Business & Finance Σάββατο 15/05/2021, 21:52
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Pull & Bear: Αναπτύσσει βιντεοπαιχνίδι με «συμμάχους» το Facebook και το Instagram

Από το ηλεκτρονικό κανάλι πώλησης προήλθε το ένα τρίτο των εσόδων της Inditex πέρυσι

Φωτ. shutterstock

Σε μια κίνηση προώθησης των προϊόντων της με έναν τρόπο που δεν ακολουθεί τα καθιερωμένα διαφημιστικά κανάλια, προχωράει ο μεγαλύτερος όμιλος λιανικής πώλησης ενδυμάτων, Inditex, παρουσιάζοντας το δικό του βιντεοπαιχνίδι

Ο όμιλος βλέποντας να συντελείται η μετάβαση από τα φυσικά καταστήματα στις διαδικτυακές πωλήσεις, προχωράει σε συνεργασία με το Facebook και το Instagram για να αναπτύξει το βιντεοπαιχνίδι «Pacific Game», προκειμένου να προσελκύσει πελάτες νεαρότερης ηλικίας σε μια από τις θυγατρικές της εταιρείες, την Pull & Bear.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, το άνοιγμα αυτό δεν έχει να κάνει με την άμεση πώληση αλλά με τη δημιουργία σχέσης με τους νεότερους πελάτες. Από το ηλεκτρονικό κανάλι πώλησης προήλθε το ένα τρίτο των εσόδων της Inditex πέρυσι και ένα μέρος από τα 3 δισ. δολάρια τα οποία προορίζονται για νέες επενδύσεις, θα κατευθυνθούν στην διατήρηση αυτής της έκρηξης των εσόδων μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας.

Στο παρελθόν υπήρξε μια πληθώρα συμφωνιών, με τις εταιρείες ρούχων να θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσα από τα βιντεοπαιχνίδια. Πλέον κάνουν ένα βήμα παραπέρα, παρουσιάζοντας τα δικά τους παιχνίδια, έχοντας στόχο να μεγαλώσει η επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους, να ενισχυθούν οι λήψεις εφαρμογών για κινητά και να προσφέρουν πιο διασκεδαστικούς τρόπους διανομής για τους εκπτωτικούς κωδικούς που προσφέρουν.

Σε παρόμοια κίνηση προέβη πέρυσι η βρετανική εταιρεία πολυτελών ενδυμάτων, Burberry, η οποία λάνσαρε ένα βιντεοπαιχνίδι σερφ, στο πλαίσιο της εκστρατείας της TB Summer Monogram, με κεντρικό πρόσωπο την Κένταλ Τζένερ.

Στο παιχνίδι της Pull & Bear, ένας καταναλωτής ταξιδεύει από την Καλιφόρνια στο Τόκιο, ο οποίος συλλέγει ρούχα και προσπαθεί να αποφύγει εμπόδια στην πορεία. Οι παίκτες ελέγχουν τον χαρακτήρα γυρίζοντας το πρόσωπό τους, ενώ η πρόσβαση σε αυτό γίνεται μέσω των λογαριασμών της Pull & Bear στο Instagram και στο Facebook, όπως και από την ιστοσελίδα της.

«Πρόκειται για την προσθήκη αυτής της επιπλέον αίσθησης μαγείας σε μια εταιρεία, ούτως ώστε να μένει αξέχαστη στο μυαλό των πελατών της», δήλωσε ο Τιμ Κούπερ, διευθυντής στην κατασκευάστρια εταιρικών παιχνιδιών Peek & Poke, η οποία έχει δημιουργήσει παιχνίδια για τις αλυσίδες JD Sports και Boohoo μεταξύ άλλων.

moneyreview.gr πληροφορίες από Bloomberg

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News