ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ποιο είναι το διεθνές brand με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ελλάδα

Τι αναφέρει στο Mr ο CEO της Triumph Μανώλης Χατζημανωλάκης. Γιατί αποχωρεί από την εταιρεία

Ποιο είναι το διεθνές brand με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ελλάδα

Είναι δυνατόν ένα προϊόν πολυεθνικής εταιρείας να εμφανίζει στην Ελλάδα, από όλη την Ευρώπη, τις υψηλότερες, κατά κεφαλή, πωλήσεις για περισσότερο από μία δεκαετία; Η απάντηση είναι καταφατική παρότι δεν είναι αυτονόητη, εάν λάβει κάποιος υπόψη ότι η πολυετής κρίση έπληξε την κατανάλωση, τουλάχιστον, μέχρι και το 2016 οπότε η οικονομία βρισκόταν σε ύφεση. Παρόλ’ αυτά, τα τελευταία δώδεκα χρόνια η ελληνική θυγατρική της ελβετικής εταιρείας γυναικείων και ανδρικών εσωρούχων Triumph καταφέρνει να εμφανίζει ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Όπως σχολιάζει στο MR ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας για την Ελλάδα, την Κύπρο και το Ισραήλ Μανώλης Χατζημανωλάκης, η Triumph στην Ελλάδα είναι η μόνη από το ευρωπαϊκό δίκτυο εταιρειών του ελβετικού ομίλου που καταγράφει, από το 2011, συνεχή αύξηση πωλήσεων και κερδών, με εξαίρεση το 2022 λόγω της πανδημίας και των lockdowns.

«Σύμφωνα με πρόσφατη παράθεση συγκριτικών στοιχείων από στέλεχός μας στην Ελβετία, η Triumph Ελλάδας βρίσκεται στην κορυφή της Ευρώπης με κριτήριο την κατά κεφαλή κατανάλωση. Το μερίδιο δηλαδή, αγοράς της εταιρείας στην Ελλάδα εκτιμάται ότι είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Τα τελευταία χρόνια επενδύσαμε στην επέκταση της δραστηριότητάς μας μέσω δικτύου δικών μας καταστημάτων λιανικής, όπως και δικτύου καταστημάτων franchisee. Σήμερα τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε δέκα καταστήματα Triumph, 22 καταστήματα franchisee και περίπου 799 σημεία χονδρικής» εξηγεί ο κ. Χατζημανωλάκης που βρίσκεται στο τιμόνι της Triumph Ελλάδας από το 2006, έχοντας ζήσει όλους τους οικονομικούς κύκλους, ισχυρή ανάπτυξη, βαθιά ύφεση, ανάπτυξη, υγειονομική κρίση κτλ.

«Το γεγονός ότι οι δαπάνες για τα προϊόντα της Triumph, που απευθύνονται ως επί το πλείστον σε γυναίκες άνω των 30 ετών, αντιμετωπίζονται από τις ίδιες ως ανελαστικές αποτελεί μία από τις βασικές αιτίες για τις οποίες η Triumph στην Ελλάδα εμφανίζει ιδιαίτερα υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης. Το δικό του ρόλο σε αυτό έπαιξε και το γεγονός ότι το αγοραστικό μας κοινό δεν γνωρίζουν ότι είμαστε ελβετική εταιρεία, που διέθετε παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα για πολλές δεκαετίες» εξηγεί ο κ. Χατζημανωλάκης.

Ποιο είναι το διεθνές brand με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ελλάδα-1
O CEO της Trumph Ελλάδας Μανώλης Χατζημανωλάκης

Αποχωρεί

Σύντομα, ο Μανώλης Χατζημανωλάκης θα αποχωρήσει από την εταιρεία σε συνέχεια οργανωτικών ανακατατάξεων που αποφάσισε να πραγματοποιήσει η μητρική της. Πρόκειται για αλλαγές, που αφορούν την αναδιάταξη του οργανογράμματος της Triumph, έχουν, ήδη, πραγματοποιηθεί στη συντριπτική πλειονότητα των υπόλοιπων αγορών του ομίλου εδώ και πολλά χρόνια, με την Ελλάδα να αποτελεί εξαίρεση λόγω της πολυετούς οικονομικής κρίσης. Με τη χώρα όμως, να έχει ξεπεράσει τον κάβο των μνημονίων και την Triumph να έχει παγιώσει ισχυρές επιδόσεις, η διοίκηση της μητρικής προχωρά στην υλοποίηση των οργανωτικών αλλαγών που περιλαμβάνουν την κατάργηση της θέσης του διευθύνοντος συμβούλου, με τον κ. Χατζημανωλάκη να μην αντικαθίσταται.

Με τα δεδομένα αυτά, ο κ. Χατζημανωλάκης προετοιμάζει τα επόμενα επαγγελματικά βήματά του, καθώς δεν αποδέχτηκε την πρόταση της μητρικής να καλύψει αντίστοιχη υψηλόβαθμη θέση στο εξωτερικό.

Επί των ημερών του στην Triumph, ο κ. Χατζημανωλάκης ανέλαβε την ίδρυση και την οργάνωση της θυγατρικής του ομίλου στην Τουρκία, το 2017 τοποθετήθηκε και ως επικεφαλής πωλήσεων στην Ανατολική Ευρώπη, ενώ από το 2019 στο πεδίο ευθύνης του εντάχθηκε η αγορά του Ισραήλ, έχοντας αναλάβει τη θέση του CEO στην εκεί θυγατρική.

Μεγέθη

Το 2021, σε ετήσια βάση, η εταιρεία ενίσχυσε κατά 30%, σε 20,8 εκατ. ευρώ τον κύκλο εργασιών, με το ποσοστό της αύξησης των κερδών προ φόρων να είναι πολύ υψηλότερο και να διαμορφώνεται στο 776% (2,2 εκατ. ευρώ). Η καθαρή κερδοφορία διαμορφώθηκε σε 1,7 εκατ. ευρώ από 197 χιλ. ευρώ το 2020. Η καθαρή θέση της Triumph Ελλάδας διαμορφώνεται σε 11, εκατ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα τοποθετούνται σε 4,3 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News