Business & Finance Δευτέρα 12/02/2024, 07:01 ΜΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Coca-Cola 3E: Εστιάζει στο premium HoReCa – H στρατηγική της

Coca-Cola 3E: Εστιάζει στο premium HoReCa – H στρατηγική της

Για μία πολύ καλή, αν και ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά, έκανε λόγο η γενική διευθύντρια της Coca – Cola 3E για Ελλάδα και Κύπρο, Μαρία Αναργύρου Νίκολιτς σχολιάζοντας την πορεία της εταιρείας στη χώρα μας το 2023.

Αναφορικά με τη φετινή χρονιά εκτιμά επίσης ότι δεν θα είναι εύκολη, ωστόσο είναι αισιόδοξη χάρη στην ταχύτητα, την ευελιξία και την προσαρμοστικότητα της εταιρείας.

Coca-Cola 3E: Εστιάζει στο premium HoReCa – H στρατηγική της-1

Μιλώντας στην HORECA 2024, η κα Νίκολιτς έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στο 24/7 χαρτοφυλάκιο της Coca – Cola 3E, το οποίο ανανεώνει συνεχώς προκειμένου να καλύπτει περισσότερες περιστάσεις κατανάλωσης.

Ειδικότερα, έχουν ενδυναμωθεί οι κατηγορίες:

  • της Coca Cola Zero με την έκδοση χωρίς καφεΐνη
  • της Fanta
  • της Sprite
  • της Three Cents

Σε ό,τι αφορά την Three Cents, το δίμηνο Απριλίου-Μαΐου θα τρέξει νέα καμπάνια για το Paloma και το τρίμηνο Ιουνίου-Αυγούστου για το Aegean Gin & Tonic.

Finlandia

Επίσης, φέτος θα ενισχύσει την παρουσία της βότκας Finlandia μετά την περυσινή εξαγορά της τελευταίας από την Coca-Cola HBC.

Στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας για το συγκεκριμένο brand περιλαμβάνονται:

Έντονη παρουσία στο on trade κανάλι

  • Αυξημένη διανομή σε υποκανάλια στρατηγικής σημασίας
  • Έμφαση στη seasonal αγορά

24/7 συνέργειες

  • Έμφαση στο fixability μέσω συνεργειών με το CCH mixers portfolio
  • Εστίαση στη δημιουργία του perfect serve
  • Επικέντρωση στα κλασικά cocktails

Media/ επικοινωνία

  • Digital επικοινωνία καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς
  • Εστίαση στον κλασικό κωδικό και σε νέα λανσαρίσματα

Πριν ξεκινήσει η καλοκαιρινή σεζόν, αναμένεται να λανσαριστούν οι Finlandia Botanicals 

  • Mint & cucumber
  • Wildburry & rose 

Η εικόνα ανά κατηγορία

Γενικότερα οι πωλήσεις της εταιρείας είναι μοιρασμένες στα κανάλια:

  • Super markets
  • Ζεστή μικρή αγορά
  • HoReCa

Στα αναψυκτικά η εταιρεία, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, κέρδισε μερίδιο 0,3%, ενώ ξεχώρισαν οι επιδόσεις της Coca Cola Zero και της Schweppes.

Στα αλκοολούχα σημειώθηκε ότι σε γενικές γραμμές υποχωρεί η κατηγορία του whiskey – αν και ανεβαίνουν τα premium brands – ενώ ενισχύονται οι πωλήσεις των λευκών ποτών λόγω κυρίως του mixology.

Σχετικά με την κατηγορία της μπύρας αναφέρθηκε ότι πήγε πολύ καλά, κοντά σε αυτά που περίμενε η εταιρεία, με την Corona Zero να είναι η πρώτη μπύρα που μπήκε χορηγός στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024. Πολύ καλά πάει και η Stella Artois στον τομέα του φαγητού και ιδιαίτερα του bbq. Στα super markets κυκλοφορούν συνολικά έξι brands σε διάφορους κωδικούς.

Για την κατηγορία του καφέ εκφράζεται ικανοποίηση για την πορεία του Vergnano, που έχει ήδη επεκταθεί σε 1.000 premium σημεία του HoReCa, ενώ οι προοπτικές τόσο για το Vergnano όσο και του Costa Coffee στη χώρα μας δείχνουν ανάπτυξη πέριξ του 40%.

«Δίπλα στους πελάτες μας»

Η κα Νίκολιτς, αφού τόνισε ότι η εταιρεία εστιάζει στο premium HoReCa, υπογράμμισε ότι “θέλουμε να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας με διάφορους τρόπους. Δίνοντας τους τα απαραίτητα εργαλεία για να αναπτυχθούν, βοηθώντας τους στην εκπαίδευση του προσωπικού και μοιράζοντας με αυτούς τα νέα trends και πως θα μπορέσουν προσελκύσουν περισσότερους πελάτες μέσω των social media, του menu τους κ.ά.”

Παράλληλα, η εταιρεία συνεχίζει τις επενδύσεις της σε ανθρώπινο δυναμικό, καθώς ήδη προγραμματίζει την πρόσληψη 60 νέων εργαζόμενων στον τομέα των Πωλήσεων.

Όπως τονίστηκε από τον Βαγγέλη Παπαδημητρίου, διευθυντή πωλήσεων της εταιρείας, “επενδύουμε σε δεξιότητες για ένα πιο δυνατό HoReCa¨.

«Για τους ανθρώπους μας»

  • Ακαδημία HoReCa με εστίαση την ανάπτυξη των πελατών της εταιρείας
  • Εκπαίδευση εστιασμένη στις ανάγκες του καναλιού και των νέων κατηγοριών
  • Εργαλεία τεχνολογίας και εξελιγμένα εργαλεία ανάλυσης, για ταχύτητα στην ανταπόκριση της εταιρείας, με πελατοκεντρικό προσέγγιση

«Για τους επαγγελματίες και τους πελάτες μας»

  • Υποστήριξη HoReCa recruitment
  • Masterclasses για baristas & bartenders
  • Πρόγραμμα δωρεάν εκπαίδευσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα διάστημα 4/3-4/4/2024, για να αναδείξει δεξιότητες σε ανθρώπους του κλάδου
  • Mixability & εξειδικευμνένες τεχνικές καφέ από τους brand ambassadors
  • 10 υποτροφίες για επαγγελματική πιστοποίηση SCA & WPSC
  • Υποστήριξη σε περισσότερους από 1.000 επαγγελματίες πριν ξεκινήσει η σεζόν

Τέλος, η εταιρεία δίνει έμφαση και στη βιώσιμη ανάπτυξη και κυρίως στο αποτύπωμα που αφήνουν οι πελάτες της στο περιβάλλον, μέσω της πρωτοβουλίας Zero Waste Horeca.

Moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

O μάγος του marketing πίσω από την Coca Cola: Την αγόρασε για 2.300 δολάρια

Βίκος: Με επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ «κυνηγά» τις πολυεθνικές

Coca-Cola HBC: Αποχώρηση του CFO, Ben Almanzar – Αναλαμβάνει νέο ρόλο στη Β. Αμερική

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News