Business & Finance Τρίτη 16/11/2021, 08:40
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Άμβυξ: Νέες συνεργασίες και αύξηση μεριδίων εν μέσω πανδημίας

amvyx_logo-kit_horizontal_gr

Την κερδοφορία της κατάφερε να διατηρήσει η Άμβυξ το 2020, παρά τις αντίξοες συνθήκες που διαμόρφωσε η πανδημία με ιδιαίτερα δυσμενείς επιπτώσεις στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών.

Συγκεκριμένα, τα καθαρά αποτελέσματα προ φόρων διατηρήθηκαν θετικά και διαμορφώθηκαν σε 1,2 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 5,8 εκατ. της προηγούμενης χρήσης 2019. Οι πωλήσεις συμπεριλαμβανόμενου του Ε.Φ.Κ. ανήλθαν στο ποσό των 87,4 εκατ. ευρώ έναντι 125,6 εκατ. της προηγούμενης χρήσης, σημειώνοντας μείωση 30% η οποία οφείλεται αποκλειστικά στην ύφεση λόγω πανδημίας.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, «πέραν του γεγονότος ότι και η τρέχουσα χρήση ήταν κερδοφόρα χαρακτηριστική είναι η ιδιαίτερα υγιής εικόνα που παρουσιάζει ο ισολογισμός της εταιρείας, με τον καθαρό δανεισμό να καθίσταται αρνητικός καθώς τα χρηματικά διαθέσιμα για ακόμα μια χρονιά συνεχίζουν να υπερκαλύπτουν τις δανειακές υποχρεώσεις. Επιπρόσθετα οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις υπερκαλύπτονται κατά 2,8 φορές από τα κυκλοφορούντα στοιχεία του ενεργητικού, δημιουργώντας ένα συμπαγή δείκτη ευρωστίας για την επίτευξη των μελλοντικών στρατηγικών της πλάνων».

«Η εντυπωσιακή πορεία της τελευταίας 6ετίας που μας έφερε στην κορυφή του κλάδου, καθώς και η οικονομική ευρωστία που καταγράφεται στους προηγούμενους ισολογισμούς, είχαν θέσει γερά θεμέλια έτσι ώστε να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις που προέκυψαν λόγω της πανδημίας. Έτσι μέσα στο 2020, και παρόλες τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες για τον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, συνεχίσαμε το επενδυτικό μας πλάνο καταφέρνοντας έτσι όχι μόνο να ενισχύσουμε σημαντικά το μερίδιο μας, φτάνοντας στο 25,3% ήτοι +2,4 πόντους έναντι του 2019, αλλά και να παραμείνουμε κερδοφόροι» σχολίασε ο Γιάννης Αρτινός, Γενικός Διευθυντής της ΑΜΒΥΞ, προσθέτοντας: «Προσαρμοστήκαμε στις νέες συνθήκες λειτουργίας, εξελίξαμε operational εργαλεία και συνάψαμε νέες συνεργασίες με εμβληματικά brands όπως η super premium vodka Belvedere, η σαμπάνια Veuve Clicquot, η tequila Jose Cuervo και μια πλειάδα νέων προϊόντων».

Σύμφωνα με τον κ. Αρτινό για το 1ο οκτάμηνο του 2021 η συνολική κατανάλωση αλκοολούχων ποτών από την αρχή του έτους, παρουσιάζει σημαντική ανάκαμψη και βρίσκεται στο +45% έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου και μόλις -3% έναντι 2019. Σε αυτό, όπως επισήμανε, συντέλεσε ιδιαίτερα η σημαντική βελτίωση του τουρισμού.

«Η δική μας πορεία πωλήσεων παρουσιάζει ανάκαμψη της τάξης του +50% και μάλιστα στα συγκρίσιμα προϊόντα έχει ξεπεράσει τον τζίρο του 2019 κατά +10%. Το γεγονός αυτό μας γεμίζει με αισιοδοξία για το μέλλον και αυτοπεποίθηση για μια ακόμη καλύτερη και ταχύτερη επαναφορά στα προ-πανδημίας μεγέθη» πρόσθεσε ο Γενικός Διευθυντής της ΑΜΒΥΞ.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News