ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ενισχύεται και σχεδιάζει νέα καταστήματα η Miele στην Ελλάδα

Ενισχύεται και σχεδιάζει νέα καταστήματα η Miele στην Ελλάδα

Αύξηση των εταιρικών καταστημάτων και των καταστημάτων συνεργατών αλλά και τριπλασιασμός του τζίρου της μέχρι το 2030 είναι οι κεντρικοί στόχοι της Miele Hellas για τα επόμενα χρόνια, καθώς «βλέπει» ισχυρή προοπτική ανάπτυξης στην ελληνική αγορά καθώς και στις βαλκανικές χώρες. Καθοριστικό ρόλο παίζει και η τουριστική ανάπτυξη, καθώς η Miele διαθέτει σημαντικό μερίδιο αγοράς και στο επαγγελματικό κανάλι –από εκεί προέρχεται το 12% του τζίρου της–, έχοντας μάλιστα συνάψει συνεργασίες με κορυφαίους «παίκτες» της τουριστικής αγοράς, όπως είναι η ΤΕΜΕΣ που διαθέτει το Costa Navarino.

Η σημασία που αποδίδει η γερμανική εταιρεία στην ελληνική αγορά φάνηκε εξάλλου και από το γεγονός ότι οι νέες εγκαταστάσεις της Miele στην Αθήνα (γραφεία και experience center, όπου οι καταναλωτές μπορούν να δουν και να δοκιμάσουν τις ηλεκτρικές συσκευές) εγκαινιάστηκαν παρουσία των δύο συνιδιοκτητών της Miele, του δρος Μάρκους Μίλε και του δρος Ράινχαρντ Ζίνκαν, απογόνων των ιδρυτών.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ο γενικός διευθυντής της Miele Hellas Αθανάσιος Κυριαζής, στόχος είναι μέσα στην επόμενη πενταετία να ανοίξει 5-10 ιδιόκτητα καταστήματα σε Αττική και Βόρεια Ελλάδα, αλλά και να αυξήσει πιθανώς την παρουσία της σε συνεργασία με λιανεμπόρους, είτε μέσω καταστημάτων αποκλειστικά με το σήμα της Miele (monobrands) είτε μέσω Miele Points εντός καταστημάτων λιανεμπόρων. Το τελευταίο απαιτεί, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, την προώθηση και την παρουσία του σήματος με βάση τις προδιαγραφές που θέτει η Miele, η οποία πάντως δεν δίστασε το καλοκαίρι του 2021 να διακόψει τη συνεργασία της με τον μεγαλύτερο λιανέμπορο στην κατηγορία των ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, ήτοι την αλυσίδα «Κωτσόβολος». Στόχος είναι κάθε χρόνο να ανοίγουν δύο νέα καταστήματα και το 2023 δεν αποκλείεται το επόμενο κατάστημα να είναι στα νότια προάστια της Αθήνας. Σημειώνεται ότι σήμερα η Miele διαθέτει στην Ελλάδα δύο ιδιόκτητα καταστήματα, ένα στην Αθήνα και ένα στη Θεσσαλονίκη, και 21 καταστήματα σε 14 πόλεις της Ελλάδας.

Το 2022 η Miele Hellas σημείωσε τις καλύτερες επιδόσεις της τελευταίας 20ετίας. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 32,7 εκατ. ευρώ έναντι 31,4 εκατ. ευρώ το 2021, σημειώνοντας αύξηση 4,3%, αύξηση πάντως που οφείλεται κυρίως στην άνοδο των τιμών, καθώς ο όγκος πωλήσεων διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα με το 2021. Τα κέρδη προ φόρων και τόκων έφτασαν τα 6,4 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 344% σε σύγκριση με το 2021. Το 2022 έχει ξεκινήσει με ανάπτυξη 22%, με τον κ. Κυριαζή να αναμένει υψηλό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης για το σύνολο του έτους.

Μακροπρόθεσμος στόχος είναι ο τζίρος της Miele Hellas να φτάσει έως το 2030 τα 100 εκατ. ευρώ και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς και στις πέντε αγορές που δραστηριοποιείται (Ελλάδα, Κύπρος, Αλβανία, Κόσοβο και Βόρεια Μακεδονία). Η επίτευξη του στόχου βασίζεται, όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, πρώτον, στα εξαιρετικά δυναμικά πεδία αγοράς στην Ελλάδα και, δεύτερον, στην ισχυρή προοπτική ανάπτυξης που εμφανίζουν οι αγορές της Αλβανίας, του Κοσόβου και της Βόρειας Μακεδονίας.

moneyreview.gr

 

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News