Business & Finance Παρασκευή 29/07/2022, 11:49
ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

«Κωλοτούμπα» του Instagram: Οι διαμαρτυρίες των χρηστών εισακούστηκαν

«Κωλοτούμπα» του Instagram: Οι διαμαρτυρίες των χρηστών εισακούστηκαν

Τις λειτουργίες που εγκαινίασε πρόσφατα στην πλατφόρμα του ανακάλεσε το Instagram, έπειτα από δριμεία κριτική που δέχθηκε από μία μεγάλη μερίδα χρηστών, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων διασημοτήτων.

Οι αλλαγές των τελευταίων ημερών έφερναν το Instagram ένα βήμα πιο κοντά στο μοντέλο του TikTok, με τον αλγόριθμο να προωθεί στους χρήστες περισσότερο περιεχόμενο από λογαριασμούς αγνώστων και λιγότερο τις αναρτήσεις των λογαριασμών που ακολουθούν. Επίσης, το Instagram πειραματίστηκε σε ένα μικρό ποσοστό χρηστών με τα βίντεο πλήρους οθόνης (full screen), το οποίο παραπέμπει στην εμφάνιση του TikTok.

Σύμφωνα όμως όσα είπε χθες εκπρόσωπος του Instagram: «Αναγνωρίζουμε ότι οι αλλαγές στην εφαρμογή μπορεί να χρειάζονται μία προσαρμογή και ενώ πιστεύουμε ότι το Instagram οφείλει να εξελίσσεται όσο ο κόσμος αλλάζει, θέλουμε να πάρουμε τον χρόνο μας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι θα το κάνουμε σωστά».

Ο εκπρόσωπος σημείωσε επίσης: «Βάσει των ευρημάτων μας και των κριτικών από την κοινότητά μας, διακόπτουμε το τεστ της πλήρους οθόνης στο Instagram, ώστε να εξερευνήσουμε άλλες επιλογές, και μειώνουμε προσωρινά τον αριθμό των προτάσεων που βλέπετε στο feed σας, προκειμένου να βελτιώσουμε την ποιότητα της εμπειρίας σας».

Σημειώνεται ότι για τις νέες αλλαγές διαμαρτυρήθηκαν δημοσίως η Kim Kardashian και η Kylie Jenner, των οποίων οι λογαριασμοί συγκαταλέγονται στους πιο δημοφιλείς στο Instagram.

Μίμηση του TikTok

Δεδομένου ότι ιδίως μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, το TikTok έχει συγκεντρώσει τεράστιο αριθμό χρηστών, πολλές εφαρμογές προσπαθούν να μιμηθούν όχι μόνο το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας, αλλά και την εμφάνιση της ίδιας της πλατφόρμας. Στην περίπτωση του Instagram όμως, η μίμηση φαίνεται να άλλαξε αρκετά το στυλ και το επίκεντρο της εφαρμογής, η οποία παλιότερα εστίαζε στις φωτογραφίες, ενώ τώρα στρέφεται περισσότερο στα σύντομα βίντεο, όπως δηλαδή και το TikTok.

Ο επικεφαλής του Instagram Adam Mosseri δήλωσε σχετικά πριν από μερικές ημέρες: «Θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τις φωτογραφίες, είναι μέρος της κληρονομιάς μας». Ο ίδιος δήλωσε υπέρ των αλλαγών που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην πλατφόρμα, όπως για παράδειγμα τα reels (σύντομα βίντεο) που εγκαινιάστηκαν το 2020. «Λαμβάνοντας αυτά υπ’ όψιν, οφείλω να είμαι ειλικρινής: Πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου όλο και μεγαλύτερο κομμάτι του Instagram θα γίνει βίντεο», τόνισε ο ίδιος. Ο Mosseri αναγνώρισε όμως επίσης ότι η λειτουργία βίντεο πλήρους οθόνης «δεν είναι ακόμη καλή» και δήλωσε ότι εμφανίστηκε μόνο σε ένα μικρό ποσοστό χρηστών.

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNN

Διαβάστε επίσης:

TikTok: Η μηχανή που κόβει χρήματα – Ποια είναι η μαγική συνταγή;

Ο βασιλιάς του TikTok: Πώς από ένα ιταλικό εργοστάσιο έγινε superstar

Instagram VS πραγματικότητα: Μια influencer δείχνει την πραγματική Σαντορίνη

Όλα για το Instagram: Το σκάφος τους βυθίστηκε στους Παξούς, αλλά αυτοί πόζαραν

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News