LIFE & ARTS

Θορ με τακούνια και ο Αφροαμερικανός Σούπερμαν

Πηγή φωτο: indianexpress.com

Το επόμενο βήμα στην εξέλιξη των (υπέρ)επιτυχημένων (υπέρ)ηρώων της ετοιμάζεται, κατά τα φαινόμενα, να κάνει η Marvel, η οποία έχει δει την τελευταία δεκαετία τα διάσημα franchise της να επιστρέφουν πακτωλούς χρημάτων στο box office και πλέον να αποτελούν από μόνα τους το πιο σημαντικό από τα επί μέρους κομμάτια της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Ακόμα και οι γυαλιστεροί ήρωες κόμικς ωστόσο χρειάζονται ανανέωση. Πόσο μάλλον σε έναν κόσμο, ο οποίος μετασχηματίζεται τα τελευταία χρόνια κοινωνικά, με επίκεντρο φυσικά όσα συμβαίνουν στις Η.Π.Α.

Οπως είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό, στο επερχόμενο «Thor: Love and Thunder», τον περίφημο θεό του κεραυνού, σε ένα τμήμα τουλάχιστον της ταινίας, θα υποδυθεί η… Νάταλι Πόρτμαν. Ναι, μια γυναίκα -και μάλιστα μικρή το δέμας- θα αντικαταστήσει τον γιγαντόσωμο Κρις Χέμσγουορθ, σε ένα φιλμ που αναμένεται ανάλογο της χιουμοριστικής ματιάς του δημιουργού του, Τάικα Γουατίτι («Τζότζο»). Ηδη ο δικός του, προηγούμενος «Thor: Ragnarok» υπήρξε ευπρόσδεκτα αντισυμβατικός, ωστόσο το καστ μιας γυναίκας στον ρόλο περνά το πράγμα στο επόμενο επίπεδο.

Σε τέτοιο όπως φαίνεται θα βρεθεί ένας ακόμα πιο κλασικός ήρωας κόμικς· ο λόγος για τον Σούπερμαν με τον Αφροαμερικανό σεναριογράφο του «Black Panther», Τα-Νεχίσι Κοάτες, να έχει επιλεγεί από την Warner, ώστε να συνθέσει την επόμενη περιπέτεια του ανθρώπου από ατσάλι, ο οποίος θα είναι όπως όλα δείχνουν επίσης μαύρος. Ο δημοφιλής ηθοποιός Μάικλ Μπ. Τζόρνταν, που εκτός των άλλων διαθέτει και την κατάλληλη κατατομή, μοιάζει να είναι το μεγάλο φαβορί για τον ρόλο, οποίος μπορούμε να φανταστούμε πως θα ξεφεύγει αρκετά από τα γνωστά κλισέ του λευκού Σούπερμαν.

Ολα τα παραπάνω μπορεί να μοιάζουν παράταιρα, έως και ελαφρώς… εξωφρενικά, ωστόσο μπορεί να εξελιχθούν σε άκρως ενδιαφέροντα, ειδικά αν στους δημιουργούς των σχετικών ταινιών δοθεί λίγο περισσότερη εκφραστική ελευθερία και οι ίδιοι φροντίσουν, ώστε το χιούμορ και η ελαφράδα των κομίστικων ηρώων να μην υπερκαλυφθεί από ιδιότυπες «σταυροφορίες». Οπως έχουν αποδείξει άλλωστε ταινίες όπως το «Ragnarok» που αναφέραμε παραπάνω ή ο απολαυστικός «Deadpool» του Ράιαν Ρέινολντς, αυτού του είδους το σινεμά πετυχαίνει πραγματικά ακριβώς όταν δεν παίρνει τον εαυτό του και πολύ στα σοβαρά.

Money Review