Life & Arts Τετάρτη 19/01/2022, 15:58
TECH - SCIENCE

Google: Επιταχύνει την πιο αυστηρή πολιτική της για τις διαφημίσεις 

Google: Επιταχύνει την πιο αυστηρή πολιτική της για τις διαφημίσεις 

Τη διάθεση να εφαρμόσει άμεσα τη νέα της πολιτική αναφορικά με τις διαφημίσεις και την προβολή τους στις μικρότερες ηλικίες, εξέφρασε η Google

Η κίνηση αυτή έρχεται, μετά από έρευνα του Reuters με την οποία εντόπισε βρήκε διαφημίσεις για σεξουαλικά εξαρτήματα, ποτά και επενδύσεις υψηλού κινδύνου στη μηχανή αναζήτησής της. Οι διαφημίσεις θα έπρεπε κανονικά να είχαν αποκλειστεί στο πλαίσιο των προσπαθειών της να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς του Ηνωμένου Βασιλείου.

Τους κανονισμούς αυτούς η Βρετανία άρχισε να τους επιβάλλει τον περασμένο Σεπτέμβριο με στόχο την προστασία των παιδιών από το να παρακολουθούνται στο διαδίκτυο. Ως απάντηση, η Google άρχισε να τροποποιεί τις ρυθμίσεις στις υπηρεσίες της στην Ευρώπη για τους χρήστες κάτω των 18 ετών. Μεταξύ των μέτρων που είχε προαναγγείλει τον Αύγουστο ήταν να μην εμφανίζονται διαφημίσεις που δεν ήταν οι πρέπουσες για τους ανήλικους. 

Συγκεκριμένα, ξεκίνησε να χρησιμοποιεί αυτοματοποιημένα εργαλεία για να σταματήσει την εμφάνιση διαφημίσεων που σχετίζονται με προϊόντα και κατηγορίες όπως αλκοόλ, τζόγος και συνταγογραφούμενα φάρμακα, σε άτομα που δεν είναι συνδεδεμένα σε λογαριασμό Google ή έχουν επιβεβαιωθεί ότι είναι ηλικίας κάτω των 18 ετών.

Οι τεχνολογικές εταιρείες αντιμετωπίζουν πιέσεις αναφορικά με τον καλύτερο έλεγχο των υπηρεσιών τους και σύμφωνα με αναρτήσεις σε διαδικτυακά φόρουμ για τη διαφήμιση, η επιβολή της πολιτικής της Google ήταν αρκετά απότομη.

Οι διαφημιστικές εταιρείες από τη μεριά τους εμφανίζονται απογοητευμένες από τις σημαντικές χαμένες πωλήσεις εξαιτίας του ότι η μηχανή αναζήτησης της Google μπλοκάρει τις διαφημίσεις τους από τουςμη συνδεδεμένους χρήστες ενώ εσφαλμένα επιτρέπει τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών τους.

Ανάμεσα στις διαφημίσεις εμφανίστηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μη συνδεδεμένους χρήστες με λογαριασμό της Google την περασμένη εβδομάδα, αφορούσαν επενδύσεις με μόχλευση, φάρμακα χοληστερόλης, λιανοπωλητές παιχνιδιών για ενήλικες και ένα μεγάλο παντοπωλείο που προωθεί ένα προϊόν βότκας, όπως διαπίστωσε το Reuters.

Ο Κώδικας για τα Παιδιά του Ηνωμένου Βασιλείου απαιτεί από τις διαδικτυακές υπηρεσίες να πληρούν 15 πρότυπα για την προστασία των παιδιών, όπως τη συλλογή στοιχείων για το πού βρίσκονται και άλλων προσωπικών πληροφοριών. Η Google είπε ότι το φιλτράρισμα των διαφημίσεων που δεν είναι κατάλληλες για ανήλικους, αποτελεί τον πυρήνας της συμμόρφωσής της με τον κώδικα.

Η ομάδα υπεράσπισης 5Rights Foundation, η οποία έχει κάνει εκστρατεία υπέρ του κανονισμού, βρήκε τις δικές της περιπτώσεις διαφημίσεων που αφορούσαν γνωριμίες. Η ομάδα είπε ότι οι τεχνολογικές εταιρείες θα πρέπει να δημοσιεύουν τακτικά εσωτερικές έρευνες, σχετικά με το πόσο καλά τηρούν τον κώδικα και τις δικές τους πολιτικές.

«Πρέπει να είμαστε επιφυλακτικοί σχετικά με το “ασφαλές πλύσιμο”», δήλωσε η 5Rights. «Οι τεχνολογικές εταιρείες πρέπει να υποστηρίξουν τους ισχυρισμούς τους με δράση και να αποδείξουν πώς συμμορφώνονται με τους κανονισμούς, ιδιαίτερα στα αρχικά στάδια εφαρμογής τους».

moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters

Διαβάστε επίσης:

ΗΠΑ: Στελέχη των Big Tech στο Λευκό Οίκο για την κυβερνοασφάλεια

Google: Διέθεσε 1 δισ. δολ. για αγορά κτιρίου στο Λονδίνο

Google: Ξανά στο στόχαστρο των ρυθμιστικών αρχών – Αυτή τη φορά της Γερμανίας

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News