Business & Finance Τρίτη 22/12/2020, 18:30
BUSINESS & FINANCE

Ποια πόλη ζητά να φιλοξενήσει το πρώτο εργοστάσιο ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Ποια πόλη ζητά να φιλοξενήσει το πρώτο εργοστάσιο ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Η πρόθεση της Next.e.GO SE να δημιουργήσει το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα, όπως ήταν λογικό, έχει ανοίξει την όρεξη αρκετών περιφερειών της χώρας, οι οποίες ερίζουν για να φιλοξενήσουν τη μεγαλόπνοη επένδυση των Γερμανών.

Η παραγωγική δυναμική του εργοστασίου θα ανέρχεται σε 30.000 έως 45.000 αυτοκίνητα ετησίως, ενώ θα απασχολεί άμεσα 1.000 άτομα και έμμεσα 5.500 περίπου. Στον σχεδιασμό συμπεριλαμβάνεται και η δημιουργία Campus Τεχνολογίας και Καινοτομίας, το οποίο θα συνδέει την επιστημονική και τεχνολογική έρευνα με την παραγωγή. 

Το συνολικό ύψος της επένδυσης εκτιμάται σε 100 εκατ. ευρώ, με το πλήρες σχέδιο δημιουργίας του εργοστασίου να αναμένεται τους επόμενους τρεις έως έξι μήνες.

Υπό αυτό το πλαίσιο, η Α’ Βιομηχανική Περιοχή του Βόλου έσπευσε να δηλώσει υποψηφιότητα, προκειμένου να φιλοξενήσει την επένδυση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, αποστέλλοντας σχετικό έγγραφο στον υφυπουργό Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και Εξωστρέφεια, Κώστα Φραγκογιάννη.

Συγκεκριμένα, ο Φορέας Διοίκησης και Διαχείρισης της Α’ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, στην επίμαχη επιστολή, τονίζει τα εξής:  

«Θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας το έντονο ενδιαφέρον επιχειρηματικών φορέων της περιοχής, με εμπλοκή στο παρελθόν στην παραγωγή επιβατηγών οχημάτων για την συμμετοχή τους στην συγκεκριμένη επένδυση στην περιοχή μας. Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι στην Βιομηχανική Περιοχή Βόλου σε οικόπεδο συνολικής έκταση 264 στρεμμάτων δραστηριοποιήθηκε η εταιρεία ΤΕΟΚΑΡ του Ομίλου Θεοχαράκη, στον κλάδο της παραγωγής αυτοκινήτων για 15 χρόνια και απετέλεσε έναν από τους κορυφαίους παραγωγούς αυτοκινήτων, που κατασκεύασε περισσότερα από 170.000 αυτοκίνητα με τα σήματα Datsun – Nissan της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας».

Και συνεχίζει: «Επιπλέον, επιθυμούμε να υπογραμμίσουμε την ιδανική γεωγραφική θέση της περιοχής μας, την παρεχόμενη δυνατότητα συνδυασμένων μεταφορών (λιμάνι, σιδηρόδρομος, αεροδρόμιο, οδικό δίκτυο), την ύπαρξη εξειδικευμένου τεχνικού και επιστημονικού δυναμικού σε συνδυασμό με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, που συγκροτούν έναν μοναδικό πυρήνα ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που αναδεικνύει την περιοχή μας ελκυστική σε επενδύσεις υψηλών απαιτήσεων».

Πριν λίγες ημέρες, μάλιστα, ο βουλευτής Μαγνησίας της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Μπουκώρος, είχε υποβάλλει υπόμνημα στον κ. Φραγκογιάννη, παραθέτοντας τα «τεράστια πλεονεκτήματα της περιοχής, προκειμένου η νέα μονάδα παραγωγής να εγκατασταθεί σε μία από τις τρεις ΒΙ.ΠΕ του Βόλου.

moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News