ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η efood μπαίνει στον χώρο των ταχυμεταφορών

Η efood μπαίνει στον χώρο των ταχυμεταφορών

Υπηρεσίες ταχυμεταφορών (courier) ακόμη και για καταστήματα που δεν βρίσκονται στην πλατφόρμα της θα παρέχει η efood, με τη δραστηριότητα στο «τελευταίο μίλι» (last mile) να ξεκινάει, σύμφωνα με ασφαλείς πηγές, εντός του πρώτου τριμήνου του 2024. Η είσοδος της εταιρείας και σε αυτή την κατηγορία αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό που ήδη έχει οξυνθεί μετά την εκρηκτική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου από την πανδημία κι έπειτα.

Το efood last mile είναι μια υπηρεσία παράδοσης που μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε εμπορική επιχείρηση για να αποστείλει τα προϊόντα της στους καταναλωτές, χωρίς να συνεργάζονται απαραίτητα με την πλατφόρμα της efood. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τον στόλο διανομέων της efood, ανάλογα με τις προγραμματισμένες ή έκτακτες ανάγκες τους, μέσω του efood last mile, αποστέλλοντας τα προϊόντα τους είτε μέσα στην επόμενη ώρα από την παραγγελία είτε εντός δύο ημερών.

Για την αξιοποίηση της υπηρεσίας τα καταστήματα θα ακολουθούν μια απλή ηλεκτρονική διαδικασία, ενώ οι χρήστες θα μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο την πορεία της παράδοσης με live tracking κάνοντας κλικ σε ένα σύνδεσμο που θα λαμβάνουν μετά την ολοκλήρωση των αγορών τους, χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση της εφαρμογής της efood.

Επιπλέον, η εταιρεία εκτιμά ότι μέσα στο 2024 θα επεκταθεί περαιτέρω η υπηρεσία delivered by efood, με τη ζήτηση από νέα καταστήματα, όπως και από τα συνεργαζόμενα (που δεν κάνουν χρήση του delivered by efood) να είναι συνεχώς αυξανόμενη. Το delivered by efood είναι υπηρεσία διανομής σε εταιρείες που βρίσκονται στην πλατφόρμα της efood και παρέχεται μαζί με την υπηρεσία παραγγελιοληψίας.

Η δημιουργία της νέας υπηρεσίας efood last mile, σε συνδυασμό με τη συνεχή αύξηση της ζήτησης για την υπηρεσία delivered by efood, θα οδηγήσει το 2024 στη σημαντική αύξηση του αριθμού των διανομέων με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, η οποία προγραμματίζει ήδη την πρόσληψη 20% επιπλέον διανομέων. Σήμερα ο στόλος διανομέων της efood αποτελείται από 4.000 άτομα, κάτι που σημαίνει την πρόσληψη περίπου 800 ατόμων. Το 2023 οι διανομείς αυξήθηκαν κατά 44%, με τις συνολικές ετήσιες δαπάνες μισθοδοσίας να ξεπερνούν τα 17 εκατ. ευρώ.

Το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων που αξιοποιούν την υπηρεσία διανομής της efood έφτασε το περασμένο έτος τις 8.756 σε 21 πόλεις της Ελλάδας, με τελευταίες προσθήκες στη γεωγραφική επέκταση της υπηρεσίας τη Λαμία, τη Ρόδο, τη Χαλκίδα και τις Σέρρες.

Η υπηρεσία delivered by efood κατέγραψε αύξηση 48% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Συγκεκριμένα, σε επίπεδο καταστημάτων, αυτά που επιλέγουν περισσότερο την υπηρεσία delivered by efood για τη διανομή των προϊόντων τους με τον στόλο της efood είναι τα καφέ, τα mini market και τα ζαχαροπλαστεία. Σε επίπεδο προτιμήσεων των καταναλωτών, οι οποίοι επέλεξαν την υπηρεσία delivered by efood, τα πιο δημοφιλή προϊόντα ήταν τα είδη σούπερ μάρκετ και μικρής λιανικής –μέσω του efood market–, τα μπέργκερ και ο καφές.

Διαβάστε επίσης: 

Κλείνει η InstaShop στην Ελλάδα – Έκτο λουκέτο στο quick commerce

Quick commerce: Άνθησε στην πανδημία, «μαράθηκε» στην κανονικότητα

Τάσεις συγκέντρωσης στο quick commerce: H Pop εξαγόρασε τη Ferto

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News