Business & Finance Πέμπτη 18/01/2024, 07:19 ΜΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Για ποιους λόγους μπήκε στην ελληνική αγορά η Café Barbera – Το πλάνο επέκτασης

Για ποιους λόγους μπήκε στην ελληνική αγορά η Café Barbera – Το πλάνο επέκτασης

Τους λόγους για τους οποίους η Café Barbera αποφάσισε να εισέλθει στην ελληνική αγορά cafe καθώς και τα περαιτέρω σχέδια επέκτασης της ιταλικής εταιρείας στη χώρα μας ανέλυσε μιλώντας στο Money Review ο Director Of Operations της “Cafe Barbera – the Italian Coffee House”, Παναγιώτης Καλαντζής.

Σύμφωνα με τον κ. Καλαντζή, “η ιδέα ξεκίνησε με την ανάγκη δημιουργίας ενός compact concept του franchise διότι ακόμη και τώρα το Cafe Barbera 1870 Franchise concept είναι τύπου bistro. Μεγάλα καταστήματα με πλήρες μενού.

Για ποιους λόγους μπήκε στην ελληνική αγορά η Café Barbera – Το πλάνο επέκτασης-1
φωτ.: Café Barbera

Η επιλογή της Ελλάδος έγινε για 2 κυρίως λόγους. Ο πρώτος επειδή εγώ βρίσκομαι και διαμένω στην Ελλάδα ως Director of operations για το franchise και ο δεύτερος είναι διότι μαζί με τον αδερφό μου Αχιλλέα Καλαντζή, εδώ και 10 χρόνια με την εταιρεία μας “Α&Π Καλαντζής”, είμαστε οι αποκλειστικοί εισαγωγείς της Caffe Barbera. Πέραν των προμηθειών διαθέτουμε και τμήμα τεχνικής υποστήριξης μηχανημάτων καθώς και εκπαίδευσης του προσωπικού”.

Η επιλογή της Ερμού

Το κόστος του πρώτου καταστήματος που άνοιξε στην Ερμού 114 ανήλθε στα €60 χιλ., αλλά τα καταστήματα mini, ανάλογα τα τ.μ., μπορεί να κοστολογούνται από €40 χιλ. έως €70 χιλ., στην οποία τιμή συμπεριλαμβάνονται τα κατασκευαστικά μέρη καθώς και ο αρχικός εξοπλισμός. “Σκεφτήκαμε ότι τι καλύτερο από το να διαφημιστεί η εταιρεία μας στον πιο τουριστικό, θα έλεγα, δρόμο της Αθήνας και όχι μόνο. Το target μας είναι όχι μόνο οι Έλληνες αλλά και οι ξένοι επισκέπτες οι οποίοι μπορεί να μας έχουν επιλέξει και σε κάποιο σημείο της δικής τους χώρας. Η οδός Ερμού είναι ταυτόχρονα σημείο προβολής και για την επέκταση του brand” σημείωσε ο κ. Καλαντζής.

Για ποιους λόγους μπήκε στην ελληνική αγορά η Café Barbera – Το πλάνο επέκτασης-2
φωτ.: Café Barbera

 

Νέο concept

Αναφορικά με το νέο concept καταστημάτων που προωθεί η εταιρεία, ο Παναγιώτης Καλαντζής υπογραμμίζει ότι “έως τώρα η εταιρεία προσανατολιζόταν σε καταστήματα άνω των 200 τετραγωνικών μέτρων, με πλήρη κουζίνα. Αυτό, όμως, το concept σε ορισμένες χώρες, και κυρίως σε Ευρωπαϊκές, είναι λίγο δύσκολο να αναπτυχθεί λόγο της φύσης των επισκεπτών. Για αυτόν τον λόγο εμφανίστηκε η ανάγκη της δημιουργίας ενός μικρότερου concept που να κρατάει όμως όλη τη φιλοσοφία του καλού ιταλικού καφέ”.

Η ιδέα του νέου concept, η οποία αποκαλύφθηκε τον περασμένο Απρίλιο, είναι να αυξήσει την παρουσία του Café Barbera σε τοποθεσίες με μεγάλη κυκλοφορία κόσμου, συμπεριλαμβανομένων:

  • Εμπορικών κέντρων
  • Πανεπιστημίων
  • Περιοχών με γραφεία
  • Κτιρίων εμπορικής χρήσης
  • Αεροδρομίων
  • Σταθμών Μετρό

Για ποιους λόγους μπήκε στην ελληνική αγορά η Café Barbera – Το πλάνο επέκτασης-3

Τα σχέδια για την Ελλάδα

Για το συνολικό επενδυτικό σχέδιο που έχει η ιταλική εταιρεία για την Ελλάδα, ο κ. Καλαντζής ανέφερε ότι “προς το παρών θέλουμε να ανοίξουμε 2 νέα καταστήματα εντός του α’ εξαμήνου του 2024 σε περιοχές προσανατολιζομένες γύρω από το αθηναϊκό τρίγωνο. Ιδανικά θα θέλαμε την ανάπτυξη του franchise στην Ελλάδα με corporate stores (ο στόχος είναι 10 αρχικά) αλλά και με franchisees”.

Για ποιους λόγους μπήκε στην ελληνική αγορά η Café Barbera – Το πλάνο επέκτασης-4

Η εταιρεία Caffe Barbera 1870, όπως δηλώνει και το όνομα, είναι μια εταιρεία με παρουσία 150 ετών στη Νότια Ιταλία, από όπου και προήλθε, και πλέον με επέκταση σε άνω των 45 χωρών παγκοσμίως στο κομμάτι του retail και σε 23 χώρες με 56 καταστήματα franchise, κυρίως στην περιοχή Μέσης Ανατολής/ Β. Αφρικής (MENA), από όπου το franchise ξεκίνησε και συγκεκριμένα από το Ντουμπάι. Χαρακτηριστικά έχει καταστήματα σε Γκάνα, Σαουδική Αραβία, Ιορδανία, Φιλιππίνες, Μαλαισία, Ινδονησία, Ιράκ, Αίγυπτο κ.ά.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Aspis Χυμοί: Νέο επενδυτικό project 5,88 εκατ. – Οι προοπτικές σε Ελλάδα και εξωτερικό

Τέλος τα πιάτα «για τη μέση»: Τα μενού αλλάζουν για να μην μοιραζόμαστε

Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Το 2023 κλείνει με θετικό αποτύπωμα – Η στρατηγική και τα πλάνα της

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News