Business & Finance Πέμπτη 2/05/2024, 07:10
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Drunk Elephant: Η γυναίκα πίσω από το brand που τρελαίνει τα 10χρονα – Όλοι της έλεγαν ότι κάνει λάθος

Drunk Elephant: Η γυναίκα πίσω από το brand που τρελαίνει τα 10χρονα – Όλοι της έλεγαν ότι κάνει λάθος

Η τάση ξεκίνησε από τα social media, αλλά πλέον, την βλέπει μπροστά του όποιος επισκέπτεται ένα κατάστημα Sephora (και όχι μόνο) ακόμα και στην Ελλάδα. Ενθουσιασμένα 10χρονα κορίτσια αγοράζουν ακριβές κρέμες, παρά τις συχνές προειδοποιήσεις ότι τα προϊόντα αυτά δεν είναι σχεδιασμένα για το παιδικό δέρμα. Πρώτα στη wish list τους είναι τα καλλυντικά της Drunk Elephant.

Πρόκειται για το brand περιποίησης δέρματος το οποίο δημιούργησε το 2013 η Tiffany Masterson, καταφέρνοντας μόλις μερικά χρόνια αργότερα, το 2019, να το πουλήσει  στην ιαπωνική Shiseido αντί 845 εκατ. δολαρίων.

Όπως αποκάλυψε η ίδια στο CNBC, αρχικά, κανείς στον περίγυρό της δεν πίστευε στην επιτυχία της. Για την ακρίβεια, όλοι πίστευαν ότι είχε κάνει ένα τεράστιο λάθος με την επιχείρησή της: Το όνομά της.

«Με τίποτα… Πρέπει να στο πω. Το μισώ. Δεν μου αρέσει», της είχε πει η καλύτερή της φίλη. «Δεν άρεσε στην μητέρα μου. Η γιαγιά μου είπε ότι ήταν το πιο βλακώδες πράγμα που είχε ακούσει ποτέ. Πολύς κόσμος έλεγε ότι μοιάζει με το όνομα ενός μπαρ», θυμάται τώρα η Masterson.

Όμως όταν έστηνε την επιχείρησή της, δεν ήθελε να της δώσει το δικό της όνομα. Οι περισσότεροι ανταγωνιστές της είχαν γαλλικά ονόματα ή τα ονόματα γιατρών, αλλά εκείνη άντλησε την έμπνευσή της από το έλαιο marula, ένα από τα συστατικά που ήθελε να χρησιμοποιήσει στις ενυδατικές της κρέμες.

«Το googlαρα και βγήκε ένα βίντεο με ζώα από τη Ν. Αφρική, τα οποία έτρωγαν τα φρούτα marula που ήταν πεσμένα το έδαφος, σαπισμένα, και παραπατούσαν. Έτσι, αυτό που μου φάνηκε ήταν ότι είχαν φάει τα σαπισμένα φρούτα και είχαν ζαλιστεί».

Σκέφτηκε, λοιπόν, ότι το όνομα Drunk Elephant (Μεθυσμένος Ελέφαντας) θα ταίριαζε τέλεια με την ιδιόρρυθμη προσωπικότητά της.

Όταν προσέλαβε έναν υπεύθυνο δημοσίων σχέσεων, εκείνος της πρότεινε να δοκιμάσει το όνομα με ένα focus group, στο πλαίσιο μιας έρευνας που θα της κόστιζε 30.000 δολάρια. Η Masterson υποψιάστηκε ότι το όνομα δεν θα άρεσε στο focus group, ενώ άλλοι επαγγελματίες του κλάδου προσπαθούσαν να της αλλάξουν γνώμη.

Στο τέλος, εμπιστεύτηκε το ένστικτό της, πράγμα το οποίο απέδωσε. «Δεν μπορούσα να ακούσω τους άλλους ανθρώπους,  γιατί τι θα έκανα μετά με αυτό; Δεν θα εμπιστευόμουν καμία από τις αποφάσεις που έπαιρνα. Και έτσι, προχώρησα με αυτό», λέει η επιχειρηματίας.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης: 

Estée Lauder: Αυτό το κόλπο την έβαλε στις 20  ιδιοφυΐες του επιχειρείν του 20ου αιώνα – Η μοναδική γυναίκα

Όλα ροζ – Η επιχειρηματική αυτοκρατορία που γεννήθηκε μέσα από την ατυχία και την αποτυχία

Aesop: Ο κομμωτής που έφτιαξε καλλυντικά με άρωμα Ελλάδας αξίας 2,5 δισ. δολαρίων

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News