Business & Finance Πέμπτη 18/11/2021, 20:57
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Nikeland: Το «μετασύμπαν» που δημιουργεί η Nike μαζί με την Roblox

φωτ. AP

Άλμα στο μετασύμπαν έκανε ο αθλητικός «γίγαντας» Nike. 

Πιο συγκεκριμένα, ανακοίνωσε σήμερα ότι συνεργάζεται με τη Roblox προκειμένου να δημιουργήσει έναν εικονικό κόσμο που ονομάζεται Nikeland στην διαδικτυακή πλατφόρμα τυχερών παιχνιδιών της Roblox.

Ο εικονικός κόσμος περιλαμβάνει κτίρια και γήπεδα της Nike, όπου οι παίκτες μπορούν να ανταγωνίζονται σε διάφορα μίνι παιχνίδια, που κυμαίνονται από το tag και το dodgeball μέχρι το «The Floor Is Lava». Έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και η Nikeland θα είναι δωρεάν (προς το παρόν).

Η εταιρεία σχεδιάζει να ενσωματώσει στα παιχνίδια που μιμούνται παγκόσμια αθλητικά γεγονότα. Για παράδειγμα, μπορεί να περιλαμβάνουν ένα event ποδοσφαίρου κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου ή έναν αγώνα ποδοσφαίρου κατά τη διάρκεια του Super Bowl. 

Τα άτομα με αισθητήρες επιτάχυνσης στις φορητές συσκευές τους θα μπορούν να κάνουν πραγματικές κινήσεις για να ενισχύουν το διαδικτυακό τους παιχνίδι. 

Επιπλέον, οι χρήστες θα μπορούν να εισέρχονται σε έναν ψηφιακό εκθεσιακό χώρο για να ντύσουν το avatar τους με ένδυση Nike και να βλέπουν ταυτόχρονα τις τελευταίες προσφορές προϊόντων της εταιρείας. Τα είδη θα μπορούσαν να διαμορφωθούν σύμφωνα με τα πραγματικά προϊόντα Nike που προσφέρονται ή από παλαιότερες εκδόσεις. Η Nike θα μπορούσε επίσης να λανσάρει μελλοντικά προϊόντα ή να επιτρέπει στα παιδιά να συνδημιουργούν δικά τους κομμάτια.

Καθώς το metaverse κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, εταιρείες, όπως η Nike, αδράττουν την ευκαιρία για να συνδεθούν με μια νέα γενιά αθλητών κάνοντάς τους να αγαπήσουν το brand, κάτι που μπορεί τελικά να μεταφραστεί σε πραγματικές πωλήσεις.

Ο Sam Poser, αναλυτής που καλύπτει τη Nike στο Williams Trading, βλέπει τη Nikeland να είναι επιτυχημένη όχι μόνο ως ένας τρόπος να προβάλει το brand στα παιδιά, αλλά και για την πληροφόρηση και τη χρήση ως πεδίο δοκιμών για τo brand. Θα μπορούσε δηλ. να χρησιμοποιηθεί ως ένας τρόπος για τη Nike να δοκιμάσει νέα προϊόντα για να δει «τι έχει πέραση» τελικά. 

«Αν ξέρουν ότι πολλά παιδιά το φοράνε στη Nikeland, τότε θα το φορέσουν και στον φυσικό κόσμο», είπε ο Poser.

moneyreview.gr με πληροφορίες από CNBC

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News