμφωνίες: εκείνη για τα δικαιώματα του «Operation Mincemeat», ταινίας που διαδραματίζεται στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο με τον Κόλιν Φερθ, έναντι 15 εκατ. δολαρίων και άλλη μια έναντι 18 εκατ. δολαρίων για τα αμερικανικά δικαιώματα του «The Ice Road», ενός θρίλερ δράσης με τους Λίαμ Νίσον και Λόρενς Φίσμπερν.

Συνολικά υπολογίζεται πως το Netflix πραγματοποίησε επένδυση άνω των 100 εκατ. δολαρίων στην φετινή Μπερλινάλε, ένα φεστιβάλ το οποίο παρεπιπτόντως είναι συνήθως από τα λιγότερο «ενδιαφέροντα» για τον γίγαντα του streaming, λόγω του arthouse περιεχομένου του. Από την άλλη οι διαρκείς απαιτήσεις για καινούριο υλικό, σε συνδυασμό με την κατακόρυφη αύξηση των κερδών που έφερε η πανδημία, είναι μάλλον αναμενόμενο να οδηγήσουν και σε… shopping therapy.

Με πληροφορίες από hollywoodreporter.com

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News