Business & Finance Τετάρτη 2/02/2022, 12:28
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πόσοι Έλληνες κάνουν ηλεκτρονικές αγορές; Τι παίρνουμε από το διαδίκτυο

Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Πόσοι Έλληνες κάνουν ηλεκτρονικές αγορές; Τι παίρνουμε από το διαδίκτυο

Σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες «ψωνίζουν» από το διαδίκτυο, όπως προκύπτει από στοιχεία της Eurostat για την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση. 

Πιο συγκεκριμένα, το 69% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου δηλώνει ότι μέσα στο 2021 έκανε ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών. Μάλιστα, το εν λόγω ποσοστό είναι 10 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2020. 

Η άνοδος είναι έτι μεγαλύτερη, λαμβάνοντας υπόψη ότι πριν από μία 5ετίας, μετά βίας το 40% των Ελλήνων έκανε αγορές μέσω διαδικτύου. 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η πανδημία του κορωνοϊού και τα διαδοχικά lockdown, οπωσδήποτε, διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο σε αυτή την αλματώδη αύξηση, η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις χώρες – μέλη της Ευρωζώνης ηλεκτρονικές αγορές κάνει το 74% των πολιτών, με το υψηλότερο ποσοστό να παρατηρείται στην Ολλανδία (94%) και στη Σουηδία (89%). 

Αντίθετα, το χαμηλότερο παρατηρείται στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία, όπου μόλις το 42% και το 44% αντίστοιχα, επιλέγει το διαδίκτυο για τις αγορές του. 

Bar graph: Internet users who bought or ordered goods or services for private use as a % of the people who used the internet in the previous 12 months, 2021 compared with 2016

Όσον αφορά το ερώτημα τι αγοράζουμε από το ίντερνετ, σχεδόν επτά στους 10 Ευρωπαίους (68%) προχωράει σε παραγγελίες ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ. 

Το 31% κάνει παραγγελίες για φαγητό, εστιατόρια και fast-food, ενώ το 29% εμπιστεύεται το διαδίκτυο για αγορές επίπλων και άλλων οικιακών συσκευών. 

Bar graph: Most popular online purchases of goods in the EU in 2021 as a % of the people who bought or ordered goods or services over the internet for private use in the previous 3 months

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

e-satisfaction: Ο πελάτης έχει πάντα…μία αλήθεια – H εταιρεία που ακούει το feedback μας

Accenture: Οι αγορές από τα social media θα αγγίξουν τα $1,2 τρισ. έως το 2025

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Στα 14 δισ. ευρώ η συνολική αξία το 2021

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News