ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

BSB και Lynne «βλέπουν» Μέση Ανατολή και Ασία – Επέκταση για την B&F

BSB και Lynne «βλέπουν» Μέση Ανατολή και Ασία – Επέκταση για την B&F

Επέκταση στις αγορές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, της Αιγύπτου και της Ασίας, αγορές δηλαδή που η κρίση δεν έχει πλήξει όσο την Ευρώπη, σχεδιάζει η γνωστή ελληνική εταιρεία ενδυμάτων Β&F, ενώ στο ραντάρ της βρίσκονται και αγορές της Νότιας και Κεντρικής Ευρώπης, όπου σκοπεύει να αναπτυχθεί μέσω της μεθόδου της δικαιόχρησης (franchising). Στα σχέδια της διοίκησης της εταιρείας είναι παράλληλα η ανάπτυξή της και στην εγχώρια αγορά, μέσω της επέκτασης του δικτύου σε περιοχές όπου μέχρι πρότινος δεν υπήρχε παρουσία των σημάτων της, ενώ έμφαση, δίνεται και στην ανάπτυξη του δικτύου χονδρικής, η οποία ενισχύεται με νέες συνεργασίες. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από τα καταστήματα της εταιρείας σε Αλβανία, Βουλγαρία, Αίγυπτο, Κύπρο και Αρμενία, η B&F έχει επεκταθεί με πωλήσεις, σε συνεργασία με αποκλειστικό αντιπρόσωπο, στην ιταλική, στην ισπανική, στη γαλλική, στη γερμανική, στην αυστριακή αγορά, καθώς και στις Κάτω Χώρες, σε αγορές, δηλαδή, ιδιαιτέρως απαιτητικές λόγω της έμφασης που οι εν λόγω χώρες αποδίδουν στο ρούχο και στο υψηλό design.

Το 2022 έκλεισε για τον όμιλο με πωλήσεις 93,32 εκατ. ευρώ έναντι 77,96 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας αύξηση 19,7%. Tο μικτό περιθώριο κέρδους του Ομίλου διατηρήθηκε σε υψηλό επίπεδο(62,5%) και κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα με το 2021 (61,8%). 

Τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ανήλθαν στη χρήση 2022 σε 24,76 εκατ. ευρώ από 24,54 εκατ. ευρώ το 2021 σημειώνοντας αύξηση κατά 1% περίπου. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν στα 9,74 εκατ. ευρώ από 10,23 εκατ. ευρώ το 2021 (μείωση 4,8%). Η μικρή μείωση οφείλεται, σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην οικονομική έκθεση της εισηγμένης,  στο γεγονός ότι ο Όμιλος εντός της χρήσης 2021, είχε έκτακτα αποτελέσματα όπως αποζημίωση από ασφαλιστική εταιρεία και μείωση των ενοικίων λόγω Covid, τα οποία ωφέλησαν τα αποτελέσματα του 2021. Τα κέρδη μετά από φόρους του ομίλου μειώθηκαν κατά 3,75% και διαμορφώθηκαν σε 7,83 εκατ. ευρώ έναντι 8,14 εκατ. ευρώ το 2021.  

Ο Όμιλος B&F αριθμεί 196 φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, εκ των οποίων τα 127 βρίσκονται στην Ελλάδα και τα 69 στο εξωτερικό. Στα παραπάνω καταστήματα περιλαμβάνονται: 

–          67 εταιρικά καταστήματα της εταιρείας B&F σε βασικούς εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα σε όλη την Ελλάδα. Από αυτά, τα 32 είναι καταστήματα του σήματος «BSB» και τα υπόλοιπα 34 του σήματος «Lynne»

–          50 καταστήματα στην Ελλάδα, τα οποία λειτουργούν υπό το σύστημα σύμβασης δικαιόχρησης (franchising) με παραγγελιοδοχική αντιπροσωπεία

–          25 καταστήματα συνεργατών με σύμβαση δικαιόχρησης (franchising) σε Κύπρο (14), Βουλγαρία (6), Αλβανία (1), Αίγυπτος (2) και Αρμενία (2)

–          4 σημεία πώλησης υπό μορφή καταστήματος εντός πολυκαταστημάτων σε όλη την Ελλάδα (Shop in Shop)

–          3 ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης στην Ελλάδα των σημάτων BSB, Lynne και Miamania για πωλήσεις στην εσωτερική αγορά. 

–          2 ηλεκτρονικά καταστήματα Β2Β για χονδρικές πωλήσεις των σημάτων BSB και Lynne στο εξωτερικό

–          2 ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης στη Ρουμανία των σημάτων BSB και Lynne αντίστοιχα, μέσω της θυγατρικής της BSBFASHION S.A.

–          2 ηλεκτρονικά καταστήματα πώλησης στη Βουλγαρία των σημάτων BSB και Lynne

–          37 καταστήματα αποκλειστικής πώλησης των προϊόντων της εταιρείας σε εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα στη Ρουμανία, μέσω της θυγατρικής της BSBFASHION S.A., και 2 OUTLET στη Ρουμανία .

Ο Όμιλος B&F διαθέτει παρουσία μέσω δικτύου πωλήσεων χονδρικής (multi-brandstores) σε 166 σημεία πώλησης στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. Είναι καταστήματα τα οποία πωλούν ταυτόχρονα περισσότερα του ενός και διαφορετικά σήματα. Ο Όμιλος B&F διαθέτει παρουσία μέσω δικτύου πωλήσεων χονδρικής σε 612σημεία πώλησης στο εξωτερικό (multi-brandstores).

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News