ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Επιστροφή στα κέρδη και αύξηση κεφαλαίου για την Γενική Ταχυδρομική

Επιστροφή στα κέρδη και αύξηση κεφαλαίου για την Γενική Ταχυδρομική

Με ενισχυμένα μεγέθη και αποτελέσματα ολοκληρώθηκε η χρήση του 2021 για την Γενική Ταχυδρομική. Ειδικότερα, η εταιρεία ταχυμεταφορών αύξησε κατά 12% τον κύκλο εργασιών, σε 80,2 εκατ. ευρώ, με το κόστος πωλήσεων να διαμορφώνεται σε 71 εκατ. ευρώ.

Η Γενική Ταχυδρομική ενίσχυσε κατά 32% τα προ φόρων κέρδη που ανήλθαν σε 1,7 εκατ. ευρώ και εμφάνισε καθαρή κερδοφορία 1,3 εκατ. ευρώ έναντι περιορισμένων ζημιών 6,2 χιλ. ευρώ το 2020. Η εταιρεία διαθέτει (στα τέλη 2021) συσσωρευμένα κέρδη 1,4 εκατ. ευρώ και ταμειακά διαθέσιμα 2,7 εκατ. ευρώ.

Κατά τη φετινή χρονιά, η διοίκηση της Γενικής Ταχυδρομικής εκτιμά, όπως διατυπώνεται στην έκθεση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ότι η τρέχουσα χρήση κινείται στα ίδια με τα περσινά επίπεδα, «παρά τα αρνητικά δεδομένα που εξακολουθούν να υπάρχουν στην Ελληνική οικονομία και τα οποία επιδεινώθηκαν εξαιτίας του κορωνοϊού».

«Στόχος της εταιρείας παραμένει η επέκταση των πωλήσεων της και η διατήρηση του υψηλού επιπέδου της ποιότητας των υπηρεσιών της. Προκειμένου να εξυπηρετηθεί το επιχειρηματικό πλάνο επέκτασης της Εταιρείας έχει αποφασιστεί η περαιτέρω ενίσχυση των διαθέσιμων κεφαλαίων και της κεφαλαιακής της θέσης.

Στο πλαίσιο αυτό θα γίνει εισήγηση για λήψη σχετικών μέτρων, περιλαμβανομένης της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, στην ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση». Πέρυσι, η εταιρεία αύξησε κατά 27,5% τον αριθμό των εργαζομένων της, οι οποίες ανέρχονται σε 1.417.

Κατά της εταιρείας έχουν ασκηθεί αγωγές από τρίτους που διεκδικούν αποζημιώσεις συνολικού ποσού της τάξεως των 5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τη Γενική Ταχυδρομική «οι περισσότερες από τις αγωγές αυτές δεν θα ευδοκιμήσουν και ακόμη και στην περίπτωση που γίνουν δεκτές κάποιες από αυτές, το ποσό που θα επιδικασθεί θα είναι κατά πολύ μικρότερο του αιτούμενου».

Η Γενική Ταχυδρομική ιδρύθηκε το 1994, διαθέτει παρουσία εκτός από την Ελλάδα, στην Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία και ανήκει στο “κλαμπ” των τεσσάρων εταιρειών (ACS, ΕΛΤΑ Courier, Speedex) που ελέγχουν το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας της αγοράς ταχυμεταφορών.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News