ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca Cola: Επενδύσεις 75 εκατ. σε γραμμή παραγωγής και νέα προϊόντα

Coca Cola: Επενδύσεις 75 εκατ. σε γραμμή παραγωγής και νέα προϊόντα

Νέο κύκλο επενδύσεων ύψους 75 εκατ. ευρώ υλοποιεί τη διετία 2022 – 2023 η Coca – Cola Τρία Έψιλον στην Ελλάδα, επενδύσεις οι οποίες έρχονται σε συνέχεια αυτών που πραγματοποιήθηκαν την τριετία 2019-2021 ύψους επίσης 75 εκατ. ευρώ περίπου. Πρόκειται για επενδύσεις που στόχο έχουν να ενισχύσουν ακόμη περισσότερο την παρουσία της εταιρείας στο λιανεμπόριο και στο HORECA, αλλά και στις εξαγωγές, επενδύσεις που υπηρετούν τη στρατηγική 24/7, τη διάθεση δηλαδή προϊόντων για όλες τις ώρες της ημέρας και τις επτά ημέρες της εβδομάδας, καθώς και τη στρατηγική της για βιώσιμη ανάπτυξη.

Οι νέες επενδύσεις περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη δημιουργία νέας γραμμής παραγωγής στο εργοστάσιο του ομίλου στο Σχηματάρι, τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, μέσω κυρίως της δημιουργίας δικτύου 5G μες στο εργοστάσιο, εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στο ίδιο εργοστάσιο, αλλά και επενδύσεις σε νέα προϊόντα. Τα παραπάνω ανακοίνωσε χθες η κυρία Μαρία Αναργύρου-Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου κατά την οποία παρουσιάστηκε μελέτη για το οικονομικό και κοινωνικό αποτύπωμα του λεγόμενου συστήματος της Coca – Cola στην Ελλάδα την τριετία 2019 – 2021.

Η νέα γραμμή παραγωγής αναμένεται να είναι έτοιμη στις αρχές του 2023, ενώ την ίδια περίοδο σχεδιάζεται η τοποθέτηση στην αγορά του Caffe Vergnano, εταιρεία της οποίας το 30% έχει εξαγοράσει η Coca – Cola HBC και έχει αναλάβει τη διανομή σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο ελληνικός όμιλος πλην της Ιταλίας. Επίσης, μες στο 2023 θα ολοκληρωθεί η επένδυση σε φωτοβολταϊκά συστήματα στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου ύψους 2 εκατ. ευρώ.

Την ίδια ώρα, πάντως, και η Coca – Cola καλείται να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της πληθωριστικής και ενεργειακής κρίσης. Σύμφωνα με την κυρία Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, το κόστος παραγωγής έχει αυξηθεί σημαντικά λόγω των αυξήσεων σε ενέργεια, πρώτες ύλες, αλλά και λόγω των καθυστερήσεων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σε ό,τι αφορά τις τελευταίες μάλιστα τόνισε ότι το καλοκαίρι ήταν οξύ το πρόβλημα, λόγω και της αυξημένης ζήτησης, ενώ ούτε τώρα η κατάσταση έχει ομαλοποιηθεί.

Η εταιρεία, πάντως, από την αρχή του έτους έχει προχωρήσει σε ανατιμήσεις των προϊόντων της ύψους 6,9% μεσοσταθμικά. Αναφερόμενη στο «καλάθι του νοικοκυριού» η γενική διευθύντρια της εταιρείας το χαρακτήρισε πολύ σημαντική πρωτοβουλία, υπό την προϋπόθεση, βεβαίως, να βρεθεί το σωστό πλαίσιο λειτουργίας. Ερωτηθείσα για το ενδεχόμενο αφαίρεσης των αναψυκτικών από το «καλάθι», η κυρία Αναργύρου – Νίκολιτς σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «τα αναψυκτικά μπαίνουν κάθε ημέρα στα νοικοκυριά».

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News