Business & Finance Πέμπτη 14/09/2023, 11:45
BUSINESS & FINANCE

Εκπτώσεις: Αυξήθηκε κατά 24,44% η τιμή του καλαθιού στο Skroutz – Στροφή στο BNPL

Εκπτώσεις: Αυξήθηκε κατά 24,44% η τιμή του καλαθιού στο Skroutz – Στροφή στο BNPL

Κατά 24,44% αυξήθηκε η μέση τιμή του καλαθιού στο Skroutz κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών εκπτώσεων φέτος σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Η μέση τιμή του καλαθιού άγγιξε στη συγκεκριμένη περίοδο τα 50 ευρώ. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz, οι κατηγορίες, στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν η Τεχνολογία, η Μόδα και τα Hobby-Αθλητισμός. Συνεχίζοντας την ίδια τάση με πέρυσι, η κατηγορία Μόδα σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό αγορών με έκπτωση, ενώ ακολουθούν τα Παιδικά-Βρεφικά είδη και η Τεχνολογία. Συνολικά το μέσο ποσοστό έκπτωσης κινήθηκε σε παρόμοια επίπεδα σε σχέση με πέρυσι – κοντά στο 10% και για τις δύο περιόδους.

Αναλυτικά, τα ποσοστά αγορών με έκπτωση για το έτος 2023 που σημείωσε κάθε κατηγορία είναι:

Εκπτώσεις: Αυξήθηκε κατά 24,44% η τιμή του καλαθιού στο Skroutz – Στροφή στο BNPL-1

Στροφή σε προσφορές και BNPL

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz, αυξητική τάση κατέγραψε και το ποσοστό των χρηστών που επωφελήθηκε από τα Plus Deals, φτάνοντας το 46,59% σε σχέση με το 26,60% του 2022. Σημειώνεται ότι οι ειδικές προσφορές Plus Deals που απευθύνονται αποκλειστικά στους Skroutz Plus users συνεχίζονταν κανονικά και κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι στην κατηγορία Μόδα οι Skroutz Plus users εκμεταλλεύτηκαν τα Plus Deals, καθώς 8 στους 10 χρήστες έκαναν αγορές Plus Deals στην κατηγορία αυτή. Αντίστοιχα, υψηλά ποσοστά σημειώθηκαν και στην κατηγορία Υγεία-Ομορφιά (65,33%).

Τέλος, πάνω από τo 20% των χρηστών πραγματοποιούν για αγορές με έκπτωση κατά την περίοδο των εκπτώσεων χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» (Buy Now, Pay Later). Αντίστοιχα κατά το έτος 2022 το αντίστοιχο ποσοστό κυμαινόταν στο 12,50%.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Πλασματικές εκπτώσεις: Πρόστιμα 940.000 ευρώ σε πέντε εταιρείες

Οι θερινές εκπτώσεις δεν ενίσχυσαν το λιανεμπόριο – Κάτω από τις προσδοκίες οι πωλήσεις

Ο καύσωνας «πάγωσε» την εμπορική κίνηση – Μειωμένος 20% ο τζίρος

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News