Business & Finance Παρασκευή 21/01/2022, 19:34
BUSINESS & FINANCE

3 δεξιότητες – κλειδί για όσους ψάχνουν δουλειά

3 δεξιότητες – κλειδί για όσους ψάχνουν δουλειά

Εκτός από την εργασιακή εμπειρία, οι μάναζερ ψάχνουν και συγκεκριμένες δεξιότητες ή χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ο ιδανικός υποψήφιος για μία θέση. Σύμφωνα μάλιστα με σχετική δημοσκόπηση της Monster μεταξύ 3.000 εργοδοτών, το 58% αυτών δήλωσε ότι η μεγαλύτερη δοκιμασία κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν να εντοπίσει υποψηφίους με τις σωστές δεξιότητες.

Παράλληλα, το 63% αυτών δήλωσε ότι θα προσλάμβανε κάποιον με δεξιότητες που μπορούν να εφαρμοστούν σε ένα μεγάλο εύρος θέσεων και επαγγελματικών ομάδων. Ο Andrew McCaskill, ειδικός σε θέματα καριέρας και η Vicki Salemi στέλεχος της Monster, δήλωσαν στο CNBC τις τρεις βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχουν όσοοι ψάχνουν δουλειά φέτος:

Αξιοπιστία

Ιδίως στην εργασιακή αγορά των ΗΠΑ, όπου εξακολουθούν να σημειώνονται παραιτήσεις σε επίπεδα ρεκόρ, η δεξιότητα κλειδί είναι η αξιοπιστία που μπορεί να φανεί σε διάφορα σημεία του βιογραφικού.

Για παράδειγμα, μπορεί κανείς να δείξει ότι είναι αξιόπιστος εξηγώντας λεπτομερώς τις καθημερινές του ευθύνες στην τελευταία του δουλειά. Η τήρηση προθεσμιών, η έγκαιρη αννταπόκριση σε αιτήματα και η προθυμία για την ανάληψη νέων πρότζεκτ αποτελούν ενδείξεις αξιοπιστίας σε ένα εργασιακό περιβάλλον.

Επικοινωνία

Ειδικά στην εποχή της τηλεργασίας, η συχνή και ξεκάθαρη επικοινωνία είναι υψηλή προτεραιότητα για έναν εργοδότη. Θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο και μέσω του βιογραφικού και μέσω της συνέντευξης, ότι δεν θα χαθεί τίποτα στη μετάφραση.

«Όταν ο μάνατζερ σε ρωτάει πώς χειρίστηκες μία δύσκολη κατάσταση, μπορείς να πεις ότι ενημέρωσες αμέσως την ομάδα σου και έπειτα έκανες προτάσεις για να μην επαναληφθεί», τονίζει στο CNBC η Salemi.

Επίλυση προβλημάτων

«Οι εργοδότες θέλουν άτομα που σκέφτονται γρήγορα και μπορούν να λύσουν προβλήματα με μοναδικές λύσεις», λέει ο McCaskill. Ο ίδιος προτείνει στους υποψηφίους να σκεφτούν τουλάχιστον μία δύσκολη κατάσταση, όπου χρειάστηκε να πάρουν πρωτοβουλία και έλυσαν το πρόβλημα με δημιουργικό και έξυπνο τρόπο.

Θα μπορούσε να είναι η αντιμετώπιση ενός «δύσκολου» πελάτη ή η επίλυση ενός τεχνικού ζητήματος. Η Salemi τονίζει ότι θα πρέπει να σκεφτεί κανείς τις απαντήσεις σε τρία ερωτήματα:

  • Ποια ήταν η κατάσταση;
  • Πώς τη χειριστήκατε;
  • Ποιο ήταν το αποτέλεσμα και ο αντίκτυπος;

Πηγή: CNBC

Διαβάστε επίσης:

Ποια είναι η κατάλληλη μέρα για να παίρνουμε ρεπό;

4 συμβουλές για να μην σκέφτεσαι συνέχεια τη δουλειά

Πώς και πότε να ζητήσετε αύξηση μισθού – Συμβουλές από την γκουρού των διαπραγματεύσεων

Πρώην πράκτορας του FBI αποκαλύπτει: Τα 8 σημάδια που προδίδουν έναν ψεύτη

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News