Business & Finance Τετάρτη 24/05/2023, 18:05
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΟΠΑΠ: Στα 118 εκατ. τα καθαρά κέρδη το πρώτο τρίμηνο

ΟΠΑΠ: Στα 118 εκατ. τα καθαρά κέρδη το πρώτο τρίμηνο

Με ενισχυμένη κερδοφορία έκλεισε το πρώτο τρίμηνο του έτους ο ΟΠΑΠ, λόγω αυξημένης λειτουργικής κερδοφορίας και μειωμένων χρηματοοικονομικών εξόδων. 

Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) αυξήθηκαν κατά 15,4% και διαμορφώθηκαν στα 527,4 εκατ. ευρώ έναντι 457,2 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2022. Οι επιδόσεις αυτές σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, αποδίδονται στις εμπορικές πρωτοβουλίες της εταιρείας, το γενικότερο θετικό κλίμα στο retail και τη συνεχιζόμενη συνεισφορά του online.

Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2023 αυξήθηκαν κατά 16,4% στα 196,5 εκατ. ευρώ (α’ τρίμηνο 2022: 168,8 εκατ. ευρώ) ή αυξημένα κατά 12,7% σε συγκρίσιμη βάση, ως αποτέλεσμα των αυξημένων εσόδων. Τα λειτουργικά έξοδα α΄ τριμήνου 2023 ανήλθαν στα 88,9 εκατ. ευρώ, οριακά υψηλότερα κατά 0,4% σε ετήσια βάση (α’ τρίμηνο 2022 στα 88,6 εκατ. ευρώ) επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή μας στη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους.

Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2023 ανήλθαν σε 118,0 εκατ. ευρώ (α’ τρίμηνο 2022: 88,3 εκατ.), αυξημένα κατά 33,6% σε ετήσια βάση ή αυξημένα κατά 25,7% σε συγκρίσιμη βάση στα 118,3 εκατ. ευρώ, βοηθούμενα επίσης από τη μείωση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης. Ο ΟΠΑΠ κρατά ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM Ebitda να διαμορφώνεται στο 0,1x (0,03x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).

Σημαντική πρόοδος σε όλους τους πυλώνες της στρατηγικής Fast Forward

Ο κ. Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, δήλωσε για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2023: «Έπειτα από το εντυπωσιακό τέταρτο τρίμηνο του 2022, ο ΟΠΑΠ ξεκίνησε δυναμικά το 2023, σημειώνοντας ισχυρή οργανική ανάπτυξη. Η σημαντική κερδοφορία του πρώτου τριμήνου του 2023 αντανακλά την ελκυστική πρότασή μας προς τους πελάτες, καθώς και την ενισχυμένη λειτουργική αποδοτικότητά μας.

Συνολικά, σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ. Μεταξύ άλλων, έχουμε βελτιώσει περαιτέρω τα προϊόντα μας και έχουμε αναβαθμίσει την εμπειρία των πελατών μας.

Η ανανεωμένη πλατφόρμα αθλητικού στοιχηματισμού του Pamestoixima.gr προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν, γεγονός που ενισχύει την αλληλεπίδραση με τον πελάτη. Επιπλέον, η νέα iLoterry πλατφόρμα μας, το Opaponline.gr, εντείνει το ψηφιακό αποτύπωμά μας, δίνοντας στον ΟΠΑΠ τη δυνατότητα να παρέχει την πιο ολοκληρωμένη online πρόταση στην αγορά και να προσφέρει ακόμη περισσότερη διασκέδαση στους πελάτες του. Ακόμη, το OPAP Store App συνεχίζει να αποδίδει καρπούς, αναδεικνύοντας τον απτό αντίκτυπο των πρωτοβουλιών μας για την ψηφιοποίηση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα μας.

Κοιτώντας προς το μέλλον, παραμένουμε κατάλληλα τοποθετημένοι για τα επόμενα κεφάλαια ανάπτυξης της εταιρείας μας. Ταυτόχρονα, είμαστε σε διαρκή ετοιμότητα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι ο ΟΠΑΠ αξιοποιεί πλήρως τις ευκαιρίες που εμφανίζονται στην αγορά, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται στις δεσμεύσεις του για τη βιωσιμότητα και την κοινωνική προσφορά».

Δείτε ΕΔΩ αναλυτικά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News