Business & Finance Τετάρτη 10/01/2024, 07:30 ΜΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl Ελλάς: Το φετινό πλάνο ενίσχυσης & εκσυγχρονισμού του δικτύου της σε Αθήνα και επαρχία

Lidl Ελλάς: Το φετινό πλάνο ενίσχυσης & εκσυγχρονισμού του δικτύου της σε Αθήνα και επαρχία

Συνεχίζει με αμείωτη ένταση την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνου η Lidl Ελλάς, το οποίο μεταξύ άλλων αφορά και την ενίσχυση του δικτύου των καταστημάτων της.

Επαρχία

Πιο αναλυτικά, η εταιρεία έχει προγραμματίσει την επέκταση του χώρου πώλησης στο κατάστημά της στη Λευκάδα, όπου θα γίνει και νέος σχεδιασμός του Bake Off. Τo κατάστημα αναμένεται να έχει επαναλειτουργήσει εντός του ερχόμενου Απρίλιου (με πιθανή ημερομηνία την 22/4).

Επίσης, στα πλάνα της Lidl Ελλάς είναι να γίνει μεταφορά του καταστήματος που διαθέτει στη Χανιώπορτα Ηρακλείου (στην οδό Μάχης Κρήτης) σε νέα διεύθυνση. Στόχος της διοίκησης είναι το κατάστημα να στεγαστεί σε νέο μεγαλύτερο και εκσυγχρονισμένο ακίνητο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, αυτό αναμένεται να λειτουργήσει προς τα μέσα του ερχόμενου Απριλίου.

Αττική

Στην πρωτεύουσα, υπό εξέλιξη είναι και η ολική ανακαίνιση στο κατάστημα Lidl στο Ρέντη, που θα υλοποιηθεί αρχές Μαρτίου. Και σε αυτό το κατάστημα ο χώρος του Bake Off θα μεγαλώσει και θα σχεδιαστεί εν νέου.
Παράλληλα, υπό κατασκευή είναι ένα νέο κατάστημα της εταιρείας στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη Θηβών, το οποίο αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του στα τέλη του ερχόμενου Σεπτεμβρίου. Με το άνοιγμα αυτού του καταστήματος το δίκτυο της Lidl Ελλάς θα αριθμεί 231 καταστήματα.

Επενδύσεις

Θυμίζουμε ότι στο τέλος της περασμένης χρονιάς, ο Πρόεδρος της Διοίκησης στη Lidl Ελλάς, Martin Brandenburger είχε αναφέρει ότι η εταιρεία από το 1999 μέχρι σήμερα έχει επενδύσει στη χώρα μας πάνω από €1,4 δισ.

Το επενδυτικό της πλάνο για τα επόμενα 3 χρόνια προβλέπει συνολικές επενδύσεις πάνω από €120 εκατ. για το δίκτυο των καταστημάτων και των αποθηκών της.

Σε ό,τι αφορά τις αποθήκες σημειώνεται ότι η εταιρεία λειτουργεί 4 Logistics centers και από αυτά, μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες, όλα τα φρέσκα, νωπά προϊόντα παραδίδονται κάθε πρωί, σε όλα τα καταστήματα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Προσφέρει, δηλαδή, σύμφωνα με την εταιρεία, τις ίδιες τιμές σε όλα τα καταστήματα, ανεξαρτήτως τοποθεσίας και φυσικά κοινό layout που εγγυάται ενιαία αγοραστική εμπειρία, ξεκάθαρη και εύκολη πλοήγηση των πελατών με αξιόπιστη και έγκαιρη πληροφόρηση για τα προϊόντα και τις τιμές χάρη στις ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών που είναι διαθέσιμες στο σύνολο των 230 καταστημάτων.

moneyreview.gr

Διαβάστε επίσης:

Aspis Χυμοί: Νέο επενδυτικό project 5,88 εκατ. – Οι προοπτικές σε Ελλάδα και εξωτερικό

Δύσκολη χρονιά για τα σούπερ μάρκετ – Τα σχέδια για το 2024

Κύμα επενδύσεων στην Ελλάδα από διεθνείς και ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους

Lidl: Επενδύσεις 120 εκατ. ευρώ και κατώτατος μισθός 1.000 ευρώ μεικτά

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News