Πόσοι Έλληνες κάνουν ηλεκτρονικές αγορές; Τι παίρνουμε από το διαδίκτυο
Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες «ψωνίζουν» από το διαδίκτυο, όπως προκύπτει από στοιχεία της Eurostat για την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πιο συγκεκριμένα, το 69% των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου δηλώνει ότι μέσα στο 2021 έκανε ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων ή υπηρεσιών. Μάλιστα, το εν λόγω ποσοστό είναι 10 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2020.
Η άνοδος είναι έτι μεγαλύτερη, λαμβάνοντας υπόψη ότι πριν από μία 5ετίας, μετά βίας το 40% των Ελλήνων έκανε αγορές μέσω διαδικτύου.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, η πανδημία του κορωνοϊού και τα διαδοχικά lockdown, οπωσδήποτε, διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο σε αυτή την αλματώδη αύξηση, η οποία συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις χώρες – μέλη της Ευρωζώνης ηλεκτρονικές αγορές κάνει το 74% των πολιτών, με το υψηλότερο ποσοστό να παρατηρείται στην Ολλανδία (94%) και στη Σουηδία (89%).
Αντίθετα, το χαμηλότερο παρατηρείται στη Βουλγαρία και στη Ρουμανία, όπου μόλις το 42% και το 44% αντίστοιχα, επιλέγει το διαδίκτυο για τις αγορές του.
Όσον αφορά το ερώτημα τι αγοράζουμε από το ίντερνετ, σχεδόν επτά στους 10 Ευρωπαίους (68%) προχωράει σε παραγγελίες ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ.
Το 31% κάνει παραγγελίες για φαγητό, εστιατόρια και fast-food, ενώ το 29% εμπιστεύεται το διαδίκτυο για αγορές επίπλων και άλλων οικιακών συσκευών.
moneyreview.gr
Διαβάστε επίσης:
e-satisfaction: Ο πελάτης έχει πάντα…μία αλήθεια – H εταιρεία που ακούει το feedback μας
Accenture: Οι αγορές από τα social media θα αγγίξουν τα $1,2 τρισ. έως το 2025
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Στα 14 δισ. ευρώ η συνολική αξία το 2021
Ακολουθήστε το Money Review στο Google News