ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Mitsubishi Electric: Εγκαίνια του πρώτου υποκαταστήματος στην Ελλάδα – Οι στόχοι της εταιρείας

Mitsubishi Electric: Εγκαίνια του πρώτου υποκαταστήματος στην Ελλάδα – Οι στόχοι της εταιρείας

Η αύξηση του τζίρου που από 32 εκατ. ευρώ που είναι σήμερα στην ελληνική αγορά σε 50 εκατ. ευρώ σε ορίζοντα πενταετίας και η κατάκτηση μεριδίου στην κατηγορία των κλιματιστικών μηχανημάτων τουλάχιστον 10% από 6%-7% που είναι σήμερα αποτελούν δύο από τους κεντρικούς στόχους της Mitsubishi Electric η οποία εγκαινίασε σήμερα το υποκατάστημά της στην Ελλάδα. Βασικό κίνητρο για την κίνηση του ιαπωνικού κολοσσού να ανοίξει γραφεία στην Αθήνα είναι οι προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, η ανάπτυξη του τουρισμού, του κλάδου των κατασκευών, αλλά και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των επιχειρήσεων.

«Οι οίκοι αξιολόγησης έδωσαν πρόσφατα στην ελληνική οικονομία την επενδυτική βαθμίδα. Η Ελλάδα προσβλέπει σε μία οικονομική αναγέννηση και αποφασίσαμε ότι αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή να προχωρήσουμε, να ξεκινήσουμε μια καινούργια εποχή για την Mitsubishi Electric στην ελληνική αγορά», τόνισε χαρακτηριστικά στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο κ. Αντρέα Βερονέζε, Νόμιμος Εκπρόσωπος του Ελληνικού Καταστήματος και Αναπληρωτής Διευθυντής για το τμήμα Κλιματισμού του υποκαταστήματος Mitsubishi Electric Ιταλίας.

Καθοριστικό ρόλο επίσης στην απόφαση για ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στην ελληνική αγορά διαδραμάτισε η διαρκώς αναπτυσσόμενη αγορά συστημάτων θέρμανσης και ψύξης, τόσο κλιματιστικών μηχανημάτων όσο και αντλιών θερμότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Βερονέζε, πρόκειται για μια κατηγορία που το 2023 έκανε τζίρο 155 εκατ. δολαρίων ή περίπου 143 εκατ. ευρώ (σ.σ. τα στοιχεία αφορούν μόνο τις πωλήσεις σε ιδιώτες καταναλωτές και όχι προς επιχειρήσεις) από 139,80 εκατ.. δολάρια ή περίπου 129 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ για το 2024 προβλέπεται ότι θα φτάσει τα 156,70 εκατ. δολάρια (ή περίπου 145 εκατ. ευρώ) με την τάση να προβλέπεται σταθερά ανοδική τα επόμενα χρόνια.

Τα μεγάλα οικιστικά έργα, όπως αυτό του Ελληνικού, ξενοδοχειακές μονάδες, κτίρια γραφείων κ.ά. αποτελούν επίσης στόχο της εταιρείας για την ανάπτυξη των πωλήσεών της, τόσο σε ό,τι αφορά τα συστήματα θέρμανσης-ψύξης όσο και τους ανελκυστήρες, κυλιόμενες σκάλες και κυλιόμενους διαδρόμους, κατηγορίες στις οποίες συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών παγκοσμίως, ενώ η εταιρεία προσδοκά και σε πωλήσεις στη βιομηχανία για συστήματα αυτοματισμού με την έμφαση να δίνεται στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, αλλά και σε συστήματα για θαλάσσια σκάφη.

Η θυγατρική της Mitsubishi Electric στην Ελλάδα δεν θα πραγματοποιεί απευθείας πωλήσεις, καθώς η δραστηριότητα αυτή θα διατηρηθεί από το υφιστάμενο δίκτυο διανομέων που έχει και αποτελείται σήμερα από 8 εταιρείες, όμως θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην προώθηση του σήματος στην ελληνική αγορά, στην υποστήριξη των διανομέων, στην υποστήριξη των υπηρεσιών πριν και μετά την αγορά.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Η Blueground στην Ιαπωνία μέσω franchise με τη Mitsubishi

Στο Τόκιο ο υψηλότερος ουρανοξύστης της Ιαπωνίας

Ο Warren Buffett συνεχίζει να ποντάρει στην Ιαπωνία

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News