ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Trade Status: Μετά το DPAM φέρνει στην Ελλάδα και άλλο brand παιδικών ρούχων

Trade Status: Μετά το DPAM φέρνει στην Ελλάδα και άλλο brand παιδικών ρούχων

Την ανάπτυξη ενός ακόμη σήματος παιδικών ρούχων στην ελληνική αγορά εξετάζει η Trade Status, η εταιρεία ένδυσης και υπόδησης με επικεφαλής την κυρία Λήδα Φουρλή. Μάλιστα, η ελληνική εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τον γαλλικό όμιλο όπου ανήκει το σχετικό σήμα προκειμένου να διερευνηθεί το ενδεχόμενο το νέο σήμα να αναπτυχθεί σε ξεχωριστά καταστήματα και όχι εντός των καταστημάτων που λειτουργούν ήδη στην Ελλάδα υπό το σήμα Du Pareil Au Meme (DPAM). 

Η μάρκα που εξετάζεται να αναπτυχθεί ξεχωριστά είναι η «Sergent Major», σήμα επίσης του γαλλικού ομίλου NATALYS, όπως και το σήμα DPAM. Μάλιστα το σήμα αυτό είναι το πρώτο που ανέπτυξε ο γαλλικός όμιλος το 1987, ο οποίος το 2016 προχώρησε στην εξαγορά της DPAM, σήμα που υπήρχε από το 1986. 

Για ποιο λόγο να αναπτύξει η Trade Status δύο διαφορετικά σήματα βρεφικής και παιδικής ένδυσης στην ελληνική αγορά; Το σήμα Sergent Major θεωρείται μια πιο «πολυτελής» και λίγο πιο «κλασσική» πρόταση για την παιδική ένδυση, χωρίς, ωστόσο, οι τιμές να παύουν να είναι προσιτές. Τα ρούχα Dpam από την άλλη χαρακτηρίζονται από πολύ έντονα χρώματα και πιο μοντέρνα στυλ. Στην ουσία δηλαδή αυτό που θα γίνει στην ελληνική αγορά είναι οι δύο μάρκες να λειτουργούν συμπληρωματικά, παραμένοντας σε προσιτές τιμές σε σύγκριση με βασικές ανταγωνίστριες μάρκες που ειδικεύονται αποκλειστικά στη βρεφική – παιδική ένδυση και υπόδηση. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη κάποια προϊόντα Sergent Major πωλούνται στα καταστήματα DPAM στην Ελλάδα. Τα καταστήματα DPAM στην Ελλάδα ανέρχονται σε 18 με μία από τις τελευταίες προσθήκες να είναι αυτή στο Smart Park, στα Σπάτα, εκεί όπου μέχρι πρότινος η εταιρεία διατηρούσε μόνο shop-in-shop. Κατάστημα πάντως DPAM αναμένεται να αναπτυχθεί και δεύτερο στην ευρύτερη περιοχή, στο εμπορικό πάρκο του Αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», εκεί όπου σήμερα γίνονται οι εργασίες αναμόρφωσης του χώρου που καταλαμβάνει το ΙΚΕΑ. Από την άλλη, η εταιρεία προχώρησε στο κλείσιμο του καταστήματος που διατηρούσε για αρκετά χρόνια στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στην οδό Ερμού, κίνηση που υπαγορεύτηκε από την πολύ μεγάλη άνοδο των ενοικίων. 

Το 2021, τελευταία χρονιά για την οποία είναι διαθέσιμες οι οικονομικές καταστάσεις, η Trade Status είχε κύκλο εργασιών 9,73 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 569.422 ευρώ. Το 2022, χρονιά κατά την οποία λειτούργησε κανονικά το λιανεμπόριο, οι πωλήσεις ήταν αυξημένες, ενώ και το 2023 η πορεία είναι θετική. 

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News