Business & Finance Τρίτη 24/10/2023, 09:06
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τζίρο 220 εκατ. ευρώ έκαναν τα online super market στο εννεάμηνο του 2023

Τζίρο 220 εκατ. ευρώ έκαναν τα online super market στο εννεάμηνο του 2023

Αύξηση τζίρου 15%, αγγίζοντας τα 220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, εμφάνισε ο κλάδος των online super market κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2023. Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Τζίρο 220 εκατ. ευρώ έκαναν τα online super market στο εννεάμηνο του 2023-1

Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ήταν: +30% σε προϊόντα για κατοικίδια, +18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +11% σε φρέσκα τρόφιμα, +10% σε βρεφικά είδη, +9% σε είδη αρτοποιίας, +8% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία online αγορών κατά 12%.

Τζίρο 220 εκατ. ευρώ έκαναν τα online super market στο εννεάμηνο του 2023-2

Η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό 16,3%. Τζίρο 220 εκατ. ευρώ έκαναν τα online super market στο εννεάμηνο του 2023-3

Σημειώνεται ότι στα στοιχεία δεν περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market αλλά και παίκτες που συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News