ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Aνοίγει και για άλλα σούπερ μάρκετ η efood – Πώς «σπάει» το άβατο της συνεργασίας με την Σκλαβενίτης

Aνοίγει και για άλλα σούπερ μάρκετ η efood – Πώς «σπάει» το άβατο της συνεργασίας με την Σκλαβενίτης

Το …άβατο της efood «σπάει» η ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς σε λίγο καιρό οι δύο εταιρείες αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να ξεκινήσουν συνεργασία ώστε μέσω της γνωστής ηλεκτρονικής πλατφόρμας να γίνεται παραγγελιοληψία και διανομή προϊόντων της αλυσίδας. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η efood θα έχει συνεργασία με άλλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πλην της «Σκλαβενίτης», συνεργασία η οποία ξεκίνησε πριν από 4 χρόνια, εν μέσω κορωνοϊού. 

Ο λόγος που πλέον δεν θα υπάρχει συνεργασία της efood αποκλειστικά με την «Σκλαβενίτης»; Όπως επεσήμαναν παράγοντες της αγοράς μιλώντας στο «MR», η ανάγκη για την efood να συνεργαστεί και με άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ εκτός από την «Σκλαβενίτης» προέκυψε μετά την απόφαση να τερματιστεί η λειτουργία της «ομόσταυλής» της  InstaShop -στη δραστηριότητα στην Ελλάδα- στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου.   Η InstaShop υπενθυμίζεται ειχε συνεργασία με τις αλυσίδες «ΑΒ Βασιλόπουλος», MyMarket, Bazaar, Θανόπουλος και το «λουκέτο» δημιούργησε ένα κενό για τη δραστηριότητα του ομίλου Delivery Hero -εκεί όπου ανήκουν efood και InstaShop- στην ελληνική επικράτεια. Πηγές της αγοράς, μάλιστα, επισημαίνουν ότι δεν αποκλείεται εκτός από την «ΑΒ Βασιλόπουλος» η efood να προχωρήσει το επόμενο διάστημα και σε συνεργασία και με άλλες αλυσίδες. 

Υπενθυμίζεται ότι η «ΑΒ Βασιλόπουλος» είχε συνεργασία παλιότερα με την Delivery.gr, όταν η πλατφόρμα ανήκε στον Όμιλο Μούχαλη. Μετά την εξαγορά των εταιρειών του τελευταίου από την Delivery Hero η συνεργασία συνεχίστηκε για λίγους ακόμη μήνες και έπαψε από την 1η Σεπτεμβρίου 2022 με την κατάργηση της λειτουργίας της πλατφόρμας delivery.gr

Σημειώνεται ότι ήδη η ΑΒ έχει συνεργασία με την Wolt, η οποία μάλιστα, πηγαίνει πολύ καλά, όπως επισημαίνουν αρμόδιες πηγές από την αλυσίδα, ενώ λειτουργεί και ανεξάρτητα το ηλεκτρονικό της κατάστημα. 

Διαβάστε επίσης:

efood: Καλοκαίρι ανοίγουν τα πρώτα καταστήματα – Η στρατηγική 

Φυσικά καταστήματα λιανικής φτιάχνει το efood – Πρεμιέρα στην Αττική

Η efood μπαίνει στον χώρο των ταχυμεταφορών

 

 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News