Business & Finance Παρασκευή 12/02/2021, 18:36
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εντολή της Spotify στους εργαζόμενούς της να δουλεύουν από όπου επιθυμούν

Φωτ. shutterstock

Την επιλογή στο προσωπικό της να εργάζεται από όπου επιθυμεί, ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή η Spotify και γίνεται έτσι η τελευταία μεγάλη εταιρεία που μεταβαίνει προς ένα ευέλικτο μοντέλο εργασίας μετά την πανδημία του κορωνοϊού. 

Όπως έκανε γνωστό η μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακών μουσικών υπηρεσιών συνεχούς ροής, προσαρμόζεται στο μοντέλο «Εργασία Από Παντού», το οποίο θα επιτρέπει στους υπαλλήλους να επιλέγουν αν θέλουν να εργάζονται στο γραφείο ή από το σπίτι με πλήρες ωράριο, ή να επιλέγουν και τα δύο. 

Όλο και περισσότερες εταιρείες ανεξαρτήτως μεγέθους εξετάζουν πιο ευέλικτα μοντέλα εργασίας μετά την πανδημία του κορωνοϊού, με την τηλεργασία να προσφέρεται πλέον ως μόνιμη επιλογή στους υπαλλήλους. 

Νωρίτερα κατά τη διάρκεια της τρέχουσας εβδομάδας, η Salesforce ανακοίνωσε ότι θα επιτρέψει στους υπαλλήλους της να επιλέξουν αν θέλουν να γυρίσουν στο γραφείο, δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι «το ωράριο εργασίας 09:00 με 17:00 έχει πεθάνει». Το Twitter και το Square έχουν επιτρέψει στους εργαζόμενούς τους να δουλεύουν από το σπίτι «για πάντα», ενώ η Microsoft ανακοίνωσε ότι οι δικοί της εργαζόμενοι θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία για να εργάζονται από το σπίτι τους. 

Από τη μεριά της η Spotify θα παρέχει ακόμη περισσότερη ευελιξία, ούτως ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν να επιλέξουν τη χώρα και την πόλη από την οποία θα εργάζονται, ενώ θα παρέχει συνδρομές σε χώρους εργασίας διαμοιρασμού, για τους υπαλλήλους που επιλέγουν να εργαστούν εξ αποστάσεως αλλά εξακολουθούν να θέλουν έναν ειδικό χώρο εργασίας.

«Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης προσπάθειάς μας για «Δυναμικό Χώρο Εργασίας», επανεξετάζουμε τους χώρους γραφείων μας σε όλο τον κόσμο για να ενισχύσουμε τη βιωσιμότητα, την ευελιξία και την ευεξία και να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι υπάλληλοί μας, ανεξάρτητα από την ικανότητα ή την κατάσταση, μπορούν να εργαστούν άνετα και αποτελεσματικά», έγραψε η εταιρεία σε ανάρτησή της σε blog. «Ο απώτερος στόχος της νέας σχεδιαστικής προσέγγισης είναι να διασφαλίσουμε ότι οι εργαζόμενοι έχουν ένα μέρος όπου μπορούν να επικεντρωθούν, να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν – είτε αυτός βρίσκεται σε γραφείο, σε αίθουσα συνεδριάσεων είτε σε καφέ».

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC