Business & Finance Πέμπτη 13/10/2022, 15:36
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μεταχειρισμένα Rolex: Επένδυση για Millennials και Gen Z

Μεταχειρισμένα Rolex: Επένδυση για Millennials και Gen Z

Κυρίως χάρη στα άτομα κάτω των 40 ετών θα εκτοξευθεί η αγορά μεταχειρισμένων ρολογιών πολυτελείας, η οποία έχει ήδη διογκωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με σχετική έκθεση της Deloitte, εκτιμάται ότι στο ίδιο διάστημα η αγορά μεταχειρισμένων θα αυξηθεί κατά 75% και θα αποτελεί σχεδόν το μισό της συνολικής αγοράς ρολογιών. Οι ετήσιες πωλήσεις μεταχειρισμένων θα φτάσουν μέχρι το 2030 στα 35 δισ. ελβετικά φράγκα από 20 δισ. τώρα.

Μάλιστα, η αδιαμφισβήτητα ανοδική τάση της αγοράς έχει προσελκύσει μεγάλους οίκους, με ενδεικτικό παράδειγμα την Richemond η οποία εξαγόρασε την εταιρεία αγοράς και μεταπώλησης ρολογιών Watchfinder. Μάλιστα, η Deloitte αναμένει πως οι μεγάλοι παίκτες του κλάδου θα επενδύσουν στη δημιουργία των δικών τους πλατφορμών μεταχειρισμένων, ενόσω οι ήδη υφιστάμενες πλατφόρμες, όπως η Chrono24, η Subdial, η Watchbox και η Hodinkee θα συνεχίσουν να διογκώνονται.

Ποιοι στηρίζουν την αγορά;

Η έκθεση της Deloitte προβλέπει επιτάχυνση των τάσεων που επικρατούν στην ελβετική βιομηχανία, η οποία είναι ορόσημο για την αγορά, αλλά και την παγκόσμια βιομηχανία πολυτελών ρολογιών. Ειδικότερα, αναμένει αύξηση των πωλήσεων μέσω διαδικτύου, την στροφή των brand σε ακόμη πιο ακριβά προϊόντα, αλλά και μία αγορά που θα παίρνει ώθηση από νέους αγοραστές, οι οποίοι θεωρούν τις αγορές αυτές επένδυση.

Το ενδιαφέρον στα πολυτελή ρολόγια ενισχύθηκε κατά την πανδημία, όσο οι καταναλωτές είχαν μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα λόγω της αδυναμίας να φάνε εκτός σπιτιού ή να ταξιδέψουν. Ιδίως όμως οι νεότεροι αγοραστές, της γενιάς των Millennial (26-41 ετών) και της Gen Z (10 έως 25 ετών), στρέφονται προς τα μεταχειρισμένα, διότι αισθάνονται πιο άνετα στις αγορές προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί ή προσελκύονται από τις χαμηλότερες τιμές. Σημειώνεται ότι σχεδόν το 50% των Millennials δηλώνει ανοιχτό στην αγορά ενός μεταχειρισμένου ρολογιού έναντι μόλις 12% της Generation X, δηλαδή ατόμων 42 έως 57 ετών.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Bloomberg

Διαβάστε επίσης:

Πώς είναι ένα πλωτό Four Seasons: Το νέο σύνορο της πολυτέλειας

Μία τσάντα για 352.800 ευρώ

Versace, Dior, Louis Vuitton: Γιατί όλα κοστίζουν ακριβότερα – Όχι, δεν φταίει ο πληθωρισμός

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News