Business & Finance Παρασκευή 12/01/2024, 07:09 ΜΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ανδρικόπουλος Super Market: Διψήφια ανάπτυξη μεγεθών, το πλάνο για το δίκτυο

Ανδρικόπουλος Super Market: Διψήφια ανάπτυξη μεγεθών,  το πλάνο για το δίκτυο

Με υψηλό διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης έκλεισε το 2023 για την αχαϊκή αλυσίδα super market, Ανδρικόπουλος.

Σημειώνεται ότι στην οικονομική χρήση 2022/2023 που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, η εταιρεία εμφάνισε τζίρο €59,3 εκατ. αυξημένο κατά 9,73% σε σχέση με την χρήση 2021/2022. Επίσης το μικτό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε €15,2 εκατ. (+10,46%) ενώ το EBITDA ενισχύθηκε κατά 20%, στα €3,52 εκατ. Στην τελική γραμμή του ισολογισμού, η κερδοφορία της εταιρείας αυξήθηκε κατά 27%-28% σε σχέση με την χρήση 2021/2022, με τα προ φόρων κέρδη να κλείνουν στα €2,23 εκατ. και τα καθαρά σε €1,72 εκατ.

Και όλα αυτά τα κατάφερε παρότι τα έξοδά της αυξήθηκαν περίπου στα ίδια επίπεδα με τον τζίρο της, κατά 9,14%, στα €57,123 εκατ. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία αύξησε κατά 21 άτομα το προσωπικό της (στα 591) και το μισθολογικό κόστος κατά 9,4% (στα €8,61 εκατ.). Παράλληλα, το κόστος των αποθεμάτων αυξήθηκε σε ποσοστό 9,48% (στα €44,11 εκατ.). Οι εμπορικές υποχρεώσεις της αλυσίδας στο τέλος του α’ εξαμήνου του 2023 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 παρέμειναν περίπου στα ίδια επίπεδα, πέριξ των €9 εκατ.

Με απόφαση του ΔΣ της εταιρείας στις 27 Νοεμβρίου του 2023 προτάθηκε η διανομή μερισμάτων €1,2 εκατ. στους μετόχους και τα κέρδη εις νέο ύψους €1,912 εκατ. Σημειώνεται ότι πέρυσι είχαν διανεμηθεί κέρδη €1,395 εκατ.

Καταστήματα

Η εταιρεία διαθέτει 13 καταστήματα στο νομό Αχαΐας για την διάθεση των εμπορευμάτων της. Πιο συγκεκριμένα στην Πάτρα έχει 10 καταστήματα και από ένα σε Ρίο, Άγιο Βασίλειο στην Οβρυά και Κάτω Αχαΐα.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Money Review ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Χάρης Ανδρικόπουλος, στο πλάνο της διοίκησης είναι το άνοιγμα ενός νέου καταστήματος στην περιοχή Ψάχου, στο νότιο διαμέρισμα της Πάτρας, όπου έχει ήδη αγοραστεί το οικόπεδο. Στη δεδομένη φάση το project βρίσκεται στη διαδικασία μελετών και έκδοσης αδειών και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του β’ εξαμήνου της φετινής χρονιάς.

Παράλληλα η εταιρεία υλοποιεί πρόγραμμα ανακαινίσεων στα υφιστάμενα καταστήματα. Το περασμένο φθινόπωρο ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση στο κατάστημά της εταιρείας στην Οβρυά. Οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν αφορούσαν κυρίως στην αναδιάταξη των θέσεων ολόκληρων προϊοντικών κατηγοριών, την αναδιαμόρφωση του τμήματος μαναβικής με την κατασκευή νέων επίπλων τοποθέτησης προϊόντων, καθώς και τη μεταφορά του τμήματος αρτοποιείου σε κεντρικό σημείο του καταστήματος. Επιπλέον, δημιουργήθηκε στην είσοδο του καταστήματος τμήμα έτοιμων γευμάτων, όπου διατίθενται καθημερινά φρεσκομαγειρεμένα φαγητά σε μεγάλη ποικιλία, σφολιατοειδή και ψητό κοτόπουλο σούβλας. Σύμφωνα με τον κ. Ανδρικόπουλο, θα ακολουθήσουν ανακαινίσεις σε δύο ακόμη καταστήματα στο κέντρο της Πάτρας.

Αρτοποιεία & Logistics Center

Σημειώνεται ότι από το 2006 η αλυσίδα επεκτάθηκε στον κλάδο της αρτοποιίας και διαθέτει δύο φούρνους (Αρτογεύσεις) στην Πάτρα (Σολωμού 30 και Δημ. Γούναρη 105).

Σημειώνεται τέλος ότι, από το 2011 λειτουργεί υπερσύγχρονο κέντρο διανομών έκτασης 6.000 τ.μ. στην περιοχή της Οβρυάς. Προϊόντα ξηρού φορτίου, συντήρησης και κατάψυξης αποθηκεύονται και διανέμονται στα καταστήματα καθημερινά από το κέντρο. Στον ίδιο χώρο συστεγάζονται τα γραφεία διεύθυνσης και το λογιστήριο της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης:

Τα μυστικά πίσω από τα κορυφαία deals εξαγοράς ελληνικών startups

ΙΕΛΚΑ: Από ποιες χώρες είναι φθηνότερο το ελληνικό καλάθι του νοικοκυριού

Πώς επιλέγουν προϊόντα οι καταναλωτές – Οι κινήσεις των εταιρειών για να κερδίσουν μεγαλύτερα μερίδια αγοράς

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News