ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ

Box office: «Εκρηκτικό» το ντεμπούτο του Barbenheimer

Box office: «Εκρηκτικό» το ντεμπούτο του Barbenheimer

«Έκρηξη» προκάλεσε στα box office το πρώτο σαββατοκύριακο προβολής του «Barbenheimer», όπως λέγονται μαζί οι δύο πολυαναμενόμενες ταινίες για φέτος, Barbie και Oppenheimer.

Οι εισπράξεις για την ταινία Barbie, που έχει φτάσει και την Ελλάδα, ξεπέρασαν τις προσδοκίες φτάνοντας τα 337 εκατ. δολάρια διεθνώς, με αποτέλεσμα να καταστεί το μεγαλύτερο ντεμπούτο του έτους. Σε υψηλότατα επίπεδα έφτασαν και τα εισιτήρια που κόπηκαν για το Oppenheimer στα 174 εκατ. δολάρια το πρώτο σαββατοκύριακο. Σημειώνεται πως η πολυαναμενόμενη ταινία του Christopher Nolan δεν προβάλλεται ακόμα στη χώρα μας και φημολογείται πως θα κάνει ντεμπούτο στις 24 Αυγούστου.

Σε άλλες χώρες, όμως, εκατοντάδες χιλιάδες λάτρεις του κινηματογράφου κλήθηκαν να επιλέξουν μεταξύ των δύο ταινιών. Μάλιστα, σύμφωνα με το Variety, πολλοί είδαν και τις δύο ταινίες την ίδια ημέρα.

Box office: «Εκρηκτικό» το ντεμπούτο του Barbenheimer-1
φωτ. AP

«Πρόκειται αδιαμφισβήτητα για ένα σπουδαίο σαββατοκύριακο για τους κινηματογράφους. Οι ταινίες Barbie και Oppenheimer αλληλοσυμπληρώνονται στο box office, χωρίς να κλέβουν κοινό η μία από την άλλη», σχολίασε ο David A. Gross, επικεφαλής της συμβουλευτικής ταινιών Franchise Entertainment Research.

Πράγματι, για τις ΗΠΑ τουλάχιστον χάρη στις δύο αυτές ταινίες επρόκειτο για το καλύτερο σαββατοκύριακο του box office από την πανδημία, αλλά και το τέταρτο καλύτερο στην ιστορία. Σημειώνεται ότι τα άλλα τρία σαββατοκύριακα επιτυχίας ήταν τεράστιες παραγωγές: το Avengers: Endgame, το Avengers: Infinity War και το Star Wars: The Force Awakens.

Box office: «Εκρηκτικό» το ντεμπούτο του Barbenheimer-2

«Τα στούντιο έδωσαν στο κοινό δύο μοναδικά διαφορετικές, έξυπνες και πρωτότυπες ιστορίες, οι οποίες προορίζονταν για τη μεγάλη οθόνη. Ο κόσμος αναγνώρισε ότι συμβαίνει κάτι ξεχωριστό και ήθελε να λάβει μέρος», δήλωσε ο Michael O’Leary, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της οργάνωσης National Association of Theatre Owners, η οποία εκπροσωπεί χιλιάδες κινηματογράφους στις ΗΠΑ και εκτός.

Βέβαια, η ταινία Barbie αποτέλεσε εν τέλει πολύ μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία το πρώτο σαββατοκύριακο προβολής χάρη στην τεράστια διαφημιστική καμπάνια.

moneyreview.gr με πληροφορίες από Variety

Διαβάστε επίσης:

Ο Christopher Nolan δεν έχει smartphone – Μήπως πρέπει να κάνετε το ίδιο;

H Barbie και οι πύραυλοι Hawk – Η σκοτεινή, άγνωστη ιστορία της διασημότερης κούκλας του κόσμου

Barbienheimer: Πώς οι απατεώνες εκμεταλλεύονται τις δύο ταινίες της χρονιάς

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News