Business & Finance Δευτέρα 8/11/2021, 20:45
ΚΟΣΜΟΣ

«Ουρές» στα λιμάνια – Πώς είναι η ζωή σε ένα πλοίο cargo

«Ουρές» στα λιμάνια – Πώς είναι η ζωή σε ένα πλοίο cargo

Μέλος του πληρώματος επιχειρεί να κάνει ξενάγηση σε ένα φορτηγό πλοίο μήκους 958 ποδιών το 2019, δείχνοντας πόσο περίπλοκη είναι η διαχείριση αυτών των τεράστιων φορτηγών πλοίων που μεταφέρουν το 90% των παγκόσμιων εμπορευμάτων.

Στο βίντεο, ο o Βryan Boyle, καταγράφει την τεράστια ποικιλία μηχανημάτων που κρατούν το πλοίο σε κίνηση, καθώς και τους χώρους διαμονής του πληρώματος και των αξιωματικών στο πλοίο της Maersk, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2006.

Αν και το βίντεο τραβήχτηκε το 2019, ο Βryan Boyle αναφέρει ότι δίδει πληροφορίες για τη ζωή του πληρώματος σήμερα καθώς εκατοντάδες φορτηγά πλοία περιμένουν να ελλιμενιστούν στα λιμάνια των ΗΠΑ.

Το ταξίδι του πλοίου ξεκινάει από το Νόρφολκ της Βιρτζίνια, κάνοντας αρκετές στάσεις στις ΗΠΑ πριν να κατευθυνθεί προς το Βέλγιο, τη Γερμανία και την Ολλανδία, για να αναφέρουμε μερικούς προορισμούς.

«Είχα την τύχη να εργαστώ σε κάποια σημαντικά πλοία. Είχα επίσης την ευκαιρία να επισκεφθώ τόπους που ο μέσος άνθρωπος δεν θα μπορούσε ούτε καν να γνωρίζει. Αυτό είναι από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία της δουλειάς μας», αναφέρει ο Boyle σε δηλώσεις του στο Business Insider.

Ωστόσο, αυτό που σημειώνει είναι ότι ο χρόνος που χρειάζονται σήμερα τα πλοία για να φθάνουν στους διάφορους προορισμούς τους έχει περιοριστεί στο ήμισυ, καθώς οι εταιρείες διαχείρισης πλοίων προσπαθούν να διεκπεραιώσουν τις παραγγελίες τους όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, ενώ οι αρχικοί περιορισμοί λόγω Covid-19 έβαλαν κάποια όρια στις επισκέψεις των πληρωμάτων. 

Το πλήρωμα αφιερώνει τον ελεύθερο χρόνο του σε ταινίες, παιχνίδια και γυμναστική, λέει χαρακτηριστικά ο Boyle στο βίντεο. 

Το βίντεο δείχνει επίσης το σαλόνι των αξιωματικών, το οποίο έχει τραπέζι πινγκ πονγκ και τηλεόραση, καθώς και το σαλόνι του γενικού πληρώματος, το οποίο διαθέτει τραπέζι πόκερ. Ο Boyle εξήγησε ότι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το πλήρωμα περιορίστηκε ακόμη περισσότερο στις δραστηριότητες που μπορούσαν να ακολουθήσουν στο πλοίο.

«Σε πολλά πλοία δεν επιτρεπόταν στα μέλη του πληρώματος να τρώνε μαζί ή να πηγαίνουν στο γυμναστήριο. Επιτρεπόταν να βρίσκονται μόνο στο δωματιό τους ή στον χώρο εργασίας τους», αναφέρει ο Boyle.

Το βίντεο παρουσιάζει επίσης τον συνδυασμό παλαιάς και νέας τεχνολογίας που βοηθά να διατηρείται η εφοδιαστική αλυσίδα σε κίνηση, συνδυάζοντας δωμάτια ελέγχου της μηχανής που μοιάζουν σαν να ανήκουν σε διαστημόπλοιο με τεράστια γυροσκοπική πυξίδα.

Επιπλέον, η γέφυρα πλοήγησης παρέχει απεριόριστη θέα στο μπροστινό μέρος και λειτουργεί ως χώρος όπου ο πλοίαρχος και οι αξιωματικοί μπορούν να επανδρώσουν όλες τις λειτουργίες του σκάφους.

Το πλοίο διαθέτει μια τεράστια γυροσκοπική πυξίδα που βοηθά στην καθοδήγηση της πορείας του.

Η πρώτη αξιόπλοη γυροσκοπική πυξίδα κατασκευάστηκε το 1908. Λειτουργεί ως ένας τύπος μη μαγνητικής πυξίδας που χρησιμοποιεί δίσκο γρήγορης περιστροφής και την περιστροφή της Γης προκειμένου να βρει τη γεωγραφική κατεύθυνση.

Το βίντεο τελειώνει δείχνοντας πώς το πλοίο φτάνει σε μια αποβάθρα στη Γερμανία.

Γερανοί εκφορτώνουν κοντέινερ από το πλοίο, ενώ άλλοι γερανοί επαναφορτώνουν σταδιακά νέα εμπορευματοκιβώτια προτού το Maersk Ohio επιστρέψει στο Νόρφολκ.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Business Insider

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News