Business & Finance Τρίτη 18/04/2023, 14:52
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το project «Ratatouille» της Amazon: Πώς φλερτάρει με τους Γάλλους με έμπνευση από τα McDonald’s

Το project «Ratatouille» της Amazon: Πώς φλερτάρει με τους Γάλλους με έμπνευση από τα McDonald’s

Ένα project δημοσίων σχέσεων που ονομάζεται «Ratatouille», έχει σχεδιάσει η Amazon, για να ενισχύσει την εικόνα της στη Γαλλία, όπου η εταιρεία δεν είναι τόσο δημοφιλής όσο σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Το σχέδιο συγκεντρώνει δώδεκα επιμέρους έργα, συμπεριλαμβανομένων τοπικών τηλεοπτικών διαφημίσεων, προώθησης προϊόντων γαλλικής κατασκευής που πωλούνται στην Amazon και μελετών που δείχνουν τον θετικό οικονομικό αντίκτυπο από τις αποθήκες της εταιρείας, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg. 

To project ξεκίνησε πριν από περίπου τρία χρόνια και στοχεύει στο να αποκτήσει η Amazon μια πιο γαλλική χροιά, σύμφωνα με μία πηγή. 

Τον Μάρτιο, η Amazon συμμετείχε για πρώτη φορά στη δημοφιλή γεωργική έκθεση του Παρισιού, με ένα περίπτερο που παρουσίαζε τοπικούς παραγωγούς τροφίμων. Παράλληλα, ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου άνοιξε το 2021 ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που παρουσιάζει προϊόντα που κατασκευάζονται στη Γαλλία, το οποίο δεν έχει απόδοση σε πωλήσεις, σύμφωνα με έναν από τους ανθρώπους, αλλά προωθείται ευρέως. 
«Για περισσότερες από δύο δεκαετίες, εργαζόμαστε για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας στη Γαλλία, συνεισφέροντας στις κοινότητές τους, παρέχοντας καλές υπηρεσίες και προσφέροντας πολλές επιλογές σε χαμηλές τιμές, ακόμη και όταν το κόστος ζωής έχει αυξηθεί», δήλωσε εκπρόσωπος της Amazon. 

Το σχέδιο Ratatouille είναι εμπνευσμένο από τη McDonald’s στη Γαλλία, είπε ανθρώπος που έχει γνώση. Στα τέλη της δεκαετίας του 1990, αριστεροί ακτιβιστές χαρακτήρισαν τον γίγαντα του fast food σύμβολο της παγκοσμιοποίησης, αλλά τα McDonald’s βελτίωσαν την εικόνα τους, κάνοντας συμφωνίες με ντόπιους αγρότες και προσαρμόζοντας το μενού στα γαλλικά γούστα, με σαλάτες, αρτοσκευάσματα και ένα σάντουιτς McBaguette.

Συνεχείς εντάσεις

Από την έλευσή της στη Γαλλία το 2000, η ​​Amazon έχει σημειώσει επιτυχία στη χώρα, όπου έχει 20.000 υπαλλήλους και είναι ο ηγέτης της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου. Η εταιρεία δήλωσε ότι έχει επενδύσει περισσότερα από 16 δισ. ευρώ στη Γαλλία από το 2010, «βοηθώντας στην υποστήριξη της τοπικής καινοτομίας και υποδομής». Ωστόσο, παραμένει λιγότερο δημοφιλής στους καταναλωτές από ό,τι στη Γερμανία ή στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η εταιρεία με έδρα το Σιάτλ αντιμετώπισε επανειλημμένες διαμάχες και εντάσεις στη Γαλλία, που κυμαίνονταν από ζητήματα φορολογικής βελτιστοποίησης έως τον οικολογικό αντίκτυπο του ηλεκτρονικού εμπορίου και τις συνθήκες εργασίας στις αποθήκες. Το 2020, η Amazon ανέστειλε τις δραστηριότητές της στη Γαλλία για πέντε εβδομάδες αφού ένα τοπικό δικαστήριο έκρινε ότι απέτυχε να προστατεύσει αποτελεσματικά τους εργαζόμενους από την Covid-19. Ορισμένα από τα σχέδια της εταιρείας για την κατασκευή νέων αποθηκών στη χώρα έχουν επίσης μπλοκαριστεί από ακτιβιστές για οικολογικούς, οικονομικούς και πολιτικούς λόγους.

Αυτόν τον μήνα, η γαλλική κυβέρνηση αποφάσισε να επιβάλει φόρο 3 ευρώ για τις παραδόσεις βιβλίων, με στόχο την υποστήριξη των βιβλιοπωλείων. Το μέτρο θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο και θα ισχύει για όλα τα διαδικτυακά βιβλιοπωλεία, συμπεριλαμβανομένης της Amazon.

moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης:

Η Amazon ενισχύει τον ανταγωνισμό AI έναντι των Microsoft και Google με νέα εργαλεία cloud

Ο CEO της Amazon καθησυχάζει τους μετόχους ότι μπορεί να ελέγξει τα κόστη

Τεχνολογικές εταιρείες: Γιατί δεν μπορούν να κάνουν μαζικές απολύσεις στην Ευρώπη

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News