BUSINESS & FINANCE

Coca-Cola HBC AG: Εξαγοράζει την Coca-Cola Bottling Company of Egypt

Στα 427 εκατ. δολάρια το τίμημα - Αύξηση 14,7% στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις το α΄ εξάμηνο

Coca-Cola HBC AG: Εξαγοράζει την Coca-Cola Bottling Company of Egypt

Την εξαγορά της Coca – Cola Bottling Company of Egypt από την Coca – Cola HBC AG, με τίμημα 427 εκατ. δολάρια, ανακοίνωσε πριν από λίγα λεπτά ο διευθύνων σύμβουλος της δεύτερης, Ζόραν Μπογκντάνοβιτς, κατά την έναρξη της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της εταιρείας για το α΄ εξάμηνο του 2021. Με αυτή την εξαγορά η Coca – Cola Hellenic προσθέτει την 29η αγορά στις δραστηριότητές της, μια αγορά 100 εκατ. κατοίκων, ενισχύοντας σημαντικά τη θέση της.

Σε ό,τι αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, ο όγκος των πωλήσεων της το α΄ εξάμηνο του 2021 διαμορφώθηκε σε 1,126 δισ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 13,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εξάμηνο. Παράλληλα τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανήλθαν σε 3,248 δισ., ενισχυμένα κατά 14,7% συγκριτικά με το α΄ εξάμηνο του 2020. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 233,1 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 88% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2020, ενώ τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 82,6% στα 235,6 εκατ.

Coca-Cola HBC AG: Εξαγοράζει την Coca-Cola Bottling Company of Egypt-1

Ο κ. Μπογκντάνοβιτς εξέφρασε την ικανοποίησή του για τις επιδόσεις του α΄ εξαμήνου, στη διάρκεια του οποίου, όπως είπε, η εταιρεία αύξησε την ενίσχυση των μεριδίων αγοράς σε αξία, τα έσοδα και την κερδοφορία, ενώ παράλληλα συνεχίστηκε η πρόοδος σε σχέση με τις στρατηγικές μας προτεραιότητες. «Πιστεύω ότι αυτά τα αποτελέσματα καταδεικνύουν την ισχύ του 24/7 χαρτοφυλακίου προϊόντων μας, των πρωτοβουλιών μας για την αύξηση των εσόδων και της ικανότητας εκτέλεσης της στρατηγικής μας, αλλά και το ταλέντο των ανθρώπων μας, η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα των οποίων θα εξασφαλίσουν την αξιοποίηση των μελλοντικών ευκαιριών για τον Όμιλο. Η δυναμική της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας ενισχύθηκε, καθώς το κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης ανέκαμψε και το κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης συνέχισε να αναπτύσσεται. Επιπλέον, σημειώσαμε ανάπτυξη στις αναπτυγμένες και αναπτυσσόμενες αγορές μας, παράλληλα με τις σταθερά ισχυρές επιδόσεις των αναδυόμενων αγορών» παρατήρησε.

Επισήμανε επίσης τις «εξαιρετικές επιδόσεις» της εταιρείας στους τομείς που αποτελούν στρατηγικές της προτεραιότητες και συγκεκριμένα στα ανθρακούχα αναψυκτικά χαμηλής ή μηδενικής ζάχαρης, στα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες και στα ποτά ενέργειας. «Ενισχύσαμε τη στρατηγική μας στον τομέα του καφέ με την Caffè Vergnano, που θα αποτελέσει μια premium προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό μας, σε συνδυασμό με την ευρεία απήχηση του Costa Coffee. Έχουμε σημειώσει πρόοδο στην ατζέντα μας για έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα με νέες κυκλοφορίες συσκευασιών από 100% ανακυκλωμένο PET» σημείωσε.

«Ενθαρρυνόμενοι από τις ισχυρές επιδόσεις, και έχοντας επίγνωση των κινδύνων καθώς η πανδημία του COVID-19 εξακολουθεί να έχει αντίκτυπο στις αγορές μας, συνεχίζουμε να αναμένουμε μία ισχυρή ανάκαμψη των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση και πλέον πιστεύουμε ότι μπορούμε να επιτύχουμε αύξηση του περιθωρίου λειτουργικών κερδών της τάξεως των 20-30 μονάδων βάσης φέτος» πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος της Coca – Cola HBC AG.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, ο όγκος πωλήσεων στην Ελλάδα σημείωσε αύξηση κατά χαμηλό διψήφιο ποσοστό κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Η χώρα επωφελήθηκε από τη σταδιακή επαναλειτουργία του κλάδου των ξενοδοχείων, των εστιατορίων και των καφέ (HoReCa) στις αρχές Μαΐου, αλλά η ασθενής έναρξη της τουριστικής περιόδου είχε αντίκτυπο στην ανάκαμψη. Σημειώθηκαν ικανοποιητικά αποτελέσματα στα ανθρακούχα αναψυκτικά και στα ποτά ενέργειας, ενώ και το Costa Coffee ξεκινά να συμβάλει στις επιδόσεις των πωλήσεων. Στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών σημειώθηκε ανάκαμψη σε σχέση με τις μειωμένες πωλήσεις του 2020.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News