Business & Finance Πέμπτη 2/11/2023, 15:43
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Target: Οι καταναλωτές κάνουν ένα βήμα πίσω στις αγορές, ακόμη και στα τρόφιμα

Target: Οι καταναλωτές κάνουν ένα βήμα πίσω στις αγορές, ακόμη και στα τρόφιμα

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της αλυσίδας πολυκαταστημάτων Target, Brian Cornell λέει ότι οι καταναλωτές κάνουν ένα βήμα πίσω όσον αφορά τις αγορές τους, ακόμη και στα τρόφιμα, καθώς αισθάνονται άγχος για τα έξοδά τους.

Σε μια συνέντευξη στο CNBC τόνισε ότι η εταιρεία που πουλάει πληθώρα προϊόντων, από διακοσμητικά και ηλεκτρικές συσκευές, μέχρι τρόφιμα και είδη χαρτοπωλείου, έχει καταγράψει επτά συνεχόμενα τρίμηνα μείωσης των πωλήσεων σε είδη που δεν είναι αναγκαία η αγορά τους, σε συχνή βάση, όπως ενδύματα και παιχνίδια.

«Αλλά ακόμη και στις κατηγορίες τροφίμων και ποτών, τα τελευταία τρίμηνα, ο αριθμός των ειδών που αγοράζουν οι καταναλωτές, μειώνεται», είπε στη συνέντευξη.

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία μείωσε τις προσδοκίες πωλήσεων και κερδών ολόκληρου του έτους τον Αύγουστο, παρά τον αυξανόμενο αριθμό οικονομολόγων που θεωρούν ότι μία ύφεση θα καθυστερήσει ή δεν θα έρθει και καθόλου και τα κυβερνητικά στοιχεία των ΗΠΑ δείχνουν ότι ο πληθωρισμός μειώνεται.

Ο Cornell είπε ότι η εταιρεία κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, δεν είχε αρκετά εμπορεύματα λόγω των σημείων συμφόρησης στην αλυσίδα εφοδιασμού που σχετίζονται με την πανδημία. Στη συνέχεια, πριν από ένα χρόνο, είχε παρά πολλά προϊόντα σε απόθεμα που ήταν εκτός σεζόν.

«Έχουμε υιοθετήσει μια πολύ πιο συντηρητική προσέγγιση στον σχεδιασμό των αποθεμάτων φέτος», υπογράμμισε. «Αλλά θα παίξουμε για να κερδίσουμε. Όταν ξέρουμε ότι ο καταναλωτής θέλει να κάνει μία αγορά, ψάχνει για προσιτές τιμές και για αυτό το ιδιαίτερο προϊόν για την περίοδο των γιορτών».

Τα τελευταία χρόνια, ο Cornell σημείωσε ότι οι καταναλωτές συνήθως άρχισαν να κάνουν περισσότερες αγορές κατά τη διάρκεια εποχικών γιορτών όπως το Halloween ή η Ημέρα της Μητέρας – ένας παράγοντας που θα μπορούσε να βοηθήσει τις πωλήσεις στους επόμενους μήνες. 

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

Halloween: Περισσότερο trick και λιγότερο treat φέτος, λόγω των τιμών στα γλυκά

Η οικονομία του ερημίτη: Αλλαγή 600 δισ. δολαρίων στις καταναλωτικές συνήθειες

Αύξηση 8% στον τζίρο για τα οnline φαρμακεία στο εννεάμηνο του 2023

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News