ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα επόμενα βήματα της Παπουτσάνης: Σε ποιες κατηγορίες προϊόντων μπαίνει

Τα επόμενα βήματα της Παπουτσάνης: Σε ποιες κατηγορίες προϊόντων μπαίνει

Είσοδο σε νέες κατηγορίες προϊόντων, οι οποίες δεν αποκλείεται να έχουν σχέση με τη φροντίδα του σπιτιού, όπως είναι για παράδειγμα τα απορρυπαντικά, σχεδιάζει για τα επόμενα χρόνια η Παπουτσάνης. Στο πιο άμεσο μέλλον, βεβαίως, η εταιρεία, η οποία συνέχισε την ανοδική της πορεία και τη δεύτερη χρονιά της πανδημίας, βρίσκεται αντιμέτωπη με τις νέες προκλήσεις που εντάθηκαν με τον πόλεμο στην Ουκρανία, προκλήσεις που περιλαμβάνουν το πολύ υψηλό κόστος ενέργειας και πρώτων υλών, αλλά και ελλείψεις σε πρώτες ύλες και υλικά συσκευασίας. 

«Το 2022 εξελίσσεται ίσως χειρότερα από τις δύο προηγούμενες χρονιές σε ό,τι αφορά την ανασφάλεια για το τι θα γίνει», τόνισε χαρακτηριστικά χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης κ. Μενέλαος Τασόπουλος κατά την ετήσια ενημέρωση των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021. Ο ίδιος μάλιστα δεν δίστασε να πει ότι το κόστος της ενέργειας είναι πρακτικά εκτός ελέγχου, ότι οι τιμές των πρώτων υλών και των υλικών συσκευασίας διαρκώς ανεβαίνουν και κάποια εξ αυτών είναι και σε έλλειψη. «Μέχρι τώρα έχουμε διαχειριστεί ικανοποιητικά τις προκλήσεις αυτές και πιστεύω ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε έτσι. Πολλά από τα προβλήματα τα αντιμετωπίζουμε από κοινού με τους πελάτες μας, όπως τροποποιήσεις στις συνταγές λόγω προβλημάτων στις πρώτες ύλες», πρόσθεσε αργότερα. «Εφόσον τα πράγματα δεν εκτροχιαστούν περαιτέρω θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε και αυτές τις προκλήσεις και θα είναι πάλι μια ικανοποιητική χρονιά», πρόσθεσε πάντως ο κ. Τασόπουλος. 

Τι περιλαμβάνει η νέα χρονιά; Πιθανότατα νέες συνεργασίες για την παραγωγή προϊόντων για τρίτους με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Παπουτσάνης να επισημαίνει ότι υπάρχουν πολλές διερευνητικές συζητήσεις για νέες και ενδιαφέρουσες συνεργασίες. Επίσης, το 2022, αλλά και τα επόμενα χρόνια η εταιρεία προγραμματίζει την είσοδο σε νέες κατηγορίες επώνυμων προϊόντων. Ερωτηθείς χθες ο κ. Τασόπουλος εάν στις νέες κατηγορίες περιλαμβάνονται για παράδειγμα αντιηλιακά ή απορρυπαντικά, απέκλεισε το ενδεχόμενο για αντιηλιακά, αλλά είπε ότι «προϊόντα που έχουν να κάνουν με το νοικοκυριό είναι πιο κοντά σε εμάς». 

Ο κ. Τασόπουλος ανέφερε επίσης ότι μέσα στο 2022 έχουν γίνει ανατιμήσεις από την εταιρεία και στόχος, βεβαίως, είναι να διατηρηθεί η κερδοφορία σε κάποια επίπεδα. 

Ερωτηθείς για τις επενδύσεις ο διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης ανέφερε ότι αυτές θα είναι λιγότερες σε σχέση με αυτές του 2021 (περίπου 9 εκατ. ευρώ), καθώς το επενδυτικό πρόγραμμα βαίνει στο τέλος του. Αυτό που έχει απομείνει είναι ο εκσυγχρονισμός των αποθηκευτικων χώρων (επέκταση και αυτοματισμός), έργο το οποίο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μες στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. 

Υπενθυμίζεται ότι το 2021 ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης διαμορφώθηκε σε 54,76 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 34,1% σε σύγκριση με το 2020 με την ώθηση να δίνεται από το εξωτερικό. Στην Ελλάδα  οι πωλήσεις ενισχύθηκαν μόλις κατά 0,7%, ενώ εκτός Ελλάδας κατά 68,1%. Μάλιστα, πλέον οι εγχώριες πωλήσεις αντιστοιχούν στο 37,9% του συνόλου από 50,5% το 2020. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων διαμορφώθηκαν σε 8,26 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη σε 4,92 εκατ. ευρώ. 

Διαβάστε επίσης: 

Παπουτσάνης: Αύξηση 26% στα καθαρά κέρδη

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News