Business & Finance Πέμπτη 5/05/2022, 19:01
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Jumbo: Αύξηση 25% των πωλήσεων στα α’ τετράμηνο 2022

Jumbo: Αύξηση 25% των πωλήσεων στα α’ τετράμηνο 2022

Αύξηση κατά 25% καταγράφουν οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο α’ τετράμηνο 2022. Τον Απρίλιο σημείωσαν αύξηση 32% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021 σύμφωνα με την ενημέρωση της διοίκησης στη σημερινή γενική συνέλευση, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα, 5 Μάϊου 2022 με αυξημένη συμμετοχή και εκπροσώπηση του 80% περίπου του μετοχικού κεφαλαίου.

Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:

Ελλάδα: Τον Απρίλιο του 2022, το σύνολο των καταστημάτων στην Ελλάδα παρέμεινε ανοιχτό, χωρίς την επιβολή νέων περιορισμών πλην φυσικά αυτών που αφορούν τους μη εμβολιασμένους.

Κύπρος: Όλα τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν ενώ από 18 Απριλίου καταργήθηκε ο έλεγχος πιστοποιητικών για τους εισερχόμενους πελάτες. Οι πωλήσεις κατά τον Απρίλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά +30% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα όπου το σύνολο του δικτύου παρέμεινε κλειστό κατά την Μεγάλη Εβδομάδα και παρέμεινε κλειστό και την εβδομάδα μετά το Πάσχα (ολικό lock down). Συνολικά οι πωλήσεις στην Κύπρο για το τετράμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά +28% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο.

Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά +41% περίπου τον Απρίλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα όπου τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά κατά το πρώτο περίπου δεκαήμερο του μήνα. Συνολικά οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για το τετράμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά 0,9% περίπου, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο.

Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου ήταν μειωμένες κατά -2% περίπου τον Απρίλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά οι

Η παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα δεν λειτουργεί ομαλά με τα συχνά lockdown λιμανιών στην Κίνα λόγω του Covid-19, ενώ και στο εσωτερικό οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο λιμάνι επιδεινώνουν την κατάσταση. Το αυξημένο κόστος μεταφοράς των προϊόντων δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης.
Πάραυτα, στα ράφια των καταστημάτων JUMBO, θέση έχουν μόνον προϊόντα στα οποία η τελική σχέση τιμής-ποιότητας κρίνεται ότι παρά τις αναπόφευκτες κοστολογικές επιβαρύνσεις, ότι σέβεται τον καταναλωτή.

Για τον Απρίλιο 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας και χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές, αυξήθηκαν κατά +47% περίπου σε σχέση με τον Απρίλιο του 2021 όπου λειτουργούσε το 75% των καταστημάτων του Ομίλου στην Ελλάδα, με αυστηρούς και δυσανάλογους για το μέγεθος των καταστημάτων περιορισμούς, ως προς τον αριθμό των επιτρεπόμενων πελατών εντός των καταστημάτων και μόνο με την μέθοδο click inside ή click away.

Συνολικά για το τετράμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας -χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές- παρουσίασαν αύξηση κατά +48% περίπου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση η διοίκηση του Ομίλου διαβεβαίωσε τους μετόχους-συνεταίρους ότι όπως έχουν σήμερα τα δεδομένα, πρόθεσή της είναι να διατηρηθεί στο ακέραιο η μερισματική πολιτική του 2021 και κατά το 2022, διανέμοντας συνολικά ποσό 0,77 EUR/ μετοχή. Κατά συνέπεια, πέραν του μικτού ποσού 0,3850 ευρώ ανά μετοχή που αποφασίστηκε να διανεμηθεί τον Ιανουάριο του 2022, πρόθεση της διοίκησης είναι να διανείμει και το υπόλοιπο 0,3850 ευρώ ανά μετοχή και πάλι με τη μορφή έκτακτης χρηματικής διανομής εντός του επόμενου διμήνου.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Έμεινε από δυνάμεις – Απώλειες 1,32%, υποχώρηση υπό των 890 μονάδων  

Αλουμύλ: Αυξημένος κατά 51,2% ο κύκλος εργασιών το α’ τρίμηνο του 2022

Χρ. Μεγάλου: Ισχυρό το επενδυτικό ενδιαφέρον για τα ναυτιλιακά ομόλογα

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News