Business & Finance Παρασκευή 29/12/2023, 07:45 ΜΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

DHL Express: Επενδύει στο δίκτυο για περαιτέρω ανάπτυξη – Ανατιμήσεις 4,9%

DHL Express: Επενδύει στο δίκτυο για περαιτέρω ανάπτυξη – Ανατιμήσεις 4,9%

Η περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας αποτελεί τον στόχο της DHL Express στη χώρα μας και για τη φετινή χρονιά. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στις ετήσιες χρηματοοικονομικές καταστάσεις, «για να επιτύχουμε τον στόχο αυτό, εντός του 2022, επενδύσαμε στην ανάπτυξη του δικτύου μας και του δικτύου συνεργατών μας εντός της Ελληνικής Επικράτειας. Η εταιρεία μας έχει μόνιμο στόχο τη βελτίωση των διαδικασιών και υποδομών της έτσι ώστε διασφαλιστεί η ομαλή και ποιοτική λειτουργία της και η βέλτιστη διαχείριση του όγκου των αποστολών».

Επιπλέον, η εταιρεία «βρίσκεται διαρκώς σε εγρήγορση για την αναζήτηση νέων επιχειρηματικών ευκαιριών και δυναμικών που θα της έδιναν επιπλέον μερίδιο στην αγορά και θα βελτίωναν την ποιότητα και την αποδοτικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της».

Σύμφωνα πάντως με τα όσα μας ανέφεραν πηγές κοντά στην εταιρεία, παρότι οι όγκοι παραμένουν σε καλά επίπεδα σε σχέση με πέρυσι, θεωρείται δύσκολο να επαναληφθούν οι περυσινές επιδόσεις.

Πού αποδίδεται η διψήφια ανάπτυξη του 2022

Αξίζει να αναφέρουμε ότι πέρυσι, ο κύκλος εργασιών της DHL Express αυξήθηκε κατά 10,5%, στα 96,22 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τη διοίκηση, η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως:

·         στη σταθεροποίηση του μεριδίου που κατείχε στην αγορά

·         στην ανάπτυξη του υπάρχοντος πελατολογίου της

·         στην αναπροσαρμογή των τιμών της

Επιπλέον, η αγορά εξακολούθησε να εμφανίζει αυξημένη ανάγκη για την παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφοράς. Αυτό οφείλεται στη γενικότερη τάση ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία αναπτύχθηκε ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας και παρέμεινε μετά από αυτήν.

Από τον συνολικό τζίρο, τα 77,33 εκατ. ευρώ προήλθαν από τις υπηρεσίες ταχείας μεταφοράς (Express) και τα 18,89 εκατ. ευρώ από τις υπηρεσίες του δικτύου της DHL (network fee).

Τα μικτά κέρδη της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 37,53%, φθάνοντας στα 12,72 εκατ. ευρώ, ενώ τα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 3,34 εκατ. ευρώ (+31,36%) και η καθαρή κερδοφορία σε 2,39 εκατ. ευρώ  (+78,7% σε σχέση με το 2021).

Η DHL Express κατά τη διάρκεια του 2022 ξεκίνησε την πλήρη λειτουργία των δύο νέων κέντρων εξυπηρέτησης πελατών στην Αθήνα και την Κηφισιά. Επίσης, εντός της φετινής χρονιάς αποφάσισε να λειτουργήσει με νέο επιπλέον σημείο εξυπηρέτησης πελατών στην Πάτρα.

Αναπροσαρμογή τιμών

Τον περασμένο μήνα η εταιρεία ανακοίνωσε την αναπροσαρμογή των τιμών για το 2024, με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2024. Η αναπροσαρμογή θα είναι της τάξεως του 4,9%, ενώ εκτιμάται ότι θα αναπροσαρμοστούν και οι τιμές για κάποιες από τις Προαιρετικές Υπηρεσίες και Επιπλέον Χρεώσεις. «Η παγκόσμια μακροοικονομική κατάσταση έχει αρχίσει να σταθεροποιείται, αν και η αβεβαιότητα σε αρκετούς τομείς παραμένει. Μέσα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, συνεχίζουμε να παρέχουμε αξιόπιστες υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες μας παγκοσμίως», δήλωσε ο Ελευθέριος Σαμαράς, Managing Director, DHL Express South East Europe και συμπλήρωσε: «Μέσω της ετήσιας αναπροσαρμογής των τιμών, μας παρέχεται η δυνατότητα να επενδύουμε σε υπηρεσίες εξαιρετικής ποιότητας, να αυξάνουμε την ευελιξία μας παγκοσμίως και να εστιάζουμε, με υπευθυνότητα και σεβασμό στο περιβάλλον, στη βιώσιμη ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας». Σημειώνεται ότι η DHL Express προβαίνει σε ετήσια βάση σε αναπροσαρμογή των τιμών, λαμβάνοντας υπόψη τον πληθωρισμό, τις νομισματικές διακυμάνσεις καθώς και επιπλέον κόστη που σχετίζονται με ρυθμιστικά μέτρα και μέτρα ασφαλείας.

Gogreen Plus – Green City Hub

Τον περασμένο Φεβρουάριο η εταιρεία είχε ανακοινώσει την κυκλοφορία του GoGreen Plus, μιας νέας υπηρεσίας που θα επιτρέψει στους πελάτες της να μειώσουν τις εκπομπές άνθρακα που σχετίζονται με τις αποστολές τους, μέσω της χρήσης Βιώσιμων Αεροπορικών Καυσίμων (SAF). Η νέα υπηρεσία GoGreen Plus κατέστη δυνατή μετά τις πρόσφατες συνεργασίες της DHL με την ΒP και την Neste για την παροχή SAF στους κόμβους της DHL Express σε όλο τον κόσμο. 

Αναφορικά τέλος με την πρόθεση της εταιρείας να δημιουργήσει Green City Hub στην Αθήνα, το συγκεκριμένο σχέδιο δεν έχει εγκαταλειφθεί, αλλά, σύμφωνα με έγκυρες πηγές, για την ώρα έχει «παγώσει», λόγω προβλημάτων που δημιουργήθηκαν με την έκδοση κάποιων αδειών στον Ελαιώνα.

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News