Business & Finance Πέμπτη 8/07/2021, 19:11
BUSINESS & FINANCE

Παπουτσάνης: Αύξηση 15% στις πωλήσεις εξαμήνου – Εξαγωγές το 60%

Στα 14,4 εκατ. ευρώ οι εξαγωγές

Φωτ. Papoutsanis

Κατά 15,7% αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ στο α’ εξάμηνο του 2021, οι οποίες ανήλθαν σε 24,19 εκατ. ευρώ έναντι 20,92 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Οι λόγοι της διεύρυνσης του κύκλου εργασιών αφορούσαν κυρίως τις επιδόσεις στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων -εξαιρουμένων των αντισηπτικών- των παραγωγών για τρίτους και των πωλήσεων σαπωνόμαζας.

Οι εξαγωγές, την ίδια ώρα, διαμορφώθηκαν σε 14,4 εκατ. ευρώ, αριθμός ο οποίος αντιπροσωπεύει το 60% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 38% σε σχέση με πέρυσι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 8% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 54% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

  • Επώνυμα Προϊόντα

Οι πωλήσεις επώνυμων προϊόντων αυξήθηκαν κατά 2,5% το πρώτο εξάμηνο του 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.  Εδώ πρέπει να αναφερθεί ότι κατά το 2020 η συγκεκριμένη κατηγορία ωφελήθηκε σημαντικά από τις αυξημένες πωλήσεις αντισηπτικών ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19.  Εκτός αντισηπτικών οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων αυξήθηκαν κατά 41% σε σχέση με πέρυσι.

  • Ξενοδοχειακά Προϊόντα

Η κατηγορία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 μειώθηκε κατά περίπου 5% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020.  Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το τρέχον εξάμηνο η Ελλάδα συνεισέφερε περίπου τα 2/3 των πωλήσεων της κατηγορίας, με τις εξαγωγές να καλύπτουν το υπόλοιπο ενώ το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο η σχέση ήταν αντίστροφη.  Σε κάθε περίπτωση με την εικόνα που έχει η εταιρεία σήμερα από τις παραγγελίες εσωτερικού αλλά και εξωτερικού και σε συνδυασμό με τις νέες συμφωνίες με διεθνείς αλυσίδες που αρχίζουν να υλοποιούνται η εκτίμηση είναι ότι το τρέχον έτος η κατηγορία θα παρουσιάσει αύξηση κατά τουλάχιστον 60% σε σχέση με το 2020.

  • Προϊόντα Τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα)

Η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε αύξηση 28% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε κυρίως από την περαιτέρω σημαντική διεύρυνση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρείες του εξωτερικού (οι σχετικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 69% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2020) για την παραγωγή προϊόντων τους, συνεργασίες που έχουν ήδη ξεκινήσει από το 2019 και συνεχίζουν να αναπτύσσονται.  Σημειώνεται ότι και αυτή η κατηγορία είχε ευνοηθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 από πωλήσεις αντισηπτικών στο εσωτερικό. Εκτιμάται ότι η καλή πορεία της κατηγορίας θα ενταθεί το υπόλοιπο του έτους, δεδομένου ότι ήδη βρίσκονται υπό υλοποίηση νέα έργα με υπάρχοντες και νέους πελάτες που θα αποδώσουν το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

  • Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών

Η συγκεκριμένη κατηγορία αφορά κυρίως εξαγωγές και αναπτύχθηκε κατά 15%. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρίας σαν έναν από τους βασικότερους προμηθευτές ειδικών σαπωνωμαζών στη διεθνή αγορά, στη συνεχή διεύρυνση του πελατολογίου αλλά και προσφερόμενης γκάμας προϊόντων.  Η παράλληλη έναρξη διάθεσης των συνθετικών σαπωνομαζών, ειδικών προϊόντων πολύ θετικού οικολογικού αποτυπώματος και μεγάλης προστιθέμενης αξίας, εκτιμάται ότι θα ενισχύσει  περεταίρω την κατηγορία. 

moneyreview.gr

Money Review