Business & Finance Πέμπτη 13/05/2021, 19:34
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Πώς ανοίγει ο τουρισμός – Οι 5 «ζώνες άμυνας»

Με σύνθημα «Ανοίγουμε πανιά!» η φετινή καμπάνια - Όλες οι ανακοινώσεις Θεοχάρη

φωτ.: Shutterstock

Τις λεπτομέρειες για το «ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού» ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης από το Σούνιο, σε ειδική εκδήλωση για την φετινή καμπάνια του ΕΟΤ, με κεντρικό σύνθημα: «Ανοίγουμε πανιά!».

«Ανοίγουμε με ένα ασφαλές πρωτόκολλο, αύριο με ένα σχέδιο ολοκληρωμένο με τα 5 γνωστά βασικά σημεία άμυνας», τόνισε ο υπουργός τουρισμού και παρουσίασε τα παρακάτω μέτρα:  

1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα:

α. Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση 
β. Πιστοποιητικό εμβολιασμού
γ. PCR test έως και 72 ώρες πριν 
δ. Πιστοποιητικό ανάρρωσης
ε. Ενεργοποίηση του Green Pass από Ιουνίου 

2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test

3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020

4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό 

5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων.

Σύμφωνα με τον κ. Θεοχάρη «ο ελληνικός τουρισμός ξεχωρίζει γιατί οι Έλληνες νοιάζονται και φέτος νοιάζονται και για την υγεία».

«Το 2020 ο ελληνικός τουρισμος κέρδισε ένα πολύ σημαντικό στοίχημα και για αυτό βραβεύθηκε από διεθνείς οργανισμούς», τόνισε ο κ. Θεοχάρης και πρόσθεσε πως στόχος «ήταν να κρατήσουμε τον τουρισμό ζωντανό».

«Στοίχημα για το 2021 δεν είναι μόνο η ανάδειξη του φυσικού πλούτου της χώρας, αλλά προπάντως η ασφάλεια», επεσήμανε.

Παρουσιάζοντας τη φετινή καμπάνια του ΕΟΤ ο γ.γ. του Οργανισμού τόνισε πως δημιούργησαν το 2020 μία πολύ σημαντική παρακαταθήκη, συμβάλλοντας στην «καλή φήμη της χώρας».

Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece- Ότι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι :«Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες». 

Στην έναρξη της τοποθέτησής του ο κ. Θεοχάρης τόνισε ότι έγιναν πολλά μέχρι να έρθει ώρα να ανοίξει ο τουρισμός. 

«Αll you want is Greece»

Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το: «Αll you want is Greece- Ότι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι: «Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες». 

«Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής τα τελευταία 10 χρόνια, μια καμπάνια έξι μηνών», συνέχισε ο γ.γ. του ΕΟΤ. «Έχουμε αναλάβει και θα παρουσιάσουμε και άλλες πρωτοβουλίες», συνέχισε ο κ. Φραγκάκης.

Ο ίδιος ανακοίνωσε πως το νέο portal του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία και θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες, ενώ προλόγισε τα πέντε βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για την εφετινή τουριστική περίοδο.

Ο κ. Θεοχάρης ανέφερε ότι μπροστά μας έχουμε έναν πολύ δύσκολο αντίπαλο, γιατί «δεν τελειώσαμε με την πανδημία».

Για να φτάσουμε στην αυριανή ημέρα έγιναν πολλά, τόνισε ο υπουργός Τουρισμού.

«Χρειάστηκε η κοπιώδης προσπάθεια πολλών, σε πολλά υπουργεία, ειδικών, επιστημόνων, από διαφορετικούς κλάδους.

Με συνεχείς προσαρμογές και προσθήκες, γιατί έχουμε απέναντί μας έναν δύσκολο και απρόβλεπτο αντίπαλο.

Είμαστε όμως έτοιμοι, με επιλογές για κάθε ενδεχόμενο. Με ευέλικτα αλλά αυστηρά πρωτόκολλα και διαδικασίες.

Ανοίγουμε αύριο με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσοι εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών ολοκληρωμένο, τεχνολογικά προηγμένο και δοκιμασμένο: Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, τις οποίες έχουμε παρουσιάσει εκτενώς αλλά και βελτιώνουμε, σε επιμέρους λεπτομέρειες διαρκώς. 

Επικαιροποιήσαμε την εφαρμογή των πρωτοκόλλων σε όλες τις δραστηριότητες, όπως στις μαρίνες, στα μουσεία», συμπλήρωσε. 

Όπως ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού, ταξιδεύοντας στο εξωτερικό διαπίστωσε ότι το ενδιαφέρον για την Ελλάδα είναι έντονο και ισχυρό.

«Σε κάθε χώρα είχα συνομιλίες με κρατικούς αξιωματούχους και εκπροσώπους της τουριστικής αγοράς. Πολλές διαφορετικές χώρες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες. Το τελικό συμπέρασμα είναι ένα: Το θερμό και έντονο ενδιαφέρον για τον Ελληνικό Τουρισμό.

Και θέλω να σας μεταφέρω την αίσθηση της ανυπομονησίας, της προσμονής εκ μέρους των ξένων παραγόντων για το πότε και κυρίως το πώς ανοίγει ο Τουρισμός στην Ελλάδα. Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος διαπιστώνοντας πόσο ψηλά βρίσκεται η πατρίδα στις προτιμήσεις τεράστιων αγορών, με εκατομμύρια ανθρώπους που ονειρεύονται, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, να ταξιδέψουν στη χώρα μας.

Άμεση και χειροπιαστή απόδειξη αυτού του, τόσο έντονου, ενδιαφέροντος, είναι οι συμφωνίες διεύρυνσης της συνεργασίας μας με τους μεγαλύτερους tour operator σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς και η αύξηση των πτήσεων, με περισσότερα και πιο πυκνά καθημερινά δρομολόγια από περισσότερα αεροδρόμια αναχώρησης σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα.

Το σχέδιο «Γαλάζια Ελευθερία» της Ελληνικής Κυβέρνησης, για τους οριζόντιους και καθολικούς εμβολιασμούς στα νησιά, μας φέρνει πιο κοντά στην απελευθέρωση.
 
Γι’ αυτό παλεύει ολόκληρος και σύσσωμος ο τουριστικός κλάδος στην Ελλαδα: Για να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος, για να αφήσουμε πίσω τα μαύρα σύννεφα του φόβου και της ανασφάλειας. Για να κάνουμε το γαλανό και το λευκό της Ελλάδας τα χρώματα της ελπίδας και της ελευθερίας. Και θα τα καταφέρουμε.

Τα στοιχεία από τους μεγάλους tour operator, δείχνουν ότι η Ελλάδα έχει ανάκτηση 33% των ταξιδιών σε σχέση με το 2019, το υψηλότερο ποσοστό σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, υπογράμμισε ο κ. Θεοχάρης. 

Καταλήγοντας ο κ. Θεοχάρης, τόνισε ότι οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον τουρισμό για την προσπάθεια που καταβάλει, για να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος και να αφήσουμε πίσω το παρελθόν. 

moneyreview.gr

Money Review